|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #33 : 08.06.2007 22:31:51 » |
|
... tämä päivä ~päivä Tykkimäen huvipuistossa ... Hei "Arkiviisu"
Selvisit kuitenkin hengissä, vaikket ole enään lapsen kengissä. Elämänilo
... niin tein ja taisin vaihtaakin kenkäni juuri ennen " portista sisäänastumista" - niin hauskaa oli pienten ihmisten kanssa - vaikka nyt eläinten luona ollessa - kun ihan porukalla naurettiin - kun parikin pikku karitsaa ihan oikein todella aikoivat syödä natustella hameeni - vihreä kun se on , vaikkakin oliivinvihreä, siinä sitten isompien lasten kanssa pohdittiin - että hui kauhistus mitenkäs pääsisinkään kotiin jos todella ilman hamettani jäisin ... ja kyllä todella nautin - toisaalta aikas ominaista minulle kuitenkin tämänlainen oleminen .... hauskaa oli sekin kun koetin tingata itselleni " juuri erästä speciaalisti itselleni haluamaani karvakuonoa - lelua" narunvedosta ... vaan kiitos Elämänilo - hengissä selvisin ... ja taidan jatkaakin vielä näissä " lapsellisissa kengissä" - punaiset ja kiiltävät kun ovat ah ja kesää sinullekin Elämänilo - toivottaa aaviisuinen
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.06.2007 22:37:40 kirjoittanut Arkiviisu »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #35 : 08.06.2007 22:43:36 » |
|
... vaan kiitos Elämänilo - hengissä selvisin ... ja taidan jatkaakin vielä näissä " lapsellisissa kengissä" - punaiset ja kiiltävät kun ovat ... kesää sinullekin Elämänilo Hei "Arkiviisu"
Kiitos.
Annahan "taikakenkiesi" kopista koko kesän ajan(http://hfboards.com/images/smilies/dooney.gif) Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #37 : 18.06.2007 20:13:48 » |
|
Nami mansikat! Mut ei ole vielä syöty metsämansikoita...
Kävin Kuopiossa katsomassa tanssia! Tapasin ihanan Jorma Uotisen ja Iki-Airan! Nyt siivotaan juhannusta!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Sissis
|
|
« Vastaus #38 : 19.06.2007 09:08:15 » |
|
MUUMIPEIKON JUHANNUSRUNO
Pään painan ruohikolle ja oion jalkojain. En jaksa pohdiskella, mä tahdon olla vain.
Sen viisaammat voi tehdä, mä päivän kultaan jään. Mä tunnen kaikki tuoksut ja luonnon loiston nään.
Voi leikitellä mielikseen, voi ottaa jättää paikoilleen tai olla niin kuin luonnostaan ja maata vaan.
Mä peikko siihen uskoon jään, on maailmaa tää minkä nyt mä nään.
-Tove Jansson
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #40 : 20.06.2007 09:15:55 » |
|
Suonenjoelle.. huvilalta ja järveltä.. kirjakyläpäiviltä.. mm.- ja annaelen, minusta tää on kyllä yhtä britti-ranska-hollanti-ruotsi-suomi tuotantoa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.06.2007 09:52:16 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
asboo
|
|
« Vastaus #41 : 20.06.2007 14:37:44 » |
|
Lomailen näillä näkymin koko kesän. Ehdin jo käydä ulkomaanlomalla, kotomaassa on tarkoitus mennä savoon mökille ja pohjanmaalle kyläilemään. Ja tietysti käyn lavatansseissa. Kivaa kun saa tälläytyä hamoseen ja laittaa jalalla koreasti. Viime viikonloppuna käväisin greyhoundien ratajuoksuissa - olis siinä vauhtia. Mansikoita on tullut jo maisteltua ja ilmeisesti ahmittua vähän liikaa kun tuli masu kipeäksi...
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
|
|
|
kultainen sulka
|
|
« Vastaus #42 : 20.06.2007 15:33:47 » |
|
Hi Tytön rippijuhlasessiot nyt ohitse ja voipi keskittyä Juhannukseen. Tänä vuonna en (tietääkseni ainakaan) ole kutsunut vieraita, vaan tarkoitus on lepäillä ja nukuskella univelkoja pois, (mistä lie kertyneet ) Loppukesäkin menee sitten töitä tehdessä, pomoa kiusatessa ja nauraessa Vapaapäivät on pyhitetty kotihommiin ja puutarhan hoitoon. Kasvimaalla ei kohta erota, mitä siellä kasvaa se olisi ekana listalla. Nautiskelen saunasta, kylvystä pihalla omenapuun alla ja hyvästä viinistä Pieniä lomahetkosia vain ja lomaa pidän joskus marraskuulla toivon mukaan jossakin lämpöisessä.
|
|
|
tallennettu
|
ASC Vaaka Aurinko & Merkurius Skorpionissa Kuu Vaa * assa Venus & Mars Jousimiehessä *** * Sininen lunaarinen yö *
|
|
|
Sissis
|
|
« Vastaus #43 : 20.06.2007 15:44:37 » |
|
- ihana ja lämmittävä runo
Positiivareiden ajatusten aamiainen no 1776
Samaa mieltä.. Minä tosin löysin runon täältä http://adaniina.spaces.live.com/ ja muistelin jossain lukeneeni saman "Muumipeikon Juhannusruno"-nimellä.. Vasta viestisi jälkeen lukaisin ajatusten aamiaisen..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|