Tähän aikaan/ajanlaatuun voi liittyä erikoiset fyysiset vaivat. Kannattaa lukea Päivi Kaskimäen kirjoituksia.
Mulla on ollut lähiaikoina niin järkyttävä olo joka päivä että jaksamisen äärirajoilla taas mennään.
Onneksi alkaa tutkimusjakso sairaalassa, testejä, haastatteluja ym. Juttelin psykiatrin kanssa toissapäivänä miten tää homma etenee.
Nyt odottelen psyk.sairaanhoitajan yhteydenottoa ja niitä testejä.
Yksityiseltä puolelta olen jo saanut AD/HD-diagnoosin mutta kunnallisella puolella tehdään tarkemmat tutkimukset ennen kun aloitetaan lääkitys.
Tosin en tiedä haluanko edes metyylifenidaattii enää vetää.
Psykiatri on erittäin pätevän oloinen komea venäläinen mies johon iskin heti silmäni
Erikoisella tavalla venakot mua kiehtoo.. no mut eihän tästä mitään voi tulla..muuta kuin tuhmia fantasiota..
Piristyin kun ajattelen sitä ihmistä muuten viime vuorokaudet on ollut yhtä vitutusta koska tuntuu että pms on kestäny jo kaks viikkoa. Ollut ihan tuskainen olo. Itsetuhoajatuksia, kuoleman kaipuuta
Psykiatri on jäämässä kuukauden lomalle ens viikolla. Sanoi että voin lähettää hänelle sähköpostia. Taidankin kirjoittaa piiiiiiiiiiitkän itseanalyysin kunhan vaan pystyisin keskittymään.
Tämä helvetin kuumuus häiritsee ihan kaikea - hengittämistäkin