Minä eilen menin katsoneeksi, tämän vuoden/hetken korttiani, joka on
Sauvojen 4: Täydentyminen.
Menin ensin sitä etsiessäni "vahingossa" Maljojen 4:een - Ylellisyys kohtaan, ja palasin siitä siis lukemaan tuon aikaisemman.
No, päätin ottaa sitten yhden tähän hetkeen vielä, ja kas kummaa, tuli
Maljojen 4: Ylellisyys.
Itse asiassa, jotenkin "kummasti", kun levitin pakan pöydälle, tuo kortti oli siellä kääntyneenä oikein päin.
Ja tiesin että mun on tuo otettava kun se sieltä pilkottaa, ei mulla ikinä ennen ole yksi kortti ollut väärinpäin tuolleen "vahingossa".. :
Hyvin osuva, tunteiden rikkautta on nyt paljon. Kuitenkin olo taustalla, että tarvitsen nyt vähän omaa tilaa. Omaa vahvuutta, seisoa omilla jaloilla tilanteessa kuin tilanteessa, Luottaa itseeni, itseluottamuksen kanssa olen tehnyt paljon töitä.
Päätin ottaa tilanteelle kortin, kysymykselle "Oletko omistautunut liikaa jollekulle/jollekkin?"
-ja sain
Miekkojen 6:sen - Tiede. Järkyttävän hyvä kortti mielestäni tilanteeseeni, missä haluan kaikkien näkemyskantojeni olevan avoimia, ja lähtevän Minun sydämestäni, ja etteivät ajatukseni liikaa uraudu.
Luettuani ja ymmärrettyäni tuon viestin, katseeni ajautui viereiselle sivulle. Miekkojen 7:n - Turhautumisen lisäkysymykseen "Miltä elämäni näyttää kun luovun epäilyksistäni?" ja tiesin, että tää katseeni ajatuminen tuonne, ei ole sattumaa, että otan kortin tuolle kysymykselle.
Ja sieltä tuli IX Erakko.
Hyvin osuva.. Mie oon se outolintu, omien näkymysteni kanssa yksin enkä massassa, saan paljon jos tätä tietä henkistä tietä jatkan ja ilman epäilyksiä, mutta helppo se tie ei ole. Minun on kuunneltava sisäistä ääntäni, Luotettava siihen. Se Sauvojen 4:n yllä leijuva epävarmuus on tiellä..
Enkelten viesti tänään minulle sanoi ihan samaa.. Luota itseesi, löydä ITSESTÄSI voima. Onkin ollut nyt vahvasti tunne kuinka haluan Elää enkä nyt niin paljon Pohtia elämää. Toki sekin on tärkeä osa minua, mutta tasapainoa tarvitsen.. pikkuhiljaa on alkanut löytyä, sellainen rauha ja vahvuus, minuna aivan itsenäni, luottaen itseeni.
Eilen illalla sitten, otin miehen ja serkkunsa kanssa kortit. Yritimme ottaa yhden yhteisen kortin, "meille kaikille". Sekoitimme pakan yhdessä, loimme jokainen yhteyden pakkaan. Levitimme, ja ensin haimme alueen, minne meitä vetää. Se alue oli sama. No, sitten päätimme siltä alueelta jokainen yhden kortin, ja kaikilla ne olivat eri. Otimme ne kortit, ja jokainen sekoitimme niitä kolmea korttia. Sitten katsoimme niitä, ja mietimme, mikä kortti vetää puoleensa. Jokaista veti eri kortti puoleen!
Tulimme heti siihen tulokseen, että nyt oli kyllä tarkoitettu meille nämä omat kortit.
Jokaisen oli oikein osuva. Minulla oli outo pelko siinä tilanteessa, se tunne tuli jo kortteja sekoitettaessa. Se epävarmuus, se itseluottamuksen puuttuminen tuli siihen. Ei ole ennen ikinä tullut tarottien kanssa, mutta nyt, tällaisessa yhteisistunnossa, se vaan tuli. En halunnut nähdä omaa korttiani tai lukea tulosta, jotenkin "huonon kortin pelossa".
Ja sieltä tuli
Sauvojen 5: Taistelu. Se kuvasti täysin mielestäni, sen tunnetilan yhteyttä kortteihin, Kortti = tunnetilani. Ihmeellinen epävarmuus. Jonka heijastan mieheeni usein, olen huomannut, hän on minun peilini niin vahvasti.
Kyllä on viestiä nyt kerrakseen minulle tässä.. että epävarmuudet romukoppaan, elä ja luota itseesi ja tunteisiisi, älä epäile itseäsi. :
Kommenttiä näistä korteista, niiden viesteistä/symboliikasta otan mielellään vastaan, jos jollain on jotain täydentävää minun ajatuksiini..