Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Eikö se ikinä lopu?!  (Luettu 7510 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« : 05.06.2007 22:29:26 »

Tämän iltainen televisiosta tullut tositapahtumiin perustuva elokuva Magdalena-sisaret sai minut aloittamaan tämän aiheen. Milloin loppuvat kirkon väärinkäytökset?!  Cry tickedoff Milloin loppuvat Jeesuksen ja kaikkien muiden hänen aikalaisten ja läheisten nimissä tehdyt julmuudet ennenkaikkea naisia kohtaan?! Oppiiko ihminen ikinä?  Cry

(http://www.htlc-ch.org/LP/LordsPrayerJesusCrying5.jpg)

(http://www.lds.org/pa/sotw/images/script/lg/2.1.3A-051222_Savior-Red_09.jpg)

(http://images.ibsys.com/2005/1121/5372893.jpg)
« Viimeksi muokattu: 05.06.2007 22:51:17 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 05.06.2007 23:04:27 »

..älä huoli,kyynelyökkönen tulee hätiin..
luojan luomia kaikki tyynni..
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 05.06.2007 23:13:58 »

..älä huoli,kyynelyökkönen tulee hätiin..
luojan luomia kaikki tyynni..

Kiitos!  smitten Näinhän se on. Joskus tulee kuitenkin hetkellisiä "epätoivon" hetkiä ja synkkyyttä siihen valoon.  Undecided Tällä hetkellä olisin valmis nousemaan vaikka mille barrikaadeille tämän asian vuoksi.  tickedoff uglystupid2 idiot2 knuppel2 Angry  Kaikella on kuitenkin tarkoituksensa ja kyllä se tästä taas...  angel
tallennettu
Rusalka
Kohtuuastroilija
**

kuulkaa korpien kuiskintaa

Profiili
« Vastaus #3 : 05.06.2007 23:23:55 »

Todella rankka elokuva ja ottaa esille todella vakavan TOSIASIAN. En tiennytkään että tuli tänään, olen nähnyt ennen. Jäi melkoinen olo siitä leffasta. Totta puhut, RV. Uskomatonta vääryyttä on tehty ja tehdään Jumalan nimeen.

Tässä muutama vuosi sitten maalaamani Katse. Katse kertoo näistä asioista. Mitä pahaa jotkut miehet tekevät naisille. Ovat aina tehneet, tytöille ja naisille.
tallennettu

aurinko rapu askendentti kauris kuu kauris venus rapu mars vesimies
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #4 : 05.06.2007 23:27:20 »

Minullekin jäi melkoinen olo...  Cry Todella hieno ja voimakas tuo sinun maalauksesi Rusalka. Ja tuo katse... Se todella kertoo kaiken...
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 06.06.2007 00:00:55 »

Kiss  Kiss  Kiss

EN, enkä missään tapauksessa osoittele millään
           sormella, ketään. Ainoastaan pohdin, jopa
             omasta mielestäni omaperäisesti, sitä.

Voisiko olla, olisiko sittenkin, nämä
              nykyiset naiset, olleet HEITÄ, jotka jo
             silloin, aikanaan sortivat naisia minkä
            kerkesivät, muusta puhumattakaan.  OHHOH.

smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Rusalka
Kohtuuastroilija
**

kuulkaa korpien kuiskintaa

Profiili
« Vastaus #6 : 06.06.2007 09:40:25 »

Voisiko olla, olisiko sittenkin, nämä
              nykyiset naiset, olleet HEITÄ, jotka jo
             silloin, aikanaan sortivat naisia minkä
            kerkesivät, muusta puhumattakaan.  OHHOH.

smitten

Juuri niin. Olen usein miettinyt miksi reagoin niin henkilökohtaisen voimakkaasti kaikkiin uutisiin jotka kertovat mitä maailmassa tehdään naisille ja lapsille  Cry. Pelkäänpä että olen itse ollut sortaja joskus. Niin kauan se jatkuu kunnes koko ihmiskunta ymmärtää, oppii ja paranee. Tai koko luomakunta. Naisellinen prinsiippi on koko ajan sorrettu, luonto, eläimet, naiset, lapset, vanhukset jäävät miehisen jalkoihin. Tekninen kehitys on henkistä tärkeämpää, ulkoinen kauneus sisäistä tärkeämpää (vaikka toisin aina sanommekin), raha ratkaisee ja miehet saavat yhä edelleen parempaa oalkkaa kuin naiset  tickedoff vaikka naisten työmoraali on verraton. Länsimaiset naiset yrittävät osoittaa maailmalle olevansa täydellisiä, kaiken on oltava parasta, ura urkenee, lapset ovat lahjakkaita ja äidinmaidolla imetettyjä luomulapsia, koti on kuin sisustus/puutarhalehdestä, kehittäviä harastuksia löytyy joka sormelle, seksielämä on loistavaa ja innovatiivista ja kroppa on piukka ja naama rypytön. Samalla he kuitenkin napsivat masennuslääkkeitä ja potevat huonoa omaatuntoa ja salaista syömishäiriötä. Huh. Jumalatar ei sitä näin tarkoittanut.  Shocked Cry Sad
« Viimeksi muokattu: 06.06.2007 09:47:17 kirjoittanut Rusalka » tallennettu

aurinko rapu askendentti kauris kuu kauris venus rapu mars vesimies
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 06.06.2007 09:54:20 »

Rakkauden Valo kulta-se loppuu joskus, nyt viela se on meista kiinni, asiahan eiole
vain uskosta-vaan uskomuksista.
Haluan kertoa yhden esimerkin jonka mina kavin lapi muutama vuosi sitten(enka halua sekoittaa politiikkaa juttuun)
Ajoin autolla Ramallan lapikulkutiella ja ohitin yhden auton(jossa oli arabikuski,nain rekkarista) tama suuttui aivan mielettomasti, koska ohitin hanet, ja nainen viela. Han ohitti minut takaisin ja pisti jarrut heti ohitettuaan. Onneksi minulla oli hyvat jarrut ja kerkisin pysahtya, odotin etta han jatkaisi ajamaan-mutta ei, jouduin kaymaan monta kertaa tata jarrutusajamista, mutta sailytin tyyneyteni ja paasin pois kiusaajasta.
Tassa oli kyse uskomuksesta.
tallennettu
Mika-Matti
Vieras
« Vastaus #8 : 06.06.2007 11:04:02 »

Se ei pelkästään toimikaan niin,
että sitä saa tuta, mitä joskus on muille aiheuttanut.

Sillä näin kun edetään, tullaan vääjäämättä kohtaan,
jossa ei löydy syyllisiä ja uhreja.

Heitä ei löydy, koska heitä ei ole
niin alussa kuin...

... eipä lopussakaan.

Ja tässä "väärinteon kiertokulussa" vaikuttaa
sellainen ristikkäisyys kuin se,
että mies naisessa ja nainen miehessä
ovat kokonaisen ihmisen täydennyspuolet.

Siten - ja eilinen elokuva sen hyvin näytti - myös nainen voi "mieskohdella" naista huonosti
ja mies "naiskohdelluksi tulla" miehen taholta.

Niin että jäljelle jää vastuunottaminen siitä,
mitä nainen ja mies minussa,
ihmisessä,
toisilleen tekevät
eli toinen toisensa kautta välittävät toisilleen.

Ristikkäisyyden kuvion voi avata siten, että saadaan nelinäisyyttä symboloiva kuvio...nelikärkinen tähti!

Mies ja nainen minussa; nainen miehessä ja mies naisessa
- minuna ja minun kauttani ilmentyen - viisikärkisenä tähtenä,
koska muut olemuspuoleni aina ilmentyvät yhden olemuspuoleni alias "kokonaisilmaisijan" kautta.

Smiley Kiss Smiley Kiss  ...  angel

Motoksi: Jumala on lähettänyt tänne vain enkeleitä ihmisiksi.

Vain enkeleitä ihmisiksi, hmm...  :Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #9 : 06.06.2007 11:27:37 »

Kiitos vastauksistanne!  smitten Olen Mika-Matin kanssa samaa mieltä, että kaikkea ei voi aina selittää niillä entisen elämän/karma jutuilla. Kyllä tässä on jostain muustakin kyse... Itseänikin ajatellen, tiedän että minulla on ollut paljon enemmän nais, kuin mieselämiä. Jumalatar teema on minulle muutenkin kovin läheinen. Mutta toisaalta, muistan myös yhden naiselämän, jossa surutta hyväksikäytin miehiä ja olin muutenkin hyvin julma toisille.  Embarrassed Lips Sealed  Kaiken kaikkiaan kovin usein en ole täällä maan päällä edes ollut... :Smiley Tähän loppuun vielä Mika-Matin sanoin:

Lainaus
Ja tässä "väärinteon kiertokulussa" vaikuttaa
sellainen ristikkäisyys kuin se,
että mies naisessa ja nainen miehessä
ovat kokonaisen ihmisen täydennyspuolet.

Siten - ja eilinen elokuva sen hyvin näytti - myös nainen voi "mieskohdella" naista huonosti
ja mies "naiskohdelluksi tulla" miehen taholta.

Niin että jäljelle jää vastuunottaminen siitä,
mitä nainen ja mies minussa,
ihmisessä,
toisilleen tekevät
eli toinen toisensa kautta välittävät toisilleen.
« Viimeksi muokattu: 06.06.2007 11:31:39 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: