Minulla on siellä myös jupiter yhtymässä siihen saturnukseen, mitäköhän se sanoisi?
jupiter saturnus yhtymä...hmmm.. vilkasin nikulan "astrologian ihmiskuvaa" : " (
) kamppailee synnyttääkeseen uutta yhteiskuntaa tai elämänkatsomusta..." ja sinä siis olisit kodin piirissä tässä "kamppailussa" ?
Oletko suuri maailmanparantaja kotioloissa? :
No saturnuksesta olikin tuossa toisessa keskustelussa puhetta ja kaipa siellä saattaa olla juuri niitä hankalia juttuja, lapsuus ei ole kenties ollut helppo kenties.
Tämä henkilö, jota olen ajatellut tässä, hän on kyllä kertonut lapsuudessaan kohtaamista vaikeuksista.
Onko hän sitten itse ankara kotioloissa? Ankaruudesta vanhempana on puhuttu... Olisikohan näin? Pitääkö tällainen paikkansa? Jos henkilö muuten tulee erinomaisesti lasten kanssa toimeen ja on aivan todella suloinen lasten hoitaja!
Pluto voisi kertoa salaisuuksista :
Salaisuuksian tämän henkilön lapsuuteen liittyykin - eräs aika merkittävä asia, josta hänellä ei ole tänäkään päivänä tietoa. (koskien kuka on toinen vanhempi)
itselläni pluto 7.huoneessa ja siitä on sanottu, että läheinen ihmissuhde on minulle tärkein päämäärä elämässäni - voisikohan merkitä myös pluto 4. huoneessa että koti ja/tai sisäinen varmuus on henkilön tärkein päämäärä elämässään? että siihen kodin perustamiseen liittyisi sellaista sisäistä "pakottavuutta"?
Mars 4.huoneessa voi merkitä jotenkin väkivaltaista elämänloppua, riitoja tai kähmämiä kotioloissa. Ehkä kotona voi olla jotenkin aggressiivinen ilmapiiri tai toisaalta kodista voi saada energiaa.
ajattelemani mars 4. huoneessa henkilö on ollut kuulemma lapsuuden kodissaan hieman ehkä määräilevä, ei ihan osannut sanoa pitikö paikkaansa vai eikö vaan halunnut?
kyllähän se siltä näyttäisi,että henkilöllä olisi vaarana olla agressiivinen ja väkivaltainen kotona. Miten marsin energiaa muutenkaan voi kotioloissa kunnolla ilmentää? Paitsi ellei ole vaikka kova remontoija, talon rakentaja tai puutarhuri??
Tämä henkilö näyttää hyvin enkelimäiseltä ja on usein kuin itse suloisuus. Mutta olen saanut tästä ihmisestä joskus mielikuvia, että hän ajattelee salaisesti jotain väkivaltaista, etenkin kun turhautuu ja suuttuu. En aiemmin koskaa ole kenestäkään saanut vastaavia mielikuvia!