Laitoin Esko Jalkasen säätiölle viestin jossa pyysin apuja asuntoni energian tasapainotukseen.
Luin just vastauksen heiltä: täältä on poistettu 7 raskasta vainajaa valoon
Toi termi on jotenkin kamala, raskas vainaja. Hyi!
Maankenttään jumiin jääneet sielut siis pörrää nurkissa ja vie musta voimia.
Voi jumalauta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Olin hetki sit vielä masentunut mutta nyt raivostuttaa tosiaankin.
Luin Kaija Juurikkalan kirjan Varjojen taika jossa hän kuvaa sitä miten auttaa näitä vaeltelevia sieluja.
E. Jalkasen säätiön viestissä ehdotettiin että osallistuisin heidän kursseilleen että voisin itsenäisesti auttaa sieluja valoon.
Ei mua kiinnosta autella nyt mitään kuolleita kun omassa elämässäkin on tarpeeks sekavuutta ja apua tarvitsen itsekin.
Viime yönä näin olohuoneen ovella 2 metrisen valohahmon. Se oli enkeli. Aivan kuin vartijan roolissa. Ei ollut mun oma enkelini.
Jotenkin typertynyt olo tosta tiedosta. Tuntemattomat kuolleet pyörii mun kodissani ja mun velvollisuus olis auttaa niitä.
Ei mene niin, vittu EI!!!!!!!!!!
En mä nyttenkään ole yksin. Tunnen läsnäolon koko ajan.
Voi kun saisi paljon energiaa että jaksaisi tehdä suursiivouksen. Ostin nimittäin kaksi salviakimppua energiapuhdistukseen mutta mua ohjeistetiin siivoamaan asunto niin hyvin kuin mahdollista ennen salviasessiota.
Nyt ei jaksa oikein mitään kun on vieläkin liian kuuma mutta onneksi ensi viikolla tulee sateita.
Mua ahdistaa nyt kun hakkasin pahimman raivon näppikselle. Mä en halua tänne mitään tuntemattomia sieluja, varsinkaan vielä mitään raskaita energioita.
Kaija Juurikkala kohtasi pelkonsa kysyessään kuka olet tuntiessaan energian ja se paljastui pikkutytön sieluksi.
Mulla on täällä jotain kusipäitä jotka pelkää valoa ja tekee minunkin olosta huonon.
Tätä en ole halunnut enkä tilannut ja tästä kirjoitin jo sata vuotta sitten Rasittava henkimaailma ketjussa.
Silloin vielä en ymmärtänyt niin paljon kuin nykyisin.
Kun sielu puhdistuu valkoisessa valossa kuolemansa jälkeen, sen energia kevenee valtavasti koska kaikki maalliset vaivat ja tuskat puhdistuu siinä valossa.
Nämä maanpäällä vaeltavat eivät ole puhdistuneet joten heidän energiansa on raskas ja jopa sairastuttava.
Sekoitin aiemmin nämä keskenään koska en ollut kokenut, lukenut ja kysynyt tarpeeksi.
Nyt tiedän enemmän ja olen kuitenkin samankaltaisessa tilanteessa. Ei kai muu auta kuin rukous ja