Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy Kuu-merkistäsi  (Luettu 112208 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #105 : 01.04.2009 14:12:49 »

Trooppinen  kuu  27 leijona 40
Sideerinen sitten taitas olla 4  leijona?

Sideerisistä en tunnista itseäni ollenkaan trooppinen  aurinko   vesimies ->   aurinko kauris
asc  vaaka ->  neitsyt
mc  leijona ->  rapu
Kaikista merkeistä jostain syystä juuri nämä tuntuu kaikkein vieraimmilta  Shocked

tallennettu
SatAqu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #106 : 01.04.2009 15:08:59 »

Riippuu ayanamsasta. Minun näkemykseni mukaan Kuu-merkkisi on Ravussa.

Mielesi saa käyntivoimaa alati tunteista. Romantiikka, koti ja musiikki ovat lähellä sydäntäsi. Olet mielelläsi eläytyjä ja haet motiivia arkeen kaikesta tunteita elähdyttävästä. Luonnollisesti olet siten myös epävarma ja pelkoihin juuttuva. Haet turvallisuutta ja itsetuntoista osaa arjen keskellä. Tykkäät huomion saamisesta ja haet haasteita itserakkautta saadaksesi. Kunniahimoa ja tavoitteellisuutta elämääsi aina kuuluu. Olet kuitenkin myös se huolehtiva kotiäiti joka ei jätä omaisiaan pulaan. Pidät vahvasti huolta omasta ja läheisiesi elämästä käytännöllisellä tavalla. Elämäsi tulee olla turvallisissa käsissä.

merkurius
tallennettu
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #107 : 01.04.2009 19:50:36 »

Tuota, tuota...
trooppinen  kuu  0  skorpioni 53

Niin mihinkäs tuo osuu?
Sideerinen  vaaka ko?  Huh

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #108 : 02.04.2009 13:56:47 »

Riippuu ayanamsasta. Minun näkemykseni mukaan Kuu-merkkisi on Ravussa.

Mielesi saa käyntivoimaa alati tunteista. Romantiikka, koti ja musiikki ovat lähellä sydäntäsi. Olet mielelläsi eläytyjä ja haet motiivia arkeen kaikesta tunteita elähdyttävästä. Luonnollisesti olet siten myös epävarma ja pelkoihin juuttuva. Haet turvallisuutta ja itsetuntoista osaa arjen keskellä. Tykkäät huomion saamisesta ja haet haasteita itserakkautta saadaksesi. Kunniahimoa ja tavoitteellisuutta elämääsi aina kuuluu. Olet kuitenkin myös se huolehtiva kotiäiti joka ei jätä omaisiaan pulaan. Pidät vahvasti huolta omasta ja läheisiesi elämästä käytännöllisellä tavalla. Elämäsi tulee olla turvallisissa käsissä.

merkurius

Kiitos  Smiley

Tuosta Astro.comista katsoin tuon jossa oli jellona 4 astetta.
Tuo sideerinen kyllä muuttaa tooosi paljon...mulla kun ei trooppisessa oo vettä, ja sideerisessä on vettä paljon.
Nuorempana tuo  leijona on ollut tosi osuva, nyt näkisin että se ei olis niin täysin  leijona vaikutteinen, (musta ei tullut näyttelijää  Cheesy ) mutta tuo  rapu ei ihan sellaisenaan sovellettuna osu ollenkaan.
Tunteellisuus, romantiikka, koti- ja varsinkin kotiäitiys, perhekeskeisyys, käytännännöllisyys, arki, on aina ollut sellaisia mistä oon saanut allergiareaktioita jo sanoina  Grin

Hassua...
mulla on kyllä paha korkeanpaikankammo..
Mistähän tuo johtuu että joillekin sideerinen istuu paremmin ja toisille trooppinen...

« Viimeksi muokattu: 02.04.2009 14:59:47 kirjoittanut ancelica » tallennettu
SatAqu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #109 : 02.04.2009 23:30:45 »

Tuota, tuota...
trooppinen  kuu  0  skorpioni 53

Niin mihinkäs tuo osuu?
Sideerinen  vaaka ko?  Huh

Kuu on sideerisesti Vaa´ssa. Olet mieleltäsi hyvin suhdekeskeinen, diplomaattinen ja sosiaalisesti orientoitunut.  Arjen keskellä olet aktiivinen, seurankaipuinen ja aina hakemassa mielekästä toimintaa kaikesta mahdollisesta. Olet puoleensavetävä ja älykäs seuratoveri kenelle vaan, ja monet haluavat elää kanssasi. Ymmärrät tyylin päälle luonnostaan, ja hurmaat ihmisiä supliikillasi ja tilannekohtaisesti älykkäällä käytökselläsi. Olet luonnostaan yhteistyökykyinen ja oikeudenmukainen. Työasioissa olet hyvin aikaansaava ja määrätietoinen, joskin kyllästyminen voi vaivata rutiininluontoisissa hommissa nopeasti. Sinussa on idearikkautta ja luovuutta, jotta jokainen arki olisi sisällyksekäs ja eteenpäinvievä.

saturnus
tallennettu
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #110 : 03.04.2009 20:20:06 »

Kiitos  smitten

Tätä pitää sulatella.
Koen tuo trooppisen  kuu  skorpioni erittäin osuvaksi, mutta maistelen nyt miltä sideerinen  vaaka maistuu.  Smiley

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
eyla
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #111 : 15.05.2009 21:29:16 »

Voi voi minua, siis mikä sideerinen kuumerkki??? Embarrassed

Jos kuuni on 26  kauris niin mikähän se tämän sideerisen ajattelun mukaan on? tunnistan kyllä kaikki (kamalat) kuukauris-piirteet itsessäni...
tallennettu
SatAqu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #112 : 15.05.2009 22:22:06 »

Voi voi minua, siis mikä sideerinen kuumerkki??? Embarrassed

Jos kuuni on 26  kauris niin mikähän se tämän sideerisen ajattelun mukaan on? tunnistan kyllä kaikki (kamalat) kuukauris-piirteet itsessäni...

Kuu on Jousimiehessä. Mielesi on nopea, rohkea ja ulkoista aktiivisuutta ilmentävä. Touhuilet arjen keskellä tuhatta pientä asiaa samanaikaisesti ja aikasi riittää vielä liikunta- ja seuratoimintaankin, sillä olet hyvin sosiaalinen. Kaipaat oma-aloitteisesti tekemistä ja seikkailua aina jokapäiväisessä elämässä. Sinussa on toverellisuutta ja aitoa joukkuehenkisyyttä. Otat herkästi osaa moneen yhteisiin projekteihin ja olet niitä myös itsekin järjestämässä. Olet hieman lyhytjännitteinen ja tylsät rutiinit saavat sinut helposti kyllästymään. Olet kuitenkin positiivinen ja valat pirteydelläsi helposti uskoa tulevaisuuteen. Olet arjen toimija.

merkurius
tallennettu
eyla
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #113 : 15.05.2009 22:26:18 »

Kiitos! Smiley

Tuo (säännöllisin väliajoin toistuva) kyllästyminen rutiineihin on kyllä nii-in totta...  laugh
tallennettu
kurukurukururin
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #114 : 26.05.2009 19:16:17 »

astro-software.comin mukaan mun kuu on kaloissa 11.16 astetta, astro.fin mukaan se on 18 astetta kaloissa.
tallennettu
SatAqu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #115 : 26.05.2009 22:54:38 »

astro-software.comin mukaan mun kuu on kaloissa 11.16 astetta, astro.fin mukaan se on 18 astetta kaloissa.

Kuu on Vesimiehessä. Mielesi on tasainen, runsaan vaihtelunkaipuinen ja laajakatseinen. Kaipaat arjen keskellä sosiaalista vuorovaikutusta, tietoa, kokemuksia ja jopa seikkailunhalua. Sinussa on itsetuntoa, positiivisuutta ja omaat laajan tuttavapiirin. Olet persoonaton joka-asian tuntija. Luet paljon ja kuulet ympäristöstäsi lukuisia erilaisia asioita. Esiinnyt toisinaan täysin tunteettomana ulospäin, kun mielesi on saanut vallan käytöksessäsi. Mielesi on järkähtämätön ja vakaa. Olet ihmisryhmässä olevien ajatuksien ja tunteiden välittäjä.

merkurius
tallennettu
kurukurukururin
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #116 : 27.05.2009 03:19:01 »

No kyl tos ainaki se kohta on tunnistettavaa varmaan ihan, että "(Toisinaan) esiinnyt ulospäin  täysin tunteettomana, kun mieli on vallannut käytöksesi". Ja hitusen noi muutkin jutut paikkansa pitää kai ehkä.
« Viimeksi muokattu: 27.05.2009 04:00:22 kirjoittanut kurukurukururin » tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #117 : 08.06.2009 09:25:34 »

Entä minä?

kuu 17  neitsyt 57

(en ole edes varma, että nämä tiedot riittävät, sillä olen taas tässä hieman pihalla... mutta koitetaan onnea Smiley )

/A
tallennettu
SatAqu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #118 : 08.06.2009 21:10:57 »

Entä minä?

kuu 17  neitsyt 57

(en ole edes varma, että nämä tiedot riittävät, sillä olen taas tässä hieman pihalla... mutta koitetaan onnea Smiley )

/A

Kuu on Leijonassa. Mielesi on vakaa ja järkähtämätön. Olet arjen keskellä impulsiivinen ja rohkea tuomaan tahtosi esille. Saatat siten olla myös dominoiva ja hallitseva jos olet asioista eri mieltä kuin joku toinen. Tykkäät liikkua ja seikkailla. Harrasteesi ovat oma-aloitteisuutta ja ulkoista toimintaa ilmentäviä esim. teatteri ja urheilu. Mielesi tekee juhlia ja nauttia paljon elämästä. Sinussa on luonnollista karismaa ja voimakastahtoisuutta. Olet välitön ja elät aina nykyhetkessä. Saatat olla myös liika itsenäinen käytökseltäsi kun mieliteot saavat vallan. Tällöin se ei myöskään jää huomaamatta. Aktiivista ja pelotonta luonnettasi voidaan sekä ihailla että pelätä.

merkurius
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #119 : 08.06.2009 21:28:17 »

Kiitos.

Hmmm, mielenkiintoista miten tuo eroaa Kuu -Neityestä... En oikein edes tajua, että mikä on sideerinen astrologia. Saatikka mitä hemmettiä tarkoittanee "trooppinen" astrologia -terminä käytettyä...

Mutta kiitos tulkinnasta. !
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11
  Tulostusversio  

Siirry: