Kiitos unelmassa
Olen itkenyt monta kertaa tän asian takia mutta mulle on tullut näiden viime vuosien kauheuksien vuoksi erikoinen 24h ajatuskohtaus eli ajattelen/käsittelen tapahtunutta ton ajan ihan koko ajan ja sit päästän irti "Tapahtukoon Sinun Tahtosi"
Mun ihana oli eilen käymässä ja aloitti vielä itse jutun että kyllä mä olen sun seurassa 5 vuotta ja auta mua toteuttamaan tehtäväni täällä. No tottakai autan mut itken nytkin kun tätä kirjoitan.
Jotenkin tää on niin rankkaa kun kuolemasta ei ole edes vuotta ja sit tällainen erikoistapaus tulee eteen joka on kyllä niin ihana ja hänen kaulahuivinsa jäi tänne joka tuoksuu niiiiin hyvältä
Meedion mukaan tää on karmallinen suhde kuten jo tiesinkin. Ikäero ei haittaa tässä jutussa koska tämä nuori mies on ns vanha sielu ja meedion sanoin minä olen hänen enkelinsä eli se valontuoja joka ymmärtää
Tosin hän on sitä myös minulle koska on "vetänyt pohjamutia myöden" aiemmin ja palannut valon puolelle kaksi vuotta sitten.
Aloin spiidaa heti kun heräsin mutta sit tapahtui erikoinen tietoisuudentila. Olin aivan kuin avoin tyyneydelle,rauhalle ja tietoisuudelle kaiken tarkoituksesta.
Ymmärsin täysin mediaalisuuden tarkoituksen, yhteyden merkityksen ja sen mitä kiitollisuus on. Se oli todella erikoinen hetki ja kesti ehkä tunnin
Joko minäkin sekoan tai sit saan jonkinnäköisen valaistumisen jota kaipaan kuten tämä poikanenkin joka on koittanut monta eri tapaa psykedeeleistä Hare Krisna liikkeeseen ja kaikkee siltä väliltä
Kaksi hullua yhdessä