Oletteko huomanneet tällaista?
https://www.astro.fi/tarot/uudet?utm_campaign=tarot_three_free_cards&utm_medium=facebook&utm_source=facebookKävin tietysti katsomassa ja aika mielenkiintoinen. Persoonallisuuskortit muuttui kun sukunimi muuttui avioliiton myötä. Katsoin tyttönimelläni niin oli aika söpöjä kortteja, rakastavaiset ja kuu sen sijaan avioliiton myötä tulleella nimellä torni ja kuolema.
Huh
Siksi ehkä koenkin sielunkortin ja vuosikortin tässä merkittävämpänä, mutta tietysti jäi mietityttämään nuo persoonakortit. Oletteko muut katsoneet?
Joo, mun sielunkortti on Erakko
Pyhä yksinäisyys sentään! :
"Erakko on itsetutkiskelun ja sisäänpäin kääntymisen juhlallinen ja vaativa kortti, joka muistuttaa siitä, että yksikään ulkopuolellasi vaikuttavista häiriötekijöistä ei ole ratkaistavissa muihin ihmisiin tai tahoihin vaikuttamalla. Sinulla on ratkaistavanasi kysymyksiä, joihin löytyy ratkaisu vain hiljentymällä ja omia tuntemuksiasi seuraamalla. Tarvitset tämän kortin myötä ehdottomasti omaa aikaa, oman paikan ja tietyn määrän yksinäisyyttä. Kaikki vastaukset ovat sinun hallussasi ja siksi on täysin sinun vallassasi päättää, miten missäkin tilanteessa toimitaan. Asiat on hoidettava määrätietoisesti omaa näkemystäsi kunnioittamalla ja muiden esittämiä vaatimuksia tai odotuksia miettimättä."
No, kyllä mä allekirjoitan tuon tekstin.
Tämä vuosi on haasteellinen mulle, tuleva varsinkin vielä haasteellisempi. Aika positiivinen kortti tuli silti tuohon Vuosikorttiin: Maailma. Nimikorttia en viitsi analysoida (Taikuri), kun on vielä täysin tuohon numerologiaankin perehtymättä..ensin tää astrologia..
Vaikka oon kyllä viimeiset 15 vuotta tykännyt tarot-jutuista ja niitä silloin tällöin teen/tulkitsen.