Minerwa
|
|
« Vastaus #45 : 09.06.2007 12:47:05 » |
|
Kuu on Härässä. Mielesi on vakaa, päättäväinen ja yksimielinen. Olet arjen keskellä helposti aloillasi ja yksinäinenkin, vaikka et sitä aina edes haluaisi. Mielesi kaipaa runsaasti maallista hyvää ja olet lemmenkipeä. Olet käytökseltäsi perusasiallinen, mutta jähmeä ja umpinainen tunteiden ottaessa syvältä vallan. Olet äärimmäisyystunteinen, mutta ulkoisesti hillitty ja hieman tuppisuumaisen ujo. Viet asioita loppuun asti, sillä olet mieleltäsi muuttumaton ja valmista tahtova. Sitoudut asioihin ja ihmisiin pysyvällä tunteella.
Osui ja upposi Minulla on trooppinen 0 astetta kaksosia, eli sijoittuu sideerisesti sinne härän ja oinaan välimaastoon. En ole ollut varma, kumpi sideerinen kuuni on... Tämän kuvauksen allekirjoitan kyllä koko sydämestäni!
|
|
|
tallennettu
|
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
|
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #48 : 10.06.2007 11:09:21 » |
|
Kokeilenpa minäkin. Eli minulla 1 astetta Kuu on Härässä. Mielesi on vakaa, päättäväinen ja *yksimielinen*. Olet arjen keskellä helposti aloillasi ja yksinäinenkin, vaikka et sitä aina edes haluaisi. Mielesi kaipaa runsaasti maallista hyvää ja olet lemmenkipeä. Olet käytökseltäsi perusasiallinen, mutta jähmeä ja umpinainen tunteiden ottaessa syvältä vallan. Olet äärimmäisyystunteinen, mutta ulkoisesti hillitty ja hieman tuppisuumaisen ujo. Viet asioita loppuun asti, sillä olet mieleltäsi muuttumaton ja valmista tahtova. Sitoudut asioihin ja ihmisiin pysyvällä tunteella. [/quote] Heh, on sitten sama kuin trooppinen aurinkoni. Tuon mielen vakauden, päättäväisyyden, lemmenkipeyden, perusasiallisuuden, ulkoisesti hillityn, sekä asioita loppuun asti vievän voisin kyllä allekirjoittaa. KIITOS!
|
|
« Viimeksi muokattu: 10.06.2007 11:11:54 kirjoittanut Rakkauden valo »
|
tallennettu
|
|
|
|
Atomi
Vieras
|
|
« Vastaus #49 : 10.06.2007 15:30:08 » |
|
Nipottaja on väärä sana. Kuu on Leijonassa. Mielesi on vakaa ja järkähtämätön. Olet arjen keskellä impulsiivinen ja rohkea tuomaan tahtosi esille. Saatat siten olla myös dominoiva ja hallitseva jos olet asioista eri mieltä kuin joku toinen. Ehkä joku voi pitää sitä toisen asioihin puuttumisena (nipottamisena). Tykkäät liikkua ja seikkailla. Harrasteesi ovat oma-aloitteisuutta ja ulkoista toimintaa ilmentäviä esim. teatteri ja urheilu. Mielesi tekee juhlia ja nauttia paljon elämästä. Sinussa on luonnollista karismaa ja arjen johtajaa. Olet voimakastahtoinen ja vetovoimainen. Muut jäävätkin helposti sinun varjoosi. Saatat olla myös liika itsenäinen käytökseltäsi kun mieliteot saavat vallan. Tällöin se ei myöskään jää huomaamatta. Välitöntä ja pelotonta luonnettasi voidaan sekä ihailla että pelätä. : Melkoisen hyvin sopii leijona-kuun kuvaus minuun. Minä olen kuvitellut, että nuo hirviö-ominaisuudet tulevat noususkorpparista. Olen kyllä huomannut, että jotkut ihmiset pelkäävät minua enkä ole koskaan ymmärtänyt miksi niin. Minähän olen itse leppoisuus. Itse asiassa tuon ominaisuuden vuoksi yleensä pyrin olemaan mahdollisimman näkymätön, mutta tarvittaessa sitten sanon kyllä mielipiteeni. Mieluummin olen hiljaa ja annan ihmisten hoitaa omat asiansa ihan itse. Se riittää mulle, koska näinkin eläen sanon mielipiteeni ihan liian usein ja sitä kyllä usein myös kuunnellaan. Itse tahtoisin olla ihan täysin erakko.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #50 : 10.06.2007 15:44:57 » |
|
Olen sideerisesti kuu kalat, sideerisesti myö aurinkoni, venukseni, marsini ja merkuriuksenikin on kaloissa. Mitä kuu kalat meinaa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sideman
|
|
« Vastaus #51 : 10.06.2007 16:22:52 » |
|
Hei SatAqu Mulla Kuu 25 astetta ,jousimiehessä 2`... Kiitos sinulle etukäteen analyysistä Hei. Kuu on Skorpionissa. Mielesi on vakaa, päättäväinen ja syvätunteinen. Olet ihmisten keskuudessa asioihin omistautuva ja luottamusta herättävä henkilö. Olet tasapuolinen, oikeudentuntoinen ja omaat psykologista tunnepohjaa ihmisten käytöksen suhteen. Olet sisäinen taistelija. Arjen keskellä olet mukavuudenrakas ja nautinnonhaluinen. Sinulla on vahvat seksuaaliset tunteet vaikka se ei näy päällepäin. Saatat olla hieman vallanhaluinen kun mielesi saa vallan. Kun sinua on loukattu et koskaan anna anteeksi. Mielesi kärsii ajoittain muuttumattomuudesta. Kyllä kuvasi omasta mielestäni minnuukin ehkä paremmin kuin alempana oleva Jousimies-Kuu, joka olisi ilmeisesti aika lailla samantapainen trooppisesta vinkkelistä. Olen siis trooppisesti n. 19 Kuuskajouskari...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #52 : 10.06.2007 16:38:04 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #53 : 10.06.2007 19:00:26 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 10.06.2007 19:02:14 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
SatAqu
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #54 : 10.06.2007 21:06:34 » |
|
Hei SatAqu
Trooppinen kuuni on 12,14 astetta Oinasta eli taitaa mennä kalasiin, aurnkomerkkiini sitten?
Kuu on Kaloissa. Mielesi on herkkä, nopeasti muuttuva ja yksinkertainen. Olet perusfemiininen; empaattinen ja vaikutteille altis. Reagoit nopeasti tunteilla ja saatat olla liika äkkinäinen. Itseluottamuksesi ei ole vahva, nuorena olit jopa hyvin arka ja epävarma. Olet haaveellinen, sulautuva ja haet tunteellista kaikupohjaa. Olet silti yksilöllinen tunnoissasi ja jäät siksi helposti yksinäiseksi. Olet arjen keskellä kiltti monille ja kaihdat äärimmäisyyksiä. Aurinkosi on Vesimiehessä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 10.06.2007 21:08:25 kirjoittanut SatAqu »
|
tallennettu
|
|
|
|
SatAqu
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #55 : 10.06.2007 21:10:13 » |
|
Olen sideerisesti kuu kalat, sideerisesti myö aurinkoni, venukseni, marsini ja merkuriuksenikin on kaloissa. Mitä kuu kalat meinaa?
Kuu on Kaloissa. Mielesi on herkkä, nopeasti muuttuva ja yksinkertainen. Olet perusfemiininen; empaattinen ja vaikutteille altis. Reagoit nopeasti tunteilla ja saatat olla liika äkkinäinen. Itseluottamuksesi ei ole vahva, nuorena olit jopa hyvin arka ja epävarma. Olet haaveellinen, sulautuva ja haet tunteellista kaikupohjaa. Olet silti yksilöllinen tunnoissasi ja jäät siksi helposti yksinäiseksi. Olet arjen keskellä kiltti monille ja kaihdat äärimmäisyyksiä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
SatAqu
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #57 : 10.06.2007 21:48:56 » |
|
Hei. Kuu on Skorpionissa. Mielesi on vakaa, päättäväinen ja syvätunteinen. Olet ihmisten keskuudessa pidättäytyväinen, asioihin omistautuva ja luottamusta herättävä henkilö. Olet tasapuolinen, oikeudentuntoinen ja omaat psykologista tunnepohjaa ihmisten käytöksen suhteen. Olet sisäinen taistelija. Arjen keskellä olet mukavuudenrakas ja nautinnonhaluinen. Sinulla on vahvat seksuaaliset tuntemukset, vaikka se ei näy päällepäin. Saatat olla hieman vallanhaluinen kun mielesi saa vallan. Kun sinua on loukattu et koskaan anna anteeksi. Mielesi kärsii ajoittain muuttumattomuudesta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #58 : 10.06.2007 21:57:48 » |
|
Hei. Haluatko tietää kuinka Kuu-merkkisi oikeasti vaikuttaa? Käänny silloin sideerisen astrologian puoleen. Vastaan kysymykseesi jos ilmoitat trooppisen Kuu-merkkisi asteluvun kanssa. SatAqu ... ...trooppinen ... vaan laitan tähän sen mitä kartaltani - luotu täällä astrolla - löydän... elikkäs: 12 astetta 19` ..... jokohan tällä saisi vastausta - kiittää jo etukäteen - aaviisuinen
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
SatAqu
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #59 : 10.06.2007 22:03:08 » |
|
Hei. Haluatko tietää kuinka Kuu-merkkisi oikeasti vaikuttaa? Käänny silloin sideerisen astrologian puoleen. Vastaan kysymykseesi jos ilmoitat trooppisen Kuu-merkkisi asteluvun kanssa. SatAqu ... ...trooppinen ... vaan laitan tähän sen mitä kartaltani - luotu täällä astrolla - löydän... elikkäs: 12 astetta 19` ..... jokohan tällä saisi vastausta - kiittää jo etukäteen - aaviisuinen Kuu on Kaloissa. Mielesi on herkkä, nopeasti muuttuva ja yksinkertainen. Olet perusfemiininen; empaattinen ja vaikutteille altis. Reagoit nopeasti tunteilla ja saatat olla liika äkkinäinen. Itseluottamuksesi ei ole vahva, nuorena olit jopa hyvin arka ja epävarma. Olet haaveellinen, sulautuva ja haet tunteellista kaikupohjaa. Olet silti yksilöllinen tunnoissasi ja jäät siksi helposti yksinäiseksi. Olet arjen keskellä kiltti monille ja kaihdat äärimmäisyyksiä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|