Hei!
mä olen huomannut, ja tämä on nyt ihan yleistä, että monet ennustajat tuuppaavat sanoa aina sitä samaa, kaikille samoista kuvioista. Se mitä tapahtuu on kuitenkin jokaisen itse lopulta päätettävissä.
Monilla on samoja ongelmia, ja todennäköisyys on sitä että jos tänään sataa niin todennäköisesti huomennakin sataaa. Itse olen muuten opiskellut todennäköisyysoppia. Mutta onhan meillä silti oma tahtomme.
Mitä nyt sanon perustuu siihen mitä olen itse kuullut vuosien varrelta eri ennustajilta, kuullut kavereilta tai lukenut netistä.
- Hyvin usein ennustetaan ristiveristä miestä (perustunee siihen, että käsite on epämääräinen ja sulkee pois lähinnä albiinot ja tumma-ihoiset sekä aasialaiset, kuvastanee keskiverto suomalaista, joka hyvin suurella todennäköisyydellä tässä tulee vastaan)
- ennustetaan ettei sekava/katkonainen/hankala suhde jatku. Ei hän ei ole elämäsi mies. Perustunee siihen, että suurella todennäköisyydellä suhde ei parane. Ihmeitä voi ehkä tapahtua mutta niitä ei voida ennustaa. Paitsi joku tosi hyvä ennustaja jonka yhteystiedot ovat varmaan salaisia...
- kaikille alle 50-vuotiaille naisille ennustetaan pari kersaa. Sehän on normaalia, hyvin todennäköistä
- Sinkuille ennustetaan että muutaman kk:n tai ainakin vuoden sisällä tapaat jonkun. Se on hyvin hyvin todennäköistä. Varmaan tapaakin, toinen asia on mitä kukin tekee asian suhteen.
- Huonoimmat ennustajat sanovat, että tapaat jonkun risteilyllä tai tansseissa. Tämä on surkeeta ennustamista, mutta perustuu silti todennäköisyyten. Tietty voit olla tapaamattakin jos haluat olla erilainen, ja pysyttelet laivalla hytissä etkä käy tansseissa. Mäkin tapasin vuosi sitten, jolloin olin viimeks tansseilla vain ja ainoastaan ongelmia. Mut joo, jos joku olisi ennustanut ja ehkä olikin, niin juu kovasti ristiverinen mies vei minua tansseissa ja lupaili kaikkea
MÄ vaan satuin raivostumaan sen jälkeen, miksi asiasta ei tullut yhtään mitään.
- uusien harrastuksien parissa tapaa parternin. Tämän todennäköisyys lähenee jo sataa. Jopa sellainen mökkihöperö täti kuin minä tutustuin lupaavasti mieheen uuden harrastuksen parissa. Mies jopa oli samanikäinen ja vapaa. Yleensä olen kyllä uusien harrastuksien parissa tavannut lähinnä ei-sopivia tyyppejä. Silti asian lopputulema on itsestä kii. Olisi voinut tulla jotain ei-sopvien uusien tuttavuuksien kanssa, tai sopivien. Ei tullut kummankaan kaa. Sillä en sydämessäni ollut vapaa. Harrastus-ennustus sopii muuten kaikille, patisi niille jotka aloittavat uuden harrastuksen, jota harrastaa vain samaa sukupuolta olevat, jos ei hae sitä.
- on myös tutkittu, että tietyllä todennäköisyydellä exä palaa elämään. Tätäkin voidaan ennustaa, mutta edellytyksenä että pari on ollut kunnolla erossa ensin.
On myös kokemusta siitä että ennustaja käyttänyt samoja fraaseja minulle ja kaverille.
Parisuhteen kestoa voi ennustaa myös valokuvista. Siltä miltä pari näyttää yhteiskuvassa voidaan päättää kestääkö suhde. On olemassa joitain ilmeitä tai lihaksia, joita emme pysty kontrolloimaan. Ne näkyvät kuvassa ja tulevat fiilispohjalta. Tästä haluan kertoa yhden jutun. Minussa on vähän ennustajan vikaa. Eräs tuttava joka oli käyny ties millä ennustajilla ja meedioilla ja sille oli ennustettu kaikkea maan ja taivaan väliltä löysi vihdoin viimein miehen. En tiedä menikö joku ennustus tän kohdalla nappiin. Pokasi asiakkaan ja muuten työromanssit ovat yleisiä eli todennäköisiä, joten niistäkin ennustajat povaavat. No joo, minulle tuli heti alussa pahat vibat mutta huomasin, etten voinut sanoa kaverille mitään sillä hän oli aivan myyty. Näkemättä miestä tunsin, että siinä oli jotain pahaa. Se heijastui naisesta ja siitä kuinka hän muuttui hetkessä. Välimme viilenivät ja unohdin koko asian. Sain tietää jotain miehestä, sillä on hämäräbisneksiä. Kerran tavattiin ja nainen näytti valokuvan heistä. Kuva oli järkyttävä ja nainen ikään kuin halusi pois tilanteesta, hänen silmänsä olivat suorastaan epänormaalilssa asennossa. Vähän kun tunnustelin häntä ja miks oot ton näkönen hän oli ihan et häh? Sitten hän kertoi käyneensä taas jonkun näkijän/hoitajan luona ja pahaa oltiin ennustettu. Törkeää sanoi nainen ja minä olin hiljaa.
Minun ja exäni ensimmäisessä yhteisportretissa olemme aika tylyn näköisiä. Sen sijaan muistan aina kuvan minusta ja eräästä miehestä, sen aidommin rakkautta ja yhteenkuuluvuutta ei voi saada valokuvaan. Vaan ei seurusteltu eikä enää olla ystäviäkään. Kuvassa olimme miltei kuin kaksoset ja ne tietyt kasvolihakset olivat rentoina ja molemmista paistoi aitous.
Että semmoista.