Herkkyys tuntuu taas kiroukselta.
Mä stressaan niin paljon ja usein että nyt on alkanut tuntuu erilaisia vatsaoireita kun aiemmin. En yhtään ihmettelis että on alkava vatsahaava
Lääkäri kysyi oksennanko ja onko ulosteessa verta.
En oksenna enkä tutki pönttöä. Ahdistaa uusi oire. Lääkäri soittaa myöhemmin tällä viikolla.
Tuntuu niin saatanan turhauttavalta että tervellisemmät elämäntavat ei ole auttanut oikeestaan ollenkaan. Aistin energioita vielä herkemminkuin aiemmin ja kanava aukeilee miten sattuu.
Pyysin enkeleitä mukaan lääkärireissulle ja yllätyin kun valonvälähdys joita näen usein kotini seinillä ja katossa, vilkahti lääkärin pöydällä ja siitä lähti pitkä valojuova. Auttajat oli mukana
Tuntuu että yöllä on helpompi olla kun suurin osa ihmisistä nukkuu
En syönyt kahteen kuukauteen lihaa mutta maadoituksen kanssa alkoi tulla ongelmia joten palautin lihan takasin ruokavalioon
Resoterapeutti sanoi että olen liian herkkä tähän maailmaan. Ärsyttävästi ilmaistu mutta kai se on totta.
Alkoholin poisjättäminen oli tietenkin terveyden kannalta järkevä teko ja huomaan tosi selvästi miten raskaan energian se teki mutta myös helpotti olemista tässä maailmassa kun silloin oma energia oli karkeampi värähtelyltään
Se hiton suurristi tulee vaikuttamaan vielä tässä kuussa ja luo oman varjonsa.
Mä en jaksa tällä hetkellä enää yhtään vastoinkäymistä.
En elä päivä kerrallaan vaan pienissä hetkissä rukouksen voimalla.
Tässä maassa on pelkoa enemmän kuin aiemmin ja mä aistin sen vahvasti.
Rauhoittavat ei ole ratkaisu mutta tässä tilanteessa otan silloin kun omat keinot ahdistuksen lieventämiseksi ei riitä.
Energiahoitokokemus oli tosi miellyttävä ja onneksi jatkuu parin viikon kuluttua
Kai tästä vielä tokenee ja vahvistuu joskus
Energiahoitaja sanoi että mulla on kaunis kristallinen aura. Ihmettelin tosi paljon koska jos ei ole kunnossa, ei aurakaan voi olla ehyt ja kaunis
Hän näytti mulle ihan valkoista kiveä (nimeä en tiedä) ja sanoi että tän värinen olet ja silloin kun liikuttelin varpaita ja sormia hoidon aikana, niistä lähti spektrin värejä tän hoitajan mukaan.
Liikuttelu oli hauskaa koska itsekin koin värejä lähtevän varpaistani ja näin mielessäni niin mielettömän hienoja maisemia,koin avaruusmatkan, henkimaailmassa oleva mieheni tuli lähelleni ja näin tosi siistejä värikkäitä kuvioita,tunsin viileitä tuulia kehossani ym
Tosi magee kokemus.
Mielenkiintoista oli että hoidon jälkeen makoillessani vielä silmät kiinni, hoitaja sanoi "sun miehesi taisi olla täällä" Sanoin et niin olikin. Me kumpikin aistimme hänet samannäköisenä (rakastava,suojeleva olemus) samassa paikassa ja asennossa
Täydensimme toistemme lauseita tästä.
Oli muutenkin erikoista tavata ihminen kenen kanssa ensitapaaminen tuntui vanhan ystävän kohtaamiselta. Puhuttiin tunti, hoito kesti 45 min ja puhuttiin vielä puoli tuntia lisää
Ihanaa tavata ihminen jolle voi avautua täysin omasta elämästään eri vaiheineen ja huomata että toisella on ihan samanlaisia kokemuksia
Naurettiin sitä miten hulluita meidän jutut kuullostaisi ns normaali ihmisen
korvissa
Ollaan soiteltu pari kertaa ja viestitelty. Olen tosi kiitollinen että tapasin hänet :smitten
Meedio on kehottanut jo kaksi kertaa maalaamaan tunteita. Sanoi vielä että tulet antamaan mulle vielä joskus yhden työsi ja nauroi iloisesti
Saas nähdä. Luovuus tuntuu olevan jossain syvällä pinnan alla mutta ehkä se herää yhdessä luonnon kanssa
Sitä toivon
Yöterapiakirjoitus loppuu tähän. Teetä ja suklaata vielä vähän, suihkuun ja unten maille. Tule hyvä uni