Ahdistaa lisääntyvä valo. Mä voin hyvin harmaina, sateisina päivinä.
Jo ajatus lämpimästä hellekesästä luo pelkästään negatiivisia tunteita.
Hankin ensi viikolla pimentävät verhot joka huoneeseen ja vaihdan vuorokausirytmin yövalvomiseen jos aurinkoiset ilmat jatkuu
Tämän vanhan talon ilmanvaihto on aivan surkee ja viikonloppuisin pitää tuulettaa koko ajan koska muuten ilma ei vaihdu lainkaan. Silloin ne masinat on kokonaan poispäältä
Haluaisin olla vaan rauhassa, yksin viileässä hämärässä, nukkua koko kesän ja herätä eloon syksyllä.
Viileinä kevätaamuina olen kuvitellut että on jo syksy
Rakastan sitä vuodenaikaa.
Tänä aamuna näin seinässä kirkkaan valon välähdyksen ja se liikkui monta metriä seinästä kattoon. En muista monesko kerta on et tollasen "näyn" jälkeen mun olo huononee samana päivänä. Toki olin iloinen vielä silloin aamulla kun näin sen mutta päivällä tuli kamala olo; jopa hengenahdistusta psyykkisestä huonosta olosta.
Kesällä jotenkin odotetaankin että ihminen on pirteä ja iloinen kun on valoisaa ja lämmintä joten se vielä oikein korostaa omaa paskaoloa.
Kaksi viimeisintä kesää on ollu mun elämän hirveintä aikaa. Siksi ajattelen jo näin etukäteen että se kamaluus tulee kolmannen kerran
joten aion varautua siihen verhoineni ja kuskaan kaikki huonekasvit vanhemmilleni, varaan megasatsin rauhoittavia koko kesän ajaksi ja nukun päivät
Toiveajattelua että pääsisi lähtemään kesäkuukausiksi jonnekin muuhun mestaan jossa olis max +10 päivälämpötila. Olis luksusta tosiaan