Atomi
Vieras
|
|
« Vastaus #15 : 06.06.2007 15:29:00 » |
|
Kysyn nyt kuitenkin: Mitä arvelette "lääkkeeksi" siihen, kun ihminen ei enää haluaisi olla olemassa vaan unohtaa olemassa olleensakaan. Elät mielenkiintoisia aikoja. Ikäänkuin virtetty flyygeli, jonka äärimmäisen tarkka hienoviritys on enää hioutumassa. Sitten seuraa harmonia. Kuten hyvin tiedät, niin et sinä "lääkkeitä" tarvitse. Elämä virittää, kun sen malttaa elää. Lääkkeenomaisena tuotteena itse olen kyllä kokenut erittäin hyvänä omille virheille nauramisen. Eläminen on aivan käsittämättömän hauskaa, kun on privaattipelle aina mukana. Tosiaan elät upeaa aikaa. Arvaa monetko naurut itse olen saanut kärsivällisyyden hyvettä opiskellessani? Me ihmiset osaamme sitten olla ihan pimeitä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #16 : 06.06.2007 21:36:07 » |
|
: K.N. minunkin puolesta voit aivan vapaana leijailla siellä jossain universaaleissa sfääreissäsi, ja nähdä ihan mitä haluat. Eiköhän M.M ole jo niin iso mies, että voi ihan itse kertoa näkemyksiään.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Mika-Matti
Vieras
|
|
« Vastaus #17 : 07.06.2007 08:56:35 » |
|
Kysyn nyt kuitenkin: Mitä arvelette "lääkkeeksi" siihen, kun ihminen ei enää haluaisi olla olemassa vaan unohtaa olemassa olleensakaan. Elät mielenkiintoisia aikoja. Ikäänkuin viritetty flyygeli, jonka äärimmäisen tarkka hienoviritys on enää hioutumassa. Sitten seuraa harmonia. Kuten hyvin tiedät, niin et sinä "lääkkeitä" tarvitse. Elämä virittää, kun sen malttaa elää. Lääkkeenomaisena tuotteena itse olen kyllä kokenut erittäin hyvänä omille virheille nauramisen. Eläminen on aivan käsittämättömän hauskaa, kun on privaattipelle aina mukana. Tosiaan elät upeaa aikaa. Arvaa monetko naurut itse olen saanut kärsivällisyyden hyvettä opiskellessani? Me ihmiset osaamme sitten olla ihan pimeitä. Lämmin kiitos sanoistasi. Ja kiitos muillekin kannustajille. *nyppää nenänpäässään olevaa eiffeltornia koholle vetääkseen turisteja puoleensa*
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Valo
Vieras
|
|
« Vastaus #18 : 07.06.2007 15:19:30 » |
|
Hihi, miten se valo nyt vain "muualla" olisi kun olet kuitenkin hohtanut monille sanojesi kautta aina. Että kiitos vain lääkkeestäsi, maista sitä kainovienosti nyt vain sitten itsekin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #19 : 07.06.2007 22:13:12 » |
|
Tätä justiinsa epäilin, K.N:lta puuttuu tuo humori, ja silloin kaikki muuuu!! Maailmaa voi rakentaa kivi kiveltä ja pala sieltä tai jostain, mutta, kun rakennus on pystyssä, kuka takaa perustukset? Visioidaan toisenlaisiakin kuvioita maailmastamme, eikä nekään kaikille aukea, jos on jo lukossa yhteen.
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.06.2007 22:14:52 kirjoittanut Kotkansilmä »
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #20 : 08.06.2007 17:16:22 » |
|
Milloin oleminen tuntuu voimakkaammin, silloin kun kamppailee ongelmien kanssa vai kun kokee menestyksen huumaa ja kenties romantiikkaa?
Ei toista ilman toista, tai sitten ei mitään? (nirvana)
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.06.2007 17:19:58 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Olivia X
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #21 : 09.06.2007 18:13:21 » |
|
Lue Paolo Coelhon Veronika päättää kuolla. Ihan huippukirja!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #22 : 09.06.2007 21:18:29 » |
|
Entä, jos tietää jo kaiken. Ja kyllästymis ' pisteeseen asti joutuu toisille opettamaan, kuinka kaikki, on jo kainalossa, jos viittis vikaista.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Abyatur
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #23 : 09.06.2007 21:23:18 » |
|
Entä, jos tietää jo kaiken. Ja kyllästymis ' pisteeseen asti joutuu toisille opettamaan, kuinka kaikki, on jo kainalossa, jos viittis vikaista. Turhauttavaa, kun ei kuitenkaan voi toisen puolesta elää. Abyatur
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #24 : 09.06.2007 21:34:01 » |
|
: Turhauttavaa, ehkä kuitenkin, huomattavasti yleistä lienee, se, että ainakin pyritään elämään toisen kautta juuri omanlaatuista elämää. Joku kärsii.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #26 : 09.06.2007 21:58:19 » |
|
Itsensä hylkääminen kuulostaa rajulta. Lievempi tapaus, jos itsensä pätkittäin hukkaa, on jo lähempänä löytämisen makua. Siitä voi vielä jotain rakentaa, ja mieluummin kestävää.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Abyatur
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #27 : 09.06.2007 22:18:56 » |
|
Jep, uskon, että kaikki mitä tapahtuu on rakkauden ilmentymää. Joskus sen muistaminen on niin vaikeaa. Itse käyn läpi melkoista vuoristorataa, jossa varsinkin hetki ennen nousuun lähtöä tuntuu välillä liian raskaalta kestää. Mitä tarkoittanee se, että me kaikki olemme yhtä, onko silloin ulkopuolista olemassakaan? Hukattuja osiani keräillen ja uudistaen, Abyatur
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #28 : 10.06.2007 00:26:07 » |
|
Sehän tässä aiheuttaakin tuon hylkimisreaktion, kun noita ulkopulisia osia, jotka jouten kuljeskelevat, ja yleistä pahennusta vallan aiheuttavat, siis meille.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mika-Matti
Vieras
|
|
« Vastaus #29 : 10.06.2007 11:29:30 » |
|
Sehän tässä aiheuttaakin tuon hylkimisreaktion, kun noita ulkopulisia osia, jotka jouten kuljeskelevat, ja yleistä pahennusta vallan aiheuttavat, siis meille. Meille = meidän porukka - erotettuna Noista = heidän porukastaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|