Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Selvänäköisyyden taito, miten paljon voi nähdä?  (Luettu 18330 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« : 21.12.2005 21:52:51 »

Heips kaikki!

Olen niitä ihmisiä, jotka uskovat, että jokainen luo oman tulevaisuutensa juuri sellaiseksi kuin haluaa. Mutta poikkeuksena ovat asiat, jotka olemme joko valinneet ennen syntymäämme tai ovat vain kohtalomme ja niitä emme voi välttää, vaikka tekisimme mitä.

Olin vasta 17 vuotias, kun kävin selvänäkijällä. Hän kertoi erään asian, mikä tulee tapahtumaan ja millä seurauksilla. Nyt 3-kymppisenä olen viime myöhäissyksystä elänyt tuota ennustusta ja se tuli elämääni yllättäen ja suunnittelematta. Muistin ennustuksen vuosien takaa ja menin eräälle toiselle selvänäkijälle.

Kysyin vain mitä hän näkee elämässäni nyt ja mitä tulee tapahtumaan seuraavan vuoden aikana. En siis kertonut mitään, vaan kysyin juuri noilla sanoilla.
Hän kertoi juuri saman asian kuin selvänäkijä yli 13 vuotta sitten. Samoja yksityiskohtia tapahtumien kulussa eteenpäin. Ainoa poikkeus oli ajan kulun tarkkuudessa. Tämä jälkimmäinen näki ajan tarkemmin kuin selvänäkijä 13 vuotta sitten. Ymmärrettävää sinänsä..  Smiley

Hän kertoi saman kuin selvänäkijä 13 vuotta sitten, että en voi mitenkään välttää asiaa tapahtumasta vaikka välillä niin haluaisinkin. Ko. tapahtuma ja ihminen kuuluvat elämääni kaikkine iloineen ja suruineen, koska niin on määrä tapahtua.

Olin juuri käymässä Saksassa ja tapasin erään astrologin, joka näki kartassani tämän tapahtuman myös.

Muilla saman tapaisia kokemuksia?

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #1 : 21.12.2005 22:35:51 »

Miekin ajattelen samaa, että meillä on valmis ns. elämäntehtävä tänne tullessa ja ne koitokset sitten sitä mukaa, millaisen tehtävän on itselleen ottanut, kun vertaa niitä ihmisiä, jotka ovat lukeneet paljon elämässään eli kouluttautuneet korkealle maisteri tasoille jne jne, niin ei meikän älyllinen kapasiteetti siihen tasoon yltäs ja tietty omilla valinnoillaan siihen just vaikutamme, se joko kiinnostaa tai ei..itse olen huomannut lastenhoito alalla työskennellessäni miten lapsista huokuu ja jotenkin näkee millaisista asioista ne ovat jo pienestä pitäen kiinnostuneita joku harrastaa hurjana musiikkia ja joku ei tykkää yhtään ja sen huomaa selkeesti niiden toiminta tavoistakin santa_huh Jotenkin tuntisin, että just niillä''omilla teoillamme'' kehon sanaa lainatakseni santa_afro teemme ne teot jo lapsuudesta lähtien ja suuntaamme kiinnostuksen sen mukaisesti, tosin se tehtävän luonne/laatu muuttuu ja kirkastuu paremmin kun tulee niitä koitoksia ja niistä selvitään vähemmän tai kovemman kautta ja oma tahtomme muokkaa just sen elämänlaadun tai polun haluaako kokemuksesta rankemman vai helpomman, tosin siinä se vaikeus just piileekin kun ei tiedä onko se valinta oikea pehmeämpään koitokseen tosin kaikki valinnat on oikeita henkisyyttä katsoen, mutta kun ajattelee niitä jotka ei selvii siitä koitoksesta ja jäävät roikkumaan mielialansa vangiksi ja elävät loppuelämänsä siinä tilassa siten että elämäntehtävä selkiintyisi..mitähän järkeä siinä on luoda itselleen valmiiksi sellaista kohtaloa? santa_shocked jotenkin se tuntuu hurjalle, ehkä siksi kun en vielä ole sitä tarkoitusta hokannut  santa_afro
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #2 : 21.12.2005 23:12:46 »

Oli miten oli, maailmaa eivät hallitse nerot (niillä on parempaa tekemistä.) santa_smiley
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #3 : 21.12.2005 23:45:55 »

santa_afro aiwan
tallennettu
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #4 : 22.12.2005 10:56:31 »

Oli miten oli, maailmaa eivät hallitse nerot (niillä on parempaa tekemistä.) santa_smiley

 santa_cheesy Tikahdun nauruun !
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #5 : 22.12.2005 11:04:44 »

No joo...vielä vähän vakavammin.
Elämä on täynnä valintoja. On joko hyviä valintoja, tai sitten vähemmän hyviä, mutta oikeastaan mikään valinta ei ole väärin. Voi valita lyhyemmän reitin, tai pidemmän. Lyhyempi vie sinut nopeammin perille, mutta pidemmällä reitillä näet enemmän. Näin rauhoitteli Iirsi Roine minua aikoinaan.

 santa_smiley vaaka
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #6 : 22.12.2005 12:43:47 »

Minä olen itse nähnyt omassa elämässäni tapahtumia intuition avustuksella, jotka ovat sitten toteutuneet myöhemmin täsmälleen. Aina tällainen näkeminen ei ole mukavaa, varsinkin kun näkee tahtomattaan myös muiden elämän tapahtumia/valintojen seurauksia... Mielenkiinnolla odotan tulevaisuuden minulle lupaamia aikoja ja tapahtumia - ne jännittävät kovasti!  Grin

Ystäväni äiti kävi nuoruudessaan selvännäkijällä, mutta hölmistynyt näkijä käännytti hänet pois sanoen, että "sinulle en näe mitään - sinä luot itse kaiken tässä elämässäsi" (tämä äiti on niin korkealla tasolla henkisesti, ettei suurempia elämänsuunnitelmia karmojen ja velkojen maksamiseksi enää ollut joita näkijä näkisi).
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #7 : 22.12.2005 15:17:10 »

Mä ainakin makselen näitä nykyisiä pois vielä seuraavallakin kerralla. santa_rolleyes
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #8 : 22.12.2005 15:21:04 »

Lainaus
Tiedän myös että tässä elämässä et saa tehdä mitään todella typerää, tiedostaen sen, muuten ei pääse kierrosta irti

Tämä sama pätee myös minuun! Sitä koettaa tehdä parhaansa ja olla sotkematta itseään tai muita niin, että karma nyt pysyisi puhtaana eikä uusia kytköksiä syntyisi. Tämä on mm. yksi syy siihen, miksi vastustan henkilökohtaisesti kaikenlaisia yhdenillan juttuja ja lyhyitä kukasta kukaan meneviä seurustelusuhteita. Toki muut saavat niin tehdä, aivan vapaasti, mutta en millään voisi itse ryhtyä moiseen..!

Sama on lapsen hankkimisen suhteen. Minulla ei ole enää karmallista yhteyttä sieluun, jonka pitäisi syntyä lapsekseni, jotta velka saataisiin hoidettua pois puolin ja toisin. Jos nyt siis tulisin raskaaksi ja saisin lapsen, minulla ja hänellä muodostuisi varmasti tavalla tai toisella keskinäistä karmaa, jonka takia joutuisimme molemmat syntymään uudestaan.
tallennettu
Loume
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77


Profiili
« Vastaus #9 : 01.01.2006 20:31:11 »

Asterix: olisitko halukas laittamaan ennustajasi tiedot vaikka yv:nä?  Smiley
tallennettu

Nousumerkki Vaaka
Aurinko Vaa'assa
Kuu Jousimiehessä
Merkurius Skorpionissai
Venus Vaa'assa
Mars kaksosissa
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #10 : 01.01.2006 21:42:25 »

Lainaus
Tiedän myös että tässä elämässä et saa tehdä mitään todella typerää, tiedostaen sen, muuten ei pääse kierrosta irti

Tämä sama pätee myös minuun! Sitä koettaa tehdä parhaansa ja olla sotkematta itseään tai muita niin, että karma nyt pysyisi puhtaana eikä uusia kytköksiä syntyisi. Tämä on mm. yksi syy siihen, miksi vastustan henkilökohtaisesti kaikenlaisia yhdenillan juttuja ja lyhyitä kukasta kukaan meneviä seurustelusuhteita. Toki muut saavat niin tehdä, aivan vapaasti, mutta en millään voisi itse ryhtyä moiseen..!

Sama on lapsen hankkimisen suhteen. Minulla ei ole enää karmallista yhteyttä sieluun, jonka pitäisi syntyä lapsekseni, jotta velka saataisiin hoidettua pois puolin ja toisin. Jos nyt siis tulisin raskaaksi ja saisin lapsen, minulla ja hänellä muodostuisi varmasti tavalla tai toisella keskinäistä karmaa, jonka takia joutuisimme molemmat syntymään uudestaan.

Mielenkiintoinen näkökulma tuohon karmaan  Smiley

Miten sinä tiedät mikä aiheuttaa lisää "kytköksiä" ja mikä pitää karman "puhtaana"?

Koetko että täällä maan päällä on "tylsää" koska et "joutuisi" enää tulemaan takaisin?

Eikö sielu innolla tule tänne maan päälle oppimaan/tukemaan tmv?

Entä sisäinen (tunne ja omat henk.kohatiset opit) karma?

Ja onhan niitä vapaaehtoisiakin sieluja jotka ovat suorittaneet tuon "peruskarman" ja silti synnyttävät lapsia.

Tarkoittaako tuo sitten, että kaikki "vanhemmat" jolla on nyt lapsia ei ole vapautunut karmasta ja ainostaan lapsettomat vapautuvat tuosta kierrosta?
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #11 : 01.01.2006 22:34:54 »

Ja onhan niitä vapaaehtoisiakin sieluja jotka ovat suorittaneet tuon "peruskarman" ja silti synnyttävät lapsia.
Niinpä. Wink Ei lasten saaminen merkitse sitä, etteikö voisi olla jo "viimeisellä kierroksella".
tallennettu
olive
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #12 : 01.01.2006 23:00:38 »

Oman intuition avulla voi saada paljon rikkautta omaan elämään ja ajatuksen voiman kanssa se luo sellaisen mielenkiintoisen pohjan elämälle.  :angel:Tästä voin kertoa esimerkiksi mm. sellaisen, että monasti kun nuorempi tyttäreni on ulkona leikkimässä ja olen saanut ruuan valmiiksi, niin ajattelen, että mistähän taas kaverini löydän syömään, niin johan ovi käy ja ah sieltähän hän on tulossa. Kun rakentaa aidon kanavat auki olevan suhteen perheen sisälle, luo se monenlaista mielenkiintoista tilannetta esim. pohdiskellessa jotakin oleellista asiaa, mikä koskettaa muitakin perheenjäseniä, voi kohdata muutkin samaa asiaa pohtimassa. ;DLisäksi huomaa usein, että samanlailla ajattelevat ikäänkuin imeytyvät tuttavapiiriin. smitten Siis intuitiosta kannattaa pitää huolta ja kehittyä ja meditoida, niin elämänlaatu paranee...
tallennettu
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 312


Profiili
« Vastaus #13 : 02.01.2006 13:45:12 »

Eivätkö nuo lapset aiheuta "uutta karmaa" vain jos sitä olisi muutenkin jo tulossa? Siis että jos kaikki opit on jo opittu, niin siihen lapseen ja itseensä vanhempana osaa suhtautua sellaisella rakkaudella ja ymmärtämyksellä ettei sitä pienet arkipäivän kahnaukset pahemmin heilauta.

Lapsen kanssa voi vapautua tuntemaan ja osoittamaan hurjat määrät rakkautta. Se on hieno tunne.  Smiley

(pahoitteluni, tämä on kyllä ohi otsikon aiheen!)
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #14 : 02.01.2006 15:46:23 »

Heippa Hopeatähti!

Voi ei, en missään nimessä tarkoita, että sielu saa autuuden vasta sitten, kun sillä ei enää ole lapsia tässä maan päällisessä elämässä!  Cheesy  Kaikenlainen yleistäminen siitä, millainen sielun pitäisi olla/millainen hän on maan päällä ennen vapautumista, on turhaa, sillä jokainen on yksilöä ja monien elämien summa - mutta senhän sinä jo tiesitkin!  smitten

"Pitää sielu puhtaana karmasta" on aika ohi menevä termi, mutta en löytänyt sille tunteelle muutakaan kuvausta. Minä vain tiedän heti ihmisen nähtyäni, onko minulla häneen sielullista yhteyttä vai ei. Jos ei ole, yhteyden luominen "vieraan" kanssa tässä vaiheessa jättäisi välillemme karmallisen siteen. Voisin ihan hyvin ottaa ja lähteä baariin iskemään jonkun vieraan miehen ja viettää yön hänen kanssaan, mutta koska meillä ei ollut keskinäistä karmansuhdetta ennen sitä, se muodostuu nyt - varsinkin noin suuren asian myötä! Seksuaalisuus on kaikenlaisten valojen lisäksi yksi eniten sieluja toisiinsa kytkevä tekijä. Esimerkiksi avioliittovalaa ei saisi edes leikillään mennä tekemään, koska maailmankaikkeus ottaa kaikki valat todesta eikä päästä sitä irti, ennen kuin valojen antajat pyytävät sitä maailman kaikkeudelta. Näin olen ymmärtänyt.

Eli välttämällä tilanteita, ihmisiä ja tapahtumia, joista intuitio minua varoittaa, pidän polkuni puhtaana. Yksi varoitus on todellakin tuo lapsen hankkiminen tavalla tai toisella. Sellainen ei kuulu tähän elämääni, minulle ei ole sovittu äidin roolia, enkä halua vastustaa omia sopimuksiani (koska sitten pitäisi taas syntyä maan päälle selvittämään asia, kun se ei ensimmäisellä kerralla mennyt läpi ja jestas, kyllä minä jo haluan pois täältä!)

Oikeastaan lyhyesti kaikkiin kysymyksiisi voisin vastata: intuitoni.  Wink
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: