Millaisia asioita aurasta pystyy näkemään? Mitä esim. värit tarkoittavat? Onko jokaisella pysyvänä värinä jokin tiettyväri kautta elämän? Miksi kaikki eivät näe auroja?
Hei,
Kiitosta vaan viestistä. Mikä tuo pieni muutos on mikä tulee 2011? Tämä työ mitä nyt teen ei innosta, mutta onnellinen olen että on työtä. Piti vielä kysymän mitä se ruskea väri aurassa meinaa ja onko tuo pääväri turkoosi vai sininen?
Jotakuikin tältä näyttää SE PÄÄFÄRI >
Oliskohan tää lähempänä = EI sellasta löydy?
NIIN seon sinisempi & niinsanotusti > TERÄVÄN vaalean sininen = Sähön sininen, nämät ovatten liian vihreitä?
1) Pää färi = SE sähön sininen, koska siinä AIURASSA on hyvin pieni "virta" = Amppeereita, taas voltti määrä on suuri = Siksi "hankaus" sähöstä saa aikamoisen tärskyn, SEON sitä Pyhää Henkeä eli > 80%:sti SEON sitä Färiä ¤
2) On oranssi ja sitä on yleensä pieninä "hahtuvina" pään sivustoissa & merkitsee jotain
propleemaa/tressiä SEkä SEn kaltaista "tilaa" ¤
3) Punainen, SEON jo pahempi juttu, SE = vakavan puoleinen häiriö henkisellä puolella ¤
4) Musta = Kuoleman/vakavan sairauden merkki ¤
5) Ruskea = SE Sinun kysymä "tahriintumisen" merkki & merkkaa jotain menneestä "pahasta OlOsta" = Usein ollut aikaisemmin punainen tai oranssi = siis "historiallinen" merkki & kertoo paremmasta ajasta, SE häipyy vähitellen poies ¤
6) Vihreä = hyvin harvinainen Färi, SEON erikoisen ihmisen mertkki = EI ole keskinkertaisuus/normaali ihminen, vaan yleensä on muita kanssakulkijoitaan älykkäämpi & luonnollisesti LUOJAN LUOMAA arvossa pitävä/vaalija ¤
7) Kullan färinen = Todella harvinaisuus, SEON sitä aatelis hommelii = yhden olen nähnyt & Hän
"DEBORA" = Lähettiläs tulevassa ¤ UUSI AIKA ¤ Projektissa, SEON "Jaana" myöskin, jos luet tätä, niin päästä oikein riemuisa kiljahdus, eiks vaan ¤
Hopean "sininen" = merkki äkkipikaisesta henkillöstä, voi "vahinGossa" vaikka tappaa jonkun, menee suuttuessaan ULA:lle eli MOPO karkaa käsistä hetkellisesti = Järjen/kontrollin katkos, SESEON paha juttu SE ¤
9 ) AUKOT AURASSA merkitsevät jonkin puuttumista tai jonkin ELIMEN toiminnan lamaantumista = usein fyysistä@henkistä laatua,
virtapiirssä katkos, sekös haittaa elämätä tätä ¤
t. timO &
jObi@SM.fi THE END
JOtta näkisi AUROJA = "TEHTÄVÄ SINUN KAUPAT TAIVAHISTEN KANSSA & ELETTÄVÄ "RAJOITETTUA" Elämätä elikkä minä ¤ en saa; pOlttaa TUPAKKAA; en saa nauttia ALKOHOLITUOTTEITA; en saa pelata UHKAPELEJÄ; en saa VALEHDELLA tietOiSEsti & muutenkin ELELLÄ IHMISIKSI, tää On mun perusta, muilla NÄKIJÖILLÄ = ihan OMANSA Ohjeistus SEkä SE että ¤ EI AINA NÄE ¤ Vaan sillOin kun SEON "tarpeellista" > SEON aivan sama OnkO "NÄHTÄVÄ" missä hyvänsä > Peilin & TV:n välitykSEllä EI NÄE = En siis minä NÄE? ¤
Jotakin 0,002 % näkee AURAN, mutta < puOlet "TERÄVÄSTI" & siittä jOukOsta "KAUKOKATSANTOINELLA" SuOmessa nOin < 7 henkilÖä > kOkO maailmassa tuhansia & taas tuhansia = Alkukantaisissa HEIMOISSA niitä näkijÖitä riittää, mutta SE # POPPAMIES # = SE kaikkein paremmin näkevä > Neet juOvat vielä "LIEMIÄ" jotka vilkastuttavat AIVOTOIMINTAA" = HUUMEITA = Siksi sanOnkin meneväni välillä "OOPPIUM piipulle" ¤ # §
t. timO & jObi ¤
^^