Algoa - Algolia = asteroidi 1394?
Onko Algoa sama, kun astro.comissa se menee vaakaan ja kymppihuoneeseen. Kaurisenergian mukaan sen pitäisi olla härässä? Jos katson härän asteita, niin silloin Algolia olisi seiskahuoneessa. Aiheuttaako se sitten pahennusta sen huoneen asioihin?
Ei, Algolia ei IKINÄ voi olla Vaa'assa. Se ei ole asteroidi vaan kiintotähti joka sijaitsee aina 26 asteessa Härkää.
Suomeksi lisätietoa on aika vähän, mutta englanniksi löytyy: Caput Algol (The Gordon's Head): Primitive female sexuality, strangulation, beheading, danger to throat and neck, murder, violence, the "Evil One", passionate, intense, hysterical. Effect: very unfortunate
Tuosta ei kannata pelästyä, koska Algolia löytyy tuolta Härän lopusta niin kaikilla meillähän se on jossakin. Tuossa alkuperäisessä kakskaksosen kysymyksessä vaan halusin kurkistaa, josko Algolia olisi esillä ap-kartalla. Itse kun kohtasin jokin aika sitten myös vihaisia ihmisiä työelämän parissa, mietin myös että olenko itse sekoamassa vai mistä tämä yht'äkkinen vihaisuus johtuu. Itse kun olen aina tullut toimeen muiden kanssa, niin miksi nyt näin. Ap-kartallani samainen Algolia sattui kymppiin MC:n lähelle, eri sitä kautta kohtaisin vihaa. Jännä juttu muuten, että nuo vihaiset ihmiset minulla liittyivät juuri uraan, ei yksityiselämään kuten kakskaksosella voisi olla, DC kun kuvaa suhteita muihin, ei niinkään uraa.