Käytän tarotteja netin kautta sillä olen melko varma, että jos minulla olisi pakka hiplaisin sitä jatkuvasti. Olen myös käynyt vuosien varrella tarot -tulkitsijoilla. Eniten tykkään Rider Whitestä, mutta eräs tulkitsija käyttää jotain muuta. En tiedä nimeä mutta on ihan eri näkönen, siitä tulee mieleen että olisi aivan eri kortistot siis systeemit käytössä.
Valkkaan siis netistä aina Whiten mutta olen kokeillut muita, en saa tuntumaa. Crystal Reflectionsilla on ihan OK selitykset ilmaiseksi netissä, siellä saa myös ilmaiseksi päivän kortin. Suomeksi pakkaa on avattu Tarotpuun verkkosivuilla. Käytän netissä myös muita ilmaistarotteja.
Jos oikein keskittyy ei sillä ole väliä ovatko kortit virtuaalisia vai paperisia. Joka tapauksessa, minulle on nyt jonkin aikaa tullut sauvamies, siis page of wands. Se on tullut siten, että kyselin jotain miten näen tulevan mieheni (siis nettipohjainen kysely) ja pian sen jälkeen päivän korttina. Sitä on tullut käänteisenäkin, mutta jotenkin näksin että se on kortti joka on aika sama molemmin päin, vai?
Yleensä tunnustelen itse mitä kortti sanoo ja voin reagoida tosi vahvasti niihin. Etenkin miekoissa on paljon vahvoja kortteja, joista suurin osa herättää surua ja ikäviä tunteita. Ekan kerran kun näin miekkojen 6 purskahdin itkuun. Kun minulla oli pidempi vaikea jakso tuli paljon miekkoja. Toisaalta elämä meni ylösalas kans noihin aikoihin jolloin tuli voimakkaan positiivisia maljakortteja. Jälkikäteen on hyvä analysoida. Oli kolmiodraaman aikana miekkojen kolmosta ja maljojen kakkosta. Valtteja on tullut jonkun verran, kuninkaallisia etenkin omalle kohdalle (siis jos kysymys koskee minua). Toisaalta tälläinen erakkotyyppi on kyllä saanut erakkoakin :
Näin pidemmän päälle katsottuna voisin ehkä yhtyä edelliseen mitä erakkoon tulee. Kasvoin ihmisenä yksin se on saletti, opin näkemään riippuvuussuhteita muissa ja sellaisia suhteita, jotka eivät perustuneet rakkauteen. Näin sitä muissa, itse kun olen ollut vuosikaudet yksin. Ei ollut helppoa sillä minusta tuli vähän sellainen "kateellinen joka haukkuu tuomitsee muiden suhteet". No en voinut omalle totuudelleni mitään, ja tajusin myös että olen yksin sen takia että olisin muuten läheisriippuvainen. Nyt hiljattain ainakin yksi kaveri on sanonut, että olin oikeassa. Aluksi kun sain erakkoa se oli mielestäni ikävää. Sinkkuutta on jatkunut jo kahdeksatta vuotta.... Ajattele lapsi olisi kasvanut siinä ajassa kouluikään! vaikka olen saanut loverseja ja muita rakkauden kortteja paljon, ihan live istunnoissakin, ne ovat aina merkinneet vaan jotain ohimenevää. Ehkä erakko onkin pysyvän ja oikean rakkauden kortti? Eli se joka rakastaa itseään jne