Mä en nyt oikeesti tajua mitä täällä tapahtuu.
Rukoilin eilen monta kertaa että sielut saisivat rauhan ja minä myös.
Suuri, kirkas tähtimäinen välähdys olohuoneessa illalla ja hetken jälkeen sininen kirkas välähdys. Arkkienkeli Mikaelia pyysin apuun aiemmin ja hän tuli
Olin iloinen että mulla on apuja paikalla mutta sitten tapahtui ei niin kiva juttu.
Menin suihkuun puolen yön aikaan.
Kylpyhuoneessa alkoi tulla yhä voimistuva läsnäolontunne ja sitten tumma valopallo sinkoili edessäni. Suutuin ja käskin lähtee menee.
Tää menee törkeeksi. Jotain yksityisyyttä kiitos. Nyt tuntuu että "ovi" olis auki kenen tahansa tulla.
Juttelin eilen tutun näkijän kanssa ja hän sanoi että nyt on asetettava tarkat rajat.
Hän kertoi ystävästään jolla oli samankaltainen tilanne ollut aikoinaan joka oli muuttunut täydeksi häiriköinniksi pattereiden kolisteluna, astioden kilistelynä ym
Se ihminen oli asettanut tietyn päivän ja ajan jolloin ns ottaa vastaan eli auttaa eteenpäin sieluja.
Noin minunkin pitäisi tehdä sen näkijän mukaan.
Rauhallista musiikkia soimaan, pyyntö että enkelit auttavat, rukous ja sit tämä itse vastaanotto ja eteenpäin johdatus.
Jotenkin tunnen edelleen olevani pakotettuna tähän. Ei tule luonnostaan ja täysin sydämestä.
Varsinkin kun nyt on kokemusta siitä että nämä raskaat energiat vaikuttavat minuun heikentäen terveyttäni. Haluisin parantua rauhassa ja sen jälkeen, vahvistuttuani, toimia auttajana. Ehkä...
Tänä aamuna ruskea välähdys seinässä eli olen joutunut kohtaamaan näitä kummajaisia viimeisenä illalla ja heti aamusta
Ei tunnu hyvältä. Miksen mä saa olla rauhassa?