Kiitos unelmassa
Olen miltei varma että juurichakran tukos johtuu tästä selibaatista jolle ei loppua näy. Selittää paljon myös mielialaoireilua
Jos jotain hyvää hakee tästä mielialojen vaihtelusta niin eipä ainakaan tylsää tule kun muuttuilee itsekseen.
Lähdin käymään työkkärissä ihan paskatuulella ja siellä tapahtui "jotain" mun päässä koska ihan yht`äkkiä olin aivan eri fiiliksissä eli hyvällä tuulella. Aivan kuin enkelin kosketus tai mikälie mutta erittäin positiivinen muutos. Tunsin sen ihan fyysisestikin, liikutuin
Psykiatrin mukaan mulla ei ole kaksisuuntaista mielialahäiriötä koska siihen häiriöön ei kuulu näin nopea muuttuminen.
Mulla onkin 7-suuntainen megahärömieli
Vähän vielä itsekehua: mä täytän huomenna 38v mutta ei kyllä ikinä uskois
Olen lihotuskuurilla koska painoa Allergiasairaalan vaa`an mukaan mulla on (ulkovaatteet päällä) 51,5kg.
Siellä oli muuten tosi mukava lääkäri nyt viimeisellä kerralla. Kerroin resonanssiterapiasta ja loisista joten hän laittoi lähetteen labraan ja tänään vein kolme ulostenäytettä sinne. Ensi viikolla tulee tulokset.
Tosiaan nyt loppui käynnit siinä sairaalassa koska heidän hoitonsa ei minuun pure.
Huomenna on energiahoitopäivä jota tosiaankin odotan