Yritin vastata tähän eilenkin, mutta taisin olla liian juhmea (saturnuksesta kun on kyse) ja istuntoni vanheni ennen kuin ehdin lähettää vastaustani
Minullakin on
12. huoneessa, kuten Ilmaattarella, mutta
:ssa. Ehkä se tuo minuun tiettyä feminiinisyyttä, sillä en voi allekirjoittaa sitä, ettäkö olisin ikäistäni vanhemman tai vakavan näköinen. Pikemminkin päin vastaoin! Minua on tytötelty ehkä enemmän kuin naista keskeimäärin, sillä se jatkuu, jatkuu ja jatkuu ja jatkuu.
Sen sijaan en voinut olla nauramatta tälle: "Varsinkin kun on nuori nainen niin joidenkin on ollut vaikea ymmärtää, että olisin vakavasti otettava ja kiinnostunut elämän syvemmästä (synkemmästäkin) puolesta.Pitäisi aina olla niin perhanan positiivinen ja ulospäinsuuntautunut."
Allekirjoitan tuon koko sydämestäni, saturnus 12. huoneessa tuo tietyn pohdiskelevan ja vakavan piirteen myös minuun. Positiivisena asiana näen sen, että se tuo kurinalaisuutta 'henkisyyteeni' joka muuten lähtisi liian korkeisiin sfääreihin tai unohtuisi muun elämän jalkoihin. Saturnus pitää jalkani maassa, mielen nöyränä ja saa palaamaan harjoittelun ja opiskelun ääreen, vaikka joskus laiskottaisikin.
Koska saturnus neliö Jupiteria 9. huoneessa, olen ollut huomaavinani, että 12. huoneen melankolia siirtyy Jupiteriin. En oikein jaksaisi uskoa, että elämällä on ihania asioita varattuna minulle, vaan tunnun aina vaan palaavan siihen synkkään puoleen ja pitävän hyviä asioita 'liian hyvinä ollakseen totta'