Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy Kuu-merkistäsi  (Luettu 112169 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Hansuli
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #90 : 13.09.2007 22:02:43 »

Omani on 26 kaurista, meneekö se sitten tuohon aiempaan jouskaritulkintaan. Tunnistan kyllä tuon piirteen itsessäni, jos näin on. Olen aina laittanut sen mars kaksosissa piikkiin.

Nuorempana kuu kauris (trooppisesti) toimi aivan täysin, mutta vanhemmiten sitä luulee oppineensa, eikä vaikutus ole enää niin merkittävä. Toki tuon kaurismaisuuden voi laittaa sitten saturnus aspect_opp kuun piikkiinkin?

Niinkuin joskus aiemminkin intin, että sideerisen tulkinnan mukaiset asiat löytyy trooppiselta, mutta eri aspekteista katsottuna. Lopputulos siis sama, mutta eri tekijöillä mitattuina.

Tästä olisi hauska antaa etätehtävät sideerisen harrastajalle ja trooppisen harrastajalle. Samat tiedot ja tulkinnat sen mukaan katsoa, kuinka eroavat toisistaan sittenkään Smiley.
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #91 : 15.09.2007 17:42:52 »

Länsimainen kartta kertoo että  kuu 29 astetta  oinas 43'.
Sideerisesti olen vissiin Härkä mutta kiintoisaa kuulla kutenkin! Kiittää etukäteen.  Smiley

Kuu on Kaloissa.

Mielesi on herkkä, nopeasti muuttuva ja yksinkertainen. Olet perusfemiininen; empaattinen ja vaikutteille altis. Reagoit nopeasti tunteilla ja saatat olla liika äkkinäinen. Itseluottamuksesi ei ole vahva, nuorena olit jopa hyvin arka ja epävarma. Olet haaveellinen, sulautuva ja haet tunteellista kaikupohjaa. Olet silti yksilöllinen tunnoissasi ja jäät siksi helposti yksinäiseksi. Olet arjen keskellä kiltti monille ja kaihdat äärimmäisyyksiä.

Smiley

Kyllä tuo kuu kala kuulosti minulta  Smiley
tallennettu
Routasydän
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #92 : 17.10.2007 12:09:18 »

Hei olen trooppisesti  kuu 4 astetta  kalat 34'

Smiley
tallennettu

aurinko  neitsyt
 kuu  kalat
 askendentti  kaksoset
 merkurius  vaaka
 venus  leijona
 mars  skorpioni

Metalli - Apina
 Punainen Resonoiva Maa
selkälokki
Vieras
« Vastaus #93 : 02.01.2008 18:48:28 »

Mieheni on sideerisesti

kuu  mars  :vaaka

Voisitko kertoa, mitä tämä kertoo, kiitos ?!
   Smiley

Hei. Olen ollut poissa vähän aikaa enkä pystynyt vastailemaan. Taidanpa tuon Marsin osalta järjestää toisen viestiketjun, mutta Kuun asema on tässä:

Miehesi Kuu on Vaa´ssa. Hänen mielensä on terävä, suora käsittämään ja reagoimaan. Hän on hyvin suhdekeskeinen, diplomaattinen ja sosiaalisesti orientoitunut.  Arjen keskellä hän on aktiivinen, seurankaipuinen ja aina hakemassa mielekästä toimintaa kaikesta mahdollisesta. Hän onkin puoleensavetävä ja älykäs seuratoveri kenelle vaan ja monet haluavat elää hänen kanssaan. Hän ymmärtää tyylin päälle luonnostaan, ja hurmaa ihmisiä supliikillaan ja tilannekohtaisesti älykkäällä käytöksellään. Hän on luonnostaan yhteistyökykyinen ja oikeudenmukainen. Hän on hyvin aikaansaava ja määrätietoinen työasioissa, joskin kyllästyminen voi vaivata rutiininluontoisissa hommissa nopeasti. Hänessä on idearikkautta ja luovuutta, jotta jokainen arki olisi sisällyksekäs ja eteenpäinvievä.

Cool

Voi valtava mikä ahaa elämys. Miekin olen sideerisessä  kuu vaaka

Kun tein hindu lahiri kartan astro.comissa ja näin, että  kuu vaaka , tuntui aluksi aika hölmölle. Nimittäin trooppinen vaaka kuvaus ei oikein tunnu uppoavan/sopivan tunne-elämääni, mutta tämä sideerinen taitaa olla hieman erilainen. Jotenkin tämä tuntui heti helpommalle, kuin trooppinen kuu skorpioni  Smiley
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #94 : 27.02.2009 12:33:08 »

Mistäs minä tiedän ilmoittaako Kuu-merkkini trooppisena vai sideerisenä??

Olen ulapalla tän asian suhteen :Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #95 : 27.02.2009 22:28:38 »

Mulla trooppinen  kuu 13 astetta  leijona . Sideerinen  kuu 19 astetta  rapu .
Miehellä trooppinen  kuu 12 astetta  vesimies . Sideerinen  kuu 19 astetta  kauris .

Mitäs noista voisi sanoa?

Sorry, en jaksanut iltapöhnässä (rankka päivä takana) lukea topiikkia alusta loppuun.. Embarrassed
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #96 : 28.02.2009 05:25:26 »

Hmm, olen sideerisesti 0 astetta  jousimies ja tuota kohtaa kutsutaan muistaakseni nimellä Mula/Moolam, "Root Star" tai jotain siihen suuntaan.
tallennettu
SatAqu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #97 : 28.02.2009 13:50:08 »

Signeerauksesi perusteella Kuu-merkkisi on ilmoitettu trooppisesti. Sideerinen Kuu-merkkisi on Kaksosissa.

Mielesi on vilkas, itsenäinen ja elohopeamainen. Kaipaat alituiseen eloa ja älyllistä vuorovaikutusta ympäristön kanssa. Sinussa on ilmaisukykyä, kirjallista lahjakkuutta ja taitoa viedä vaikeatkin tilanteet sanallisesti eteenpäin. Herkkyytesi, tilannetajuisuutesi ja itsenäisyytesi antavat sinulle paljon tilaisuuksia toteuttaa tahtoasi. Olet siten helposti myös sanallisesti ovela, häijy ja välinpitämätön muiden tunteita kohtaan. Saatat olla melkoisen vaihtelunrakas arjen keskellä kun mielesi saa vallan. Sinut tunnetaan kuitenkin symppiksenä jolta saa virikkeellisyyttä ajatuksien vaihtoon.

merkurius
tallennettu
SatAqu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #98 : 28.02.2009 14:10:48 »

Mulla trooppinen  kuu 13 astetta  leijona . Sideerinen  kuu 19 astetta  rapu .
Miehellä trooppinen  kuu 12 astetta  vesimies . Sideerinen  kuu 19 astetta  kauris .

Mitäs noista voisi sanoa?

Sorry, en jaksanut iltapöhnässä (rankka päivä takana) lukea topiikkia alusta loppuun.. Embarrassed

Kuu-merkkisi on Ravussa.

Mielesi saa käyntivoimaa alati tunteista. Romantiikka, koti ja musiikki ovat lähellä sydäntäsi. Olet mielelläsi eläytyjä ja haet motiivia arkeen kaikesta tunteita elähdyttävästä. Luonnollisesti olet siten myös epävarma ja pelkoihin juuttuva. Haet turvallisuutta ja itsetuntoista osaa arjen keskellä. Tykkäät huomion saamisesta ja haet haasteita itserakkautta saadaksesi. Kunniahimoa ja tavoitteellisuutta elämääsi aina kuuluu. Olet kuitenkin myös se huolehtiva kotiäiti joka ei jätä omaisiaan pulaan. Pidät vahvasti huolta omasta ja läheisiesi elämästä käytännöllisellä tavalla. Elämäsi tulee olla turvallisissa käsissä.

Miehesi kuu on Kauriissa. Hänen mielensä on rationaalinen, maallisiin ja konkrettisiin asioihin kiinnitynyt. Hän on itsetuntoileva, totinen ja tunteellinen. Hän on arjen keskellä työliäs, velvollisuudentuntoinen ja perusteellinen organisoija. Hän arvioi asioita vakavasti ja hänet koetaan vaativana tyyppinä. Hän loukkaantuu helposti jos kykyjään tai egoaan hipaistaan. Kunnianhimoa hänestä löytyy paljon. Hän puhuu yleensä vain asioista eikä ole järin lennokas mielikuvitukseltaan. Hänen tietomääränsä ovat yleensä runsaat ja laaja-alaiset. Hän kärsii helposti masennuksesta ja melankoliasta liiallisen tunnepitoisuuden vuoksi. Hän elää usein omissa oloissaan.

tallennettu
SatAqu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #99 : 28.02.2009 14:14:39 »

Hmm, olen sideerisesti 0 astetta  jousimies ja tuota kohtaa kutsutaan muistaakseni nimellä Mula/Moolam, "Root Star" tai jotain siihen suuntaan.

Voitko ilmoittaa tarkemmin sen (Kuun?) asteluvun ja syntymävuotesi?

tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #100 : 28.02.2009 14:20:55 »

Signeerauksesi perusteella Kuu-merkkisi on ilmoitettu trooppisesti. Sideerinen Kuu-merkkisi on Kaksosissa.

Mielesi on vilkas, itsenäinen ja elohopeamainen. Kaipaat alituiseen eloa ja älyllistä vuorovaikutusta ympäristön kanssa. Sinussa on ilmaisukykyä, kirjallista lahjakkuutta ja taitoa viedä vaikeatkin tilanteet sanallisesti eteenpäin. Herkkyytesi, tilannetajuisuutesi ja itsenäisyytesi antavat sinulle paljon tilaisuuksia toteuttaa tahtoasi. Olet siten helposti myös sanallisesti ovela, häijy ja välinpitämätön muiden tunteita kohtaan. Saatat olla melkoisen vaihtelunrakas arjen keskellä kun mielesi saa vallan. Sinut tunnetaan kuitenkin symppiksenä jolta saa virikkeellisyyttä ajatuksien vaihtoon.

merkurius

Hei, kiitti tästä todella paljon. Tämä pitääkin laittaa ihan talteen Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
SatAqu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #101 : 01.03.2009 14:40:18 »

Käytän eri ayanamsaa, joten Kuu merkkisi on Skorpionissa.

Mielesi on vakaa, päättäväinen ja syvätunteinen. Olet ihmisten keskuudessa tasainen, asioihin omistautuva ja luottamusta herättävä henkilö. Olet tasapuolinen ja omaat psykologista tunnepohjaa ihmisten käytöksen suhteen. Olet sisäinen taistelija. Arjen keskellä olet mukavuudenrakas ja nautinnonhaluinen etkä mielelläsi liiku totutuista kuvioista kauas. Sinulla on vahvat seksuaaliset tuntemukset vaikka se ei näy päällepäin. Saatat olla melko mustavalkoinen kun mielesi saa vallan. Et koskaan anna anteeksi kun sinua on loukattu. Mielesi kärsii ajoittain muuttumattomuudesta.

merkurius

tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #102 : 01.03.2009 16:25:08 »

Öö...joo. Kai. Huh
tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #103 : 02.03.2009 21:11:45 »

Kiitos, kiitos SatAqu mainiosta tulkinnasta. Osui ja upposi, kumpaankin Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
SatAqu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #104 : 17.03.2009 00:01:24 »

Miun oisi trooppinen  kuu Vaaka 7, 02 astetta kait  Smiley

Sideerinen Kuu-merkkisi on Neitsyt.

Kuu Neitsyessä kuvaa henkilöä, jonka mieli on kriittinen, nopeasti muuttuva ja tarkkanäköinen. Hän huomaa helposti yksityiskohtia ja piirteitä asioissa, ja puhuu niistä rehelliseen tyyliinsä. Hän on arjen keskellä vaatimaton, työliäs ja järjestystä vaaliva. Hän saattaa arvostella ihmisiä heidän virheistään liian voimakkaalla tyylillä, jolloin ihmissuhteet joutuvat koetukselle. Hän olettaa muiden käyttäytyvän tapojen mukaisesti. Hänen mielensä on herkkä, yksinkertainen ja rationaalinen. Hän ei tee numeroa itsestään, mutta pyrkii vaikuttamaan sitäkin enemmän älyllään, ymmärryksellään ja tarkoilla havainnoillaan.

merkurius
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11
  Tulostusversio  

Siirry: