Artemis
|
|
« : 03.06.2007 12:50:11 » |
|
Saturnus kartallasi, pidätkö sitä hankalana kaverina vai oletko löytänyt siitä iloa? Saturnuksella on pitkälti kaiketi ollut hankalan tyypin maine mutta onhan silläkin positiivinen puolensakin, eikö vain? Kerro kokemuksiasi tuosta avaruuden jätistä Onko se tuonut päänvaivaa? Oletko oppinut arvostamaan sitä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
sangviinikko
|
|
« Vastaus #2 : 03.06.2007 14:43:52 » |
|
Saturnus, saturnus... Minulla se sijaitsee yhdennentoista huoneen kynnyksellä leijonassa. Saturnus on t-ristin kärkiplaneetta, tehden neliöt uranukseen ja venusmarsyhtymääni. Kaipa tuo saturnus pidättelee tuota venusmarsia joka on valjastettu niinkin kinkyllä planeetalla kuin uranus. Luojan kiitos!
|
|
|
tallennettu
|
"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #3 : 03.06.2007 17:09:23 » |
|
Mukavaa kuulla positiivisiakin saturnus kokemuksia Mitenkä muuten tulkitsisitte kahdeksannessa huoneessa möllöttelevää saturnusta? Eräällä ystävälläni on se sijainti.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #4 : 03.06.2007 17:14:09 » |
|
Itselläni saturnus oppositiossa 11.huoneen stelliumiin ja se on aiheuttanut lähinnä vaikeuksia. Mm. sitä että aliarvioin usein itseäni ja kykyjäni ja minun on vaikea uskoa kenenkään pitävän minusta Pidän itseäni outona ja hankalana..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #5 : 03.06.2007 20:37:15 » |
|
se saturnus.. se on yhtymässä askendenttini hallitsijaan, joten rajoittaa unimaailmojani ja tuo aina takaisin maan pinnalle. omassa merkissään olevana se vielä on hyvin korostunut. 11. huone ei ole mikään hauska sijainti, yllätän itseni aina ajattelemasta liikaa järkipuolella ihmissuhteissa. välillä on vaikea ottaa rennosti, koska ei osaa luottaa itseensä. olen tässä kokoajan kehittämässä tätä puolta itsestäni, ja toivon vielä saavuttavani itseluottamuksen. mutta onhan tämä käytännölisyys osittain hyväkin asia. pelottaa ajatellakin mitä olisin, jos toteuttaisin kalanousuani, kuorrutettuna kalakuulla, täydellisesti. saturnus asettaa rajat, mitä on järkevä tehdä ja kuinka pitkälle mennä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Freyja
Vieras
|
|
« Vastaus #6 : 03.06.2007 21:28:49 » |
|
Huoneessa 12. vaa'assa.. ainakin työelämässä siitä on ollut hyötyä Tuo olemukseen vakuuttavuutta Tunne-elämässä olen hyvin varovainen ja (itsesuojelu)vaisto toimii. Sama homma, :lla ja ravussa. Vakuuttaa osaan etenkin työelämässä, mutta tunne-elämään se ei kyllä vaikuta. Ainakaan että itsesuojeluvaisto toimisi... päinvastoin!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #7 : 03.06.2007 21:54:23 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Minna
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #8 : 04.06.2007 06:51:56 » |
|
Saturnus 5. huoneessa kaksosissa. Aspekteissa Saturnus sulkeutuva kolmio kuu, aurinko ja merkurius. Mitä ihmettä tuo tarkoittaneekaan? En osaa ainakaa vielä tulkita. Olisiko jollain näkemystä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rohana
|
|
« Vastaus #9 : 04.06.2007 07:47:50 » |
|
Mulla 1. huoneessa yhtymässä Kuuhun ja Venukseen sekä avautuva sekstiili MC ainakin. Taidan olla saturnikko? Luonteeseen tuo todennäköisesti ulospäin näkyen vakavuutta ja totisuutta, en naureskele helposti kaikenmaailman höpötyksille paitsi kohteliaisuudesta mikä on välillä tosi rasittavaa. Saatan kuulema näyttää pelottavalta justiin siksikin kun en aina jaksa hymyillä ja ihmiset tulkitsee että olen vihainen. Toooosi rasittavaa!!
|
|
|
tallennettu
|
-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.- Nils-Aslak Valkeapää
|
|
|
Brida
Kanta-astroilija
" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "
|
|
« Vastaus #10 : 04.06.2007 08:41:23 » |
|
Mulla saturnus leijonassa ja ysi huoneessa, osana leija-kuviota?! En osaa tulkita enempää, että miten osuu mihinkin. Hankala vai helpottava tekijä, en tiedä. Miten ko. asetelmaa pitäisi tulkita? Muutenkin musta löytyy leijonan piirteitä paljon, joten en tiiä...
|
|
|
tallennettu
|
May your day be uplifted filled with sunshine and warmth the shining rainbows of hope the white clouds of dreams the gentle softness of breeze the sweet smell of fresh air.
May your day be uplifted from start to end filled with joy and happiness untroubled and serene.
May your day be
|
|
|
Ikitosi
|
|
« Vastaus #11 : 04.06.2007 10:16:29 » |
|
Sama homma, :lla ja ravussa. Vakuuttaa osaan etenkin työelämässä, mutta tunne-elämään se ei kyllä vaikuta. Ainakaan että itsesuojeluvaisto toimisi... päinvastoin! 12.huoneessa, mutta ei : itsesuojeluvaistoni ei todellakaan toimi - esim. tuntemattoman miehen aseen kanssa lähestyminen eräässä takahuoneessa, sai minut vain tervehtimään ja kulkemaan kohotetun pistoolin ohi omia hommia tekemään. Mies oli hieman hämmentynyt moisesta piittaamattomuudesta Liekö rakenteet niin voimakkaasti sisäisessä hallussa + 12.h, ettei niin ulkoisiin juttuihin, nimenomaan uhkiin niin jotenkin reagoi? Ja tuo vakuuttavuus työasioissa tulee ainakin siitä, että olen yleensä varma/n oloinen siitä mitä teen, miten ja miksi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #12 : 04.06.2007 15:14:09 » |
|
Minä pidän Saturnuksesta. Vaikka aur-Kalat ja kuu-Vesimies olenkin (tai ehkä juuri siksi). Jotain rotia on sentään oltava ja ilman rajoja ihminen ei voi kasvaa niiden yli. Saturnus on askendenttini hallitsija ja sijaitsee deskendentilläni Ravussa, 6. huoneen puolella. Se on T-ristini kärki, eli vastuu painaa. Niin paljon, etten niitä vastuita ole halunnut suuremmin itselleni haaliakaan. Koska Saturnus edustaa heikkoa kohtaa, niin ehkä heikko kohtani on juuri siinä, että kartan vastuita ja sitoumuksia. Saturnuksen paluu sai aikaan sen, että uskaltauduin hankkimaan avomiehen kanssa omistusasunnon ja se on jo paljon, se. Hyvänä puolena näen erityisesti sen, että jos ja kun otan niitä sitoumuksia, niin olen niissä erittäin vastuuntuntoinen. Uutiset heitteille jätetyistä lapsista (kuten tämä viimeisin tapaus Vikingin laivalla) tai eläimistä saavat niskakarvani pystyyn ja kuulunkin mm. Pelastakaa lapset ry:een ja eläinsuojeluyhdistykseen. Sopinee hyvin Saturnuksen sijaintiin nimenomaan kuutoshuoneessa (vastuu, lemmikkieläimet) ja Ravun merkissä (huollettavat, perhe). Vanhaa Saturnus-keskustelua löytyy mm. ketjusta Saturnuksen vaikutus?.
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
Maisa
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #13 : 05.06.2007 13:15:10 » |
|
Kahdeksannessa huoneessa Ravussa, asteentarkassa yhtymässä Vertexiin. Kolmiot Mars-Asc Skorpparissa ja Ceres-Pholus-Jupiter-Juno 3. Kaloissa. T-ristin kärki: neliöt Pluto-MC vaa´assa ja Eris-Kheiron 4. Oinaassa. Kvinkunssi Venus 1. Jouskarissa.
Minä haalin itselleni liikaa vastuita ihan pelkästä auttamisenhalusta, ja heitän välillä hanskat nurkkaan kun on tullut luvattua liikoja.
Saturnus näytti ankeampaa - taikka voi varmaan sanoa ankeinta - puoltaan tehdessään "kolmenkympin" paluuta, ja siinä oli kaikki elämäni kasihuoneen asiat levällään hujan hajan edessäni, ja pari vuotta heilui melkoisen iso luuta, kunnes tilanne lopulta rauhoittui Saturnuksen hivuttautuessa kohti kasihuoneen Kuuta seuraavassa merkissä - se olikin sitten jo seuraava luuta...
Yritän edelleen suhtautua Saturnukseen edes jollain tapaa, mutta tuo paluutransiitti on vielä liian tuoreessa muistissa pystyäkseni suhtautumaan siihen vielä kovin innokkaasti. On kai sillä niitä hyviäkin puolia...
|
|
|
tallennettu
|
Au Jouskari, AC Skorpioni, Kuu Jellona Keltainen Solaarinen Aurinko Kiinalainen Tiikeri
|
|
|
meruska
|
|
« Vastaus #14 : 05.06.2007 18:05:12 » |
|
Saturnus neitsyessä huoneessa9. Osa kultaista kolmiota chironin ja merkkarin kanssa. Ei ole ollut hullumpi mutta ei helppokaan. Tuo neitsyt vaikutus on joskus harmillista ja liika itsekuri on joskus todellakin liikaa.
|
|
|
tallennettu
|
Taivasta katsellen ja ihmetellen
|
|
|
|