Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Saturnus kartallasi  (Luettu 41967 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #60 : 28.07.2007 21:16:51 »

Sama täällä, kotonanani pätee järjestys  Smiley ja rutiinit, mitkä taas muuten ei sovi luoteeseeni  Grin
tallennettu
Taikatalvi
Vieras
« Vastaus #61 : 28.07.2007 21:38:21 »

Minulla myös saturnus 2. huoneessa  aspect_opp jupiter ja olen kyllä aika säästäväinen ja romunkeräyksen tunnistan myös mutta sitä asiaa olen kurinalaisesti pyrkinyt jo pitkään muuttamaan Smiley Saturnuksen transiitit koen kovimman kautta varsinkin suhteessa muihin ihmisiin, parisuhteissa siitä jotain positiivistakin ollut.
tallennettu
Sanna
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #62 : 30.07.2007 09:12:53 »

En minä näistä vielä mitään ymmärrä mutta minulla on saturnus huoneessa 10 jousimiehessä.
 saturnus 19 astetta  jousimies 34´ MC vieressä
No en ole työelämässä vielä löytänyt paikkaani vaikka jo olen 49vuotta "TÄNÄÄN synttärit"
mutta en ole ollut epätoivoinen vaikka olen ollut työtön, ehkä tuo jousimies tekee sen.
Nuorena vaihdoin työpaikkaa kuin paitaa, erimoisia työtodistuksia löytyy.
Veljeni tässä kuulemma murjaisi vitsin siskolleni (josta loukkaannuin) siskoko töissä  2funny
No sen työttömyyden aikana ole saanut tutustua itseeni ja henkiseen kehitykseeni rauhassa, ja avioero antoi siihen myös mahdollisuuden.

MUTTA nyt opiskelen uutta alaa 2vuotinen sisustussuunnittelu koulutus Smiley
Josta saan Sisustus Artesaanin paperit  Wink
Kuka tässä mahtaa viimeiseki nauraa Grin
« Viimeksi muokattu: 30.07.2007 09:18:22 kirjoittanut Nebra » tallennettu

Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #63 : 30.07.2007 14:02:19 »

En minä näistä vielä mitään ymmärrä mutta minulla on saturnus huoneessa 10 jousimiehessä.
 saturnus 19 astetta  jousimies 34´ MC vieressä
No en ole työelämässä vielä löytänyt paikkaani vaikka jo olen 49vuotta "TÄNÄÄN synttärit"
mutta en ole ollut epätoivoinen vaikka olen ollut työtön, ehkä tuo jousimies tekee sen.
Nuorena vaihdoin työpaikkaa kuin paitaa, erimoisia työtodistuksia löytyy.
Veljeni tässä kuulemma murjaisi vitsin siskolleni (josta loukkaannuin) siskoko töissä  2funny
No sen työttömyyden aikana ole saanut tutustua itseeni ja henkiseen kehitykseeni rauhassa, ja avioero antoi siihen myös mahdollisuuden.

MUTTA nyt opiskelen uutta alaa 2vuotinen sisustussuunnittelu koulutus Smiley
Josta saan Sisustus Artesaanin paperit  Wink
Kuka tässä mahtaa viimeiseki nauraa Grin

Minulla on  saturnus ysissä, mutta myöskin  aspect_con  keskitaivas sekä  aspect_con  aurinko - kaikki  jousimies ssä --- ja samat sanat myös työhistoriikin suhteen  laugh

Toivotan sulle Onnellista synttäripäivää  smitten
(http://www.oyk.fi/~ritva.astikainen/ruusu.jpg)

Onnea ja menestystä myös uuteen ammattiisi  smitten
« Viimeksi muokattu: 30.07.2007 14:20:02 kirjoittanut Ippuska » tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Kuutiikeri
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #64 : 15.08.2007 12:16:38 »

Saturnus.. on kartallani skorpionissa ja laajassa 6.huoneessani. Se on myös sekstiilissä jupiteriin ja neliöi marsia venusta ja kuuta.. näin luulisin.

en osaa itse tulkita hyvin.

ankaruus, rajoitus, tutkiminen, keskittyminen, ristiriidassa
laaja-alaisuus, innostus, luominen,holistisuus
kaipaan egon rajojen löytymistä s ja sen näkymistä myös ulospäin. ehkä tietämättäni minulla onkin hyvin rajoittunut ego,mutta usein tuntuu etten pysty asettumaan omiin rajoihini.että niitä ei ole.

Huh idiot2
tallennettu
katju
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #65 : 27.08.2007 20:22:11 »

Itselläni saturnus oppositiossa 11.huoneen stelliumiin ja se on aiheuttanut lähinnä vaikeuksia. Mm. sitä että aliarvioin usein itseäni ja kykyjäni ja minun on vaikea uskoa kenenkään pitävän minusta  Cool
Pidän itseäni outona ja hankalana..

Heips, toivottavasti tämä lainaus Artemisin viestistä onnistuu.. Joka tapauksessa mulla on kanssa havaittavissa itseni aliarviointia. Ja jotenkin semmoinen outolintu fiilis joka paikassa, varsinkin töissä  Embarrassed  Kaikki mihin ryhdyn, jollain ihmeellisellä tavalla menee mönkään tai en saa kiinni muiden ajatuksista eikä toiset vastavuoroisesti ymmärrä minun ajatuksen juoksua. Aloitin juuri opiskelun ja se tuntuu tuovan kauan kaivattua henkirakoa elämääni. Ajoittain vain meinaa usko loppua, että olenko oikeilla urilla sittenkään.. vaikka sisimmässäni tiedänkin olevani Smiley

Terveisin Ekakertalainen täällä

27.07.1977 23:25 -02:00 Helsinki
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #66 : 29.08.2007 19:00:59 »

Sisimmän ääni onkin tärkein  smitten  Toki sitä saa ja kannattaakin aika ajoin kyseenalaistaa, mutta sydän johdattaa lopulta aina oikealle tielle.

Tervetuloa astroilemaan, Katju  Smiley
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
katju
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #67 : 30.08.2007 19:58:01 »

Kiitokset Minerva  Smiley
tallennettu
Mirjam*
Kanta-astroilija

Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta

Profiili
« Vastaus #68 : 30.08.2007 22:43:31 »

Minulla tuo  saturnus on  oinas ja 2.huoneessa.
 saturnus aspect_tri askendentti( jousimies)
 saturnus aspect_sex merkurius ( vesimies)
 saturnus aspect_ssx venus ( kalat)

En olekaan oikein tähän Saturnukseen vielä tutustunut.
Lueskelin 'ikuisuuden' vanhaa luonneanalyysiäni ja sisäistä soturiani, mutta eipä niissäkään juuri saturnuksesta ole mitään. Ainoastaan noista parista aspekteista, joiden en koe vaikuttaneen suurestikaan....  Huh
tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #69 : 31.08.2007 09:33:59 »

En olekaan oikein tähän Saturnukseen vielä tutustunut.
Lueskelin 'ikuisuuden' vanhaa luonneanalyysiäni ja sisäistä soturiani, mutta eipä niissäkään juuri saturnuksesta ole mitään. Ainoastaan noista parista aspekteista, joiden en koe vaikuttaneen suurestikaan....  Huh

Taisi olla Sepon sanomaa että aspektit voimistuvat eri aikaan eri elämäntilanteissa. en itse osaa sanoa mitkä voimistuu ja milloin. Mutta aina kun jokin transiitti vaikuttaa johonkin karttani planeettaan olen huomannut niihin aikoihin pohtivani myös kyseisten planeettojen aspekteja.

Sepon syntymähoroskooppi keskittyy persoonallisiin planeettoihin. Tältä foorumilta löytyy mukavasti tietoa myös muista syntymäkartan tekijöistä.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Sanani
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #70 : 31.08.2007 15:41:19 »

Lainaus
Huoneessa 12. vaa'assa.. ainakin työelämässä siitä on ollut hyötyä  Tuo olemukseen vakuuttavuutta ja vaikutan kuulemma paljon vanhemmalta kuin mitä olenkaan... ainakin alussa 

Tunne-elämässä olen hyvin varovainen ja (itsesuojelu)vaisto toimii. Näistä ominaisuuksista voisi olla haittaa jos pitäisi menetyksinä niitä kaikkia mahdollisuuksia mitä olen jättänyt käyttämättä.. mutta kokemus on osoittanut että jokainen väliinjätetty juttu olisi ollut loppujen lopuksi vain jotain mitä en halua.

Joten  on minulle lähinnä huolta pitävä sisar tms. -joka voisi ottaa tosin välillä rennommin nämä elämän härdellit

Elwyn, itsellänikin on  saturnus vaa´assa 12.huoneessa ja täytyy kyllä sanoa, että niin kuin olisin itse kirjoittanyt kyseisen kommenttisi. Täydellisesti Wink

Niin ja lisäänpä näin jälkeenpäin, että minulla on myös  saturnus aspect_con askendentti mikä on taas yhdessä pluton kanssa aiheuttaneet häikkää, ei itselleni, vaan muille. Kirjoitinkin omista kokemuksista tuolla "pluto ja ihmissuhteet"-aiheessa. Jostain syystä ihmiset kokevat tietynlaisen vakavuuden jonkinlaisena uhkana. Esimerkiksi kouluaikana minua pidettiin varsinaisena diivana, kun en ollut ensimmäisenä juoruamassa ja kälkättämässä "porukoissa".

Varsinkin kun on nuori nainen niin joidenkin on ollut vaikea ymmärtää, että olisin vakavasti otettava ja kiinnostunut elämän syvemmästä (synkemmästäkin) puolesta.
Pitäisi aina olla niin perhanan positiivinen ja ulospäinsuuntautunut. Anteeksi vain, tykkään olla melankolinen möllykkä tickedoff!

Saturnus tuo myös ikää lisää. Aina olen ollut se "vanhemman oloinen"..joskus olisi ihan mukava olla niin kuin ikäisensä..mitä ikinä se tarkoittaakaan. Tästä syystä kauris-mieheni ja minä saamme kuulla ajoittain, että olemme tylsiä. Niin, no keskenään meillä onkin sitten paljon hauskempaa Wink
« Viimeksi muokattu: 31.08.2007 16:34:48 kirjoittanut Ilmatar » tallennettu
Kivihookana
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #71 : 21.09.2007 11:40:16 »

Oma saturnukseni sijaitsee kuutoshuoneessa yhtymässä venukseeni. Pahin pelkoni on, etten ikinä saa oikeita, kestäviä töitä. Jos jollakulla löytyy päinvastainen mielipide niin kuulisin sen mielelläni.
tallennettu

Love is the Law, Love under Will.
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #72 : 21.09.2007 17:30:35 »

Täytyy muistaa myös  saturnus:n toinen puoli: kestävyys, sinnikkyys, pitkäjänteisyys ja sitoutuminen. Sitä taustaa vasten uskaltaisin olla jopa eri mieltä, joskin myönnän, että joillain aloilla pätkätöitä on nykyään liiaksi asti... Itsekin aloitin aikanaan ajelehtimalla pätkästä toiseen; puolensa tietysti siinäkin, sillä tulipa opittua kaikenlaista  Wink

saturnus 6. huoneessa on ilman muuta ahkeran ja tunnollisen työntekijän merkki. Ehkä liiaksikin. Tärkeäksi läksyksi työelämässä voi tulla omien rajojen löytäminen, ettei uuvuttaisi itseään. 6. huonehan liittyy myös terveyteen, joten jaksamisesta ja voimavaroista kannattaa pitää hyvää huolta.

Toivottavasti löydät etsimäsi, Kivihookana Smiley  Nostamassani enkelikortissa oli tänään teksti: "Kaikki asiat tapahtuvat juuri oikeaan aikaan." Niinhän se taitaa olla...
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #73 : 21.09.2007 18:43:13 »

Minulla Saturnus on 6. huoneessa Kauriissa ja uskokaa pois, että väsytettyä tuli itsensä tällä kauheella vastuuntunnolla ennen kuin on osannut alkaa kuuntelemaan niitä omia rajojaan  idiot2. Nyt kun ei enää halua olla tai tehdä muuta kuin sen mitä rehellisesti jaksaa, niin olo on huomattavasti parempi  Wink. Toisille ihmisille se vaan ei olekaan niin helppoa, kun sanotkin aikaisemmasta poiketen, että ei, en nyt jaksa .
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #74 : 27.09.2007 17:22:32 »

Nyt tuli asiaa.

Mulla  saturnus  chironkalat 6. huoneessa
oppositiossa  kuu merkurius 12. huoneessa ja  aurinko uranus pluto 11. huoneessa stelliumia vastaan.  jupiter rapu auttaa 10. huoneesta sekstiilissä ja  neptunus skorpioni sekstiilissä kakkosesta.

Olen todellakin usein polttamassa itseäni loppuun oli sitten kyse työstä tai opiskelusta - ahnehdin työtä - usein vapaaehtoisenakin. Olen nuuka ja yleensä kartan velkaa, joten talous on yleensä aina riittävän turvattu, vaikka palkallisia töitä on sattumanvaraisemmin kuin palkattomia. En ole erityisen yrittäjähenkinen vaikka olen perustanut yrityksenkin, jonka kautta otan palkkioita (kympissä on muuten sekä  jupiter et  mars joten luulis kyllä yrittämisen kiinnostavan.

Kaikesta huolimatta minusta tuntuu, että pakenen todellista työtäni, johon liittyy pikemminkin taiteellinen työskentely ja taloudellinen epävarmuus. Kuinka tukeva pitää maan jalkojen alla olla, jotta uskaltaisin päästää irti kaikesta toisarvoisesta tekemisestä?

Voisivatko  kuu ja merkurius tuoda alintajunnasta sen sisällön jonka voisi  neptunus :n ja  jupiter :n avulla jalostaa siksi työksi, joka on  saturnus : n osoittama tehtävä ja  chiron :n osoittama kutsumus.

Saako muutoksen aikaan vasta  uranus joka lähestyy hitaasti  aspect_con saturnus ja  chiron  ja on jo opponoinut  venus :ta ja  vesta :a (parisuhde good bye) ja lähestyy  aspect_opp  pluto uranus aurinko merkurius kuu

Mitä sitten tapahtuu kun myös  saturnus samaan aikaan lähestyy  aspect_con venus  vesta pluto uranus aurinko merkurius kuu

Entäpä kun tulee se tilanne kahden vuoden päästä syntymäpäivänäni, että  saturnus  neitsytaspect_opp uranus  kalat asettuu juuri päinvastoin kuin syntymäkartallani - mahdanko lopulta oppia läksyni, aukeaako kanava?

Osaako joku vastata, olenko edes oikeilla jäljillä?
tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  

Siirry: