Atomi
Vieras
|
|
« : 06.06.2007 16:02:16 » |
|
OK! Tunnustan, että mieleni teki laittaa tämä ketju henkimaailman ilmiöihin. Hillitsin himoni, mikä onkin eka askel uuteen elämään. Ajattelin aloittaa oikean laihdutuskuurin! Voi ei! Joko TAAS joku IDIOOTTI aloittaa tuon jatkuvan ruuan räätälöinnin! Kyllä aloittaa! Syynä on yksinkertaiset ihan pienet 35 ylimääräistä kiloa. Nyt olisi tarve gramma grammalta sanoa good bye liioille kiloille tai ainakin osalle niistä. Tähän ketjuun ovat tervetulleita jokainen, joka kannustaa tai antaa käyttökelpoisia vinkkejä. Tervetuloa myös taistelemaan kappaleen matkaa mukana, jos haluat häivyttää itse 20 g - 50 kg tai ihan mitä tahansa (paitsi puolison häivyttäminen elämästä ei kuulu tähän ketjuun). Tällä ketjulla ei anneta minkäänlaisia laihtumistakuita, täällä ei tulla terveemmiksi eikä edes henkisemmiksi. Astrologiaa taitavat voisivat kertoa mitkä planeettaohitukset meitä auttavat tai tekevät laikkarin vaikeaksi. Healerit voivat meitä voimaannuttaa. Selvänäkijät ennustakoot kuka onnistuu ja kuka vain sai lisää kokemusta. Kaikki siis ovat tervetulleita vaikka paino olisi itselle juuri näpeimmillään. TERVETULOA MUKAAN HENKIMAAILMAN ILMIÖÖN NIMELTÄ LAIHTUMINEN!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mammamma
Vieras
|
|
« Vastaus #1 : 06.06.2007 20:26:47 » |
|
*hyppää kyytiin!* Olen jo hävittänyt 22kg, 6 jäljellä, 10 ei haittais Seuraavaksi alan hävittää sokeria ruokavaliostani kun Sasha tuolla niin hehkutti aihetta Tuo onkin jo kovempi nakki tällaiselle karkkihiirelle! Mutta hyvän ihon takia olen siihen kyllä satavalmis. Laihkarivinkkejä: www.kiloklubi.fiwww.keventajat.fiwww.nutris.com Kaikki kokeiltu, ja eniten tykkäsin kiloklubista, tosin sen antamista kalorisuosituksista saa nipistää jonku 200-500kcal pois että jotakin tapahtuu. Keskustelufoorumilla hokattiin tällainen "ilmiö" kun nutris oli mulle suositellut 1200kcal / päivä ja sain sillä ihan kohtuullisia tuloksia aikaiseksi, eli -0,5-1kg / viikko, mutta kiloklubin suositusten mukaan olisi pitänyt syödä vähintään 1500kcal / päivä. Keventäjissä oon nyt, kaikkeahan pitää kokeilla Mut en tykkää sen käyttöliittymästä. Paljon hankalampi, eikä aina löydä oikeita reseptejä, vaikka etsisi samalla nimellä, kuin sen on edellisenä päivänä päiväkirjaan merkinnyt Lisäksi, liikuntaa, liikuntaa ja liikuntaa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Atomi
Vieras
|
|
« Vastaus #2 : 07.06.2007 18:09:25 » |
|
Hieno homma Tulitirppa. Se siis ON mahdollista. Itse meinasin aloittaa siitä millä sinä karistat viimeiset epämukavat kilot. Meinasin ensin siis lopettaa kaikki karkit ja katsoa mitä silloin tapahtuu. Keventäjissä minäkin olen ollut, mutta siinä olen jumiutunut tuohon samaan hankaluuteen. Hoksasin, ettei mulla aika riitä joka päivä täyttää päväkirjaa, kun ainekset ei tosiaankaan löydy helposti. Paino ei ole laskenut enkä ole ottanut opikseni edes kirjeistä. Ilmeisesti oma vastustus tehokuurille on ollut aika voimakas. Nyt kuitenkin vaikuttaa siltä, että on peiliin katsomisen paikka ihan tosissaan. Meinaan jossain vaiheessa ottaa parin viikon Nutriletinkin tässä kesällä. Viimeksi siitä kyllä meni massu niin sekaisin, etten pitkään kuuriin uskalla ryhtyä. JEE JEE! Nyt on siis kaksi päättäväistä ja Tulitirppa on jo voimansa osoittanut. Minäkin haluan tulla perässä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mammamma
Vieras
|
|
« Vastaus #3 : 07.06.2007 18:52:10 » |
|
Juu, nyt hurahdin tuohon South Beach -dieettiin Haastetta kerrakseen meikäläiselle - muuten tuntuu olevan niin juntturassa tää homma, ku alkaa käydä vähän tylsäksi. Jospas taas saisi hommat edistymään uusilla kujeilla! : Jos muuten jollakulla on äkkiä heittää jokin sokeriton resepti, mihin tulee raparperia, niin otan vastaan mielihyvin - tuossa olis raparperia pussillinen, mutten tiedä yhtään mitä sillä tekisin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Atomi
Vieras
|
|
« Vastaus #4 : 08.06.2007 11:50:44 » |
|
Piti ihan googlata South Beach, kun en ollut siitä kuullutkaan. Vaikuttaa tosi hyvältä dieetiltä. Tulee mieleen Montignacin dieetti, jota kokeilin joskus kymmenen vuotta sitten. Se oli ainakin minulle oikein sopiva. Tuossa South-versiossa mulla tulisi TOSI iso ikävä leipää. Nimittäin en juuri muuta syö nykyisin. Ruisleipä on pitänyt minut pystyssä jo muutaman vuoden. En tiedä mitä söisin, jos siitä pitää luopua. Vaan eiköhän tuota rajoitusta kaksi viikkoa voisi kokeilla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mammamma
Vieras
|
|
« Vastaus #5 : 08.06.2007 15:04:15 » |
|
No mä en itseasiassa pystyny tuohon ruisleivästä luopumiseen Mut se onkin sitten ainoa poikkeus, minkä itselleni sallin. Eilenillalla oli jo ihan kauheat erotuskat nopeista hiilareista, nyt on ainaki toistaiseksi pysyny kurissa kun oon syöny marjoja. Niitä ei ilmeisesti suositella eka vaiheessa, mutta ei kyllä kielletäkään
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tulikukka
|
|
« Vastaus #6 : 08.06.2007 15:31:30 » |
|
Minulla tuntuu kesä tuovan helpotusta ihan itsestään tähän asiaan... Ei yksinkertaisesti tule lämpöisillä keleillä syötyä niin paljon. Toiseksi, kun mies on töissä päivät ja itse on yksin kotona niin ei tule pakottavaa tarvetta sosiaaliseen syöpöttelyyn... : Toki en unohda nauttia elämästä ja muutamasta siideristä ystävien kera!
|
|
|
tallennettu
|
We have got two gifts,that we should use as much as possible: the sense of humore and the imagination. The imagination replaces that what we are not and the sense of humor helps us to accept that what we are.
|
|
|
Atomi
Vieras
|
|
« Vastaus #7 : 08.06.2007 15:51:32 » |
|
Tuo on muuten totta, että monet sanoo painon laskevan kesällä ihan itsestään kun tulee liikuttuakin enemmän. Mulle ei vaan käy niin, koska helle musertaa minut enkä pääse kesällä sohvalta mihinkään. Näin on ollut jo muutaman vuoden ajan enkä tiedä mistä se johtuu. Se nyt kuitenkin on yksi syy miksi uskon laikkarin kannattavan. Tarttee päästä nauttimaan tulevista kesistä kunnolla. Kumma juttu miten nuo hiilarit saakin ihmisen riipuvaiseksi. Joskus telsussa on ollut niiden vaikutuksesta aivoihin ja sitä on oikeesti verrattu addiktioon. Onneksi riippuvuuksista voi päästä eroon. Tupakka ainakin lähti ja siksi nyt jaksan uskoa tähän uuteen rojektiin myöskin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mammamma
Vieras
|
|
« Vastaus #8 : 08.06.2007 17:39:13 » |
|
Tuo on muuten totta, että monet sanoo painon laskevan kesällä ihan itsestään kun tulee liikuttuakin enemmän. Mulle ei vaan käy niin, koska helle musertaa minut enkä pääse kesällä sohvalta mihinkään. Näin on ollut jo muutaman vuoden ajan enkä tiedä mistä se johtuu. Se nyt kuitenkin on yksi syy miksi uskon laikkarin kannattavan. Tarttee päästä nauttimaan tulevista kesistä kunnolla. Kumma juttu miten nuo hiilarit saakin ihmisen riipuvaiseksi. Joskus telsussa on ollut niiden vaikutuksesta aivoihin ja sitä on oikeesti verrattu addiktioon. Onneksi riippuvuuksista voi päästä eroon. Tupakka ainakin lähti ja siksi nyt jaksan uskoa tähän uuteen rojektiin myöskin. Mä olin kans viime kesänä ihan tuskissani kuumuuden kanssa ja olin melkeenpä koko ajan vaa sisällä Mut kilojen myötä olokin on helpottunut, ja viime viikonloppunakin lueskelin ulkona kirjaa auringonpaisteessa pitkät pätkät Kokeilepa Atomi vesiliikuntaa (-juoksua, -jumppaa, -kävelyä...) niin ei tuo lämpö niin haittaa Luonnonveteen vaan, niin saat olla ulkona samalla Vilpoinen vesikään ei häiritse, kun laitat "turbovaihteen" päälle, niin kyllä lämpenee!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Atomi
Vieras
|
|
« Vastaus #9 : 10.06.2007 15:45:46 » |
|
Voi hitsiläinen, kun oliskin jossakin kesämökki järven rannalla. Tykkäsin kakruna tosi paljon puljata vedessä ja nytkin se ois kivaa. En vaan oikein ikinä ole motivoitunut pakkaamaan kassia ja lähtemään yleiselle uimarannalle, kun en tykkää istuksia auringossa. Minusta ois ihanaa, jos ois mökki ja voisin aina pulahtaa välillä järveen ja taas vaan jatkaa touhuilua. Säätiedotus muuten on luvannu mulle sopivia säitä! Viileä sää helpottaa eikä minua sadekaan haittaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Atomi
Vieras
|
|
« Vastaus #11 : 10.06.2007 18:30:06 » |
|
Arvasin, että Sashalla on hyviä vinkkejä. En ole oikein koskaan ollut mehun ystävä, vaan lipitän vain vettä ja vichyä (tai viskiksihän minä sitä sanon : ). Saattaa kuitenkin olla, että jossain vaiheessa kaipaa uusia makuja elämään ja silloin voisin koklata kivennäsivesimehusekoitusta. Olishan se joskus kiva ottaa vaikka Tulikukan mainitsema sidukkakin, mutta alkoholi laimentaa itsekuria ja usein silloin tekee mieli popsia jotain. Oliko se niin, että valkkarissa oli vähiten sokeria? Voidaan joskus juhlistaa onnistumisia lasillisella viiniä. Eiks niin? Hitsi kun pitää aamulla lähteä Hesaan ja siellä sivistyksen kehdossa ei ole mahdollisuutta päästä nettiin. Onneksi siellä saa kuitenkin nauttia hyvistä salaateista eikä tartte omaa päätään ruualla vaivata. Mut saattaa kyllä illanvietossa lipsahtaa kaksikin lasillista viiniä. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #12 : 10.06.2007 23:46:32 » |
|
Arvasin, että Sashalla on hyviä vinkkejä.
Vanha anoreetikko tietää kaikki.. No ei vaitiskaan.. En ole oikein koskaan ollut mehun ystävä, vaan lipitän vain vettä ja vichyä (tai viskiksihän minä sitä sanon : ). Saattaa kuitenkin olla, että jossain vaiheessa kaipaa uusia makuja elämään ja silloin voisin koklata kivennäsivesimehusekoitusta. Olishan se joskus kiva ottaa vaikka Tulikukan mainitsema sidukkakin, mutta alkoholi laimentaa itsekuria ja usein silloin tekee mieli popsia jotain. Oliko se niin, että valkkarissa oli vähiten sokeria? Voidaan joskus juhlistaa onnistumisia lasillisella viiniä. Eiks niin? Kivennäisvesi, vichy, tuo oiva kauneseliksiirini. :
Valkoviini on laihduttajan juoma.
Kokeilkaas tälläistä;
Puolet valkoviiniä ja puolet kivennäisvettä. Se on täällä erittäin tunnettu drinkki nimeltä Weisser spritzer. Se ei lihota oikeastaan yhtään, päin vastoin, laittaa kuonat liikkeelle ja siitä ei tule viimein inhottavaan humalaan, vaan hyvä meininki pysyy koko ajan.
Loistava kuuman päivän juoma, kuten myös ruokajuoma.
Alas menee noin hiukan heikkolaatuisempikin valkkari.
Vähän juhlallisemman siitä saa laittamalla lasiin pari mansikkaa, vaikkapa jäisenä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mammamma
Vieras
|
|
« Vastaus #13 : 12.06.2007 15:03:49 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Atomi
Vieras
|
|
« Vastaus #14 : 14.06.2007 17:05:56 » |
|
Onpas hyvä kirjoitella massu täynnä evästä ja pakastin täynnä jäätelöä. No onhan tuolla jääkaapissa kyllä pussillinen porkkanoitakin, ettei totuus unohtuisi. Laihduttaminen ei ole elämäntapa, eikä siitä kannata kehittää pakkomiellettä, sillä se johtaa helposti ylikriittiseen asenteeseen ja itsensä kieltämiseen.
Rakastakaa jokaista kiloanne ja ajatelkaa, että kehonne ansaitsee parasta eli terveellisen ja järkevän ruokavalion, joka hellii suolistoa, sisäelimiä ja lihaksia!
Olen tästä ihan samaa mieltä. Oikeastaan koko laihdutusajatus oli aivan hullu ennen kuin vihdoinkin osasin nähdä itseni ja kiloni ihan rehellisesti sellaisena kuin olen. Äitini valittaa aina ja jatkuvasti liioista kiloistaan, mutta ei enää saa laihdutettuakaan, kun ikää on jo kunnioitettavasti. Toinen ääripää ovat superhoikat, jotka koko ajan vahtivat kaloreita ja väittävät olevansa jostain kohtaa lihavia. Silloin sanoisin, että laihduttamisesta on jo tullut pakkomielle, kun sitä ajattelee monta kertaa päivässä. Noh, toivottavasti tästä ei tule mitään elämäntapaa, mutta oikean ruokavalion löytäminenkään ei ole ihan helppo juttu. Vaikka sen tietää mikä on terveellistä, niin ei sitä silti aina voi syödä. Minä esim. en voi syödä ruokia, joista suu ei tykkää vaikka se olisi kuinka terveellistä. Onko kukaan muu törmännyt tähän pulmaan? Terveellinen ruoka ei ole hyvänmakuista?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|