Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kimppakiva laikkari!  (Luettu 34355 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Milona
Kohtuuastroilija
**

Profiili WWW
« Vastaus #30 : 13.09.2007 20:34:43 »

Itselleni tehokas ja nälkää näkemätön konsti on ollu se, ettei yhdistele hiilihydraatteja, proteiineja ja valkuaisaineita samalla aterialla. Ja ennen puolta päivää vain hedelmiä/marjoja. Jo pelkästään tuo hedelmäjuttu pitää kilot kurissa -ja päivä alkaa reipaasti ja virkeästi! (kun joskus rasittaa miettiä tuota yhdistelysääntöä...)

Kun ravinnosta saa riittävästi ravintoaineita, ei ratkea niin helposti mässäilyyn. Eli jos ei jaksa/pysty/ehdi muuten laihduttaa niin kun pitää -vaikka sitten lisäravinteiden avulla- riittävän vitamiini-mineraalitasapainon yllä, alkaa mässäys- ja makeanhimot hiipua. Ja multitabs päivässä ei tosiaan riitä tähän. Kannattaa katsoa joku hyvä/puhdas tuote jossa on riittävästi kaikkea. Nuo synteettiset ei välttämättä imeydy kunnolla elimistöön.

Tosi hyviä vinkkejä täällä on jo ollutkin!

Tietysti pienten lasten äideille ei ole niin helppoa olla laihiksella mutta kyllä nuo mukulatkin oppivat terveelliselle ruokavaliolle kun vain opettaa. Eikä terveellinen tosiaankaan ole mautonta tai pahaa!!! 
Yrtit ovat oiva makuelämysten tuoja!
Ja tuoreet vihannekset maistuvat paljon paremmalta kuin puolieinekset. Ja vastavalmistettu ruoka on maukkaampaa kuin pakastimesta otettu. Aikaa ja vaivaa se  vähän vaatii mutta kyllä kannattaa!!

Tsemppiä Atomi ja muutkin!  smitten
tallennettu

usko enemmän, tavoittele tarkemmin
Milona
Kohtuuastroilija
**

Profiili WWW
« Vastaus #31 : 13.09.2007 20:41:56 »

Hyvämuistisena  uglystupid2 unohdin yhden tärkeän jutun:
Luontaishoidot, jotka saavat aineenvaihdunnan liikkeelle, auttavat tosi paljon!
Samoin tietysti ne poistavat stressiä ja sitäkin kautta auttavat.

Eli esim refleksologia, shiatsu, lymfaterapia jne. onhan näitä hoitoja vaikka kuinka!
tallennettu

usko enemmän, tavoittele tarkemmin
Atomi
Vieras
« Vastaus #32 : 17.09.2007 14:49:35 »

Luontaishoidoista olen ottanut tavoitteeksi juoda kerran päivässä valkeaa teetä, mutta sekin meinaa unohtua.  Sad  Tapojen muuttaminen on tosi vaikeeta, mutta vihreetäkin valoa on näkyvissä. Aikanaan rakastin chilipähkinöitä, mutta nyt en tunnu saavan tuota yhtä pientä pussillista kulumaan kuin muutama pähkinä päivässä.   Smiley

Milona - olitko Motiqnacin ruokavaliolla? Tuo kuulostaa kovin tutulta ja itse kokeilin sitä joskus kymmenen vuotta sitten. Tunsin oloni silloin tosi hyväksi ja olin virkeä koko päivän. Ilmeisesti se sopi minun ruokavaliokseni tosi hyvin. En vaan sitten enää jaksanut tehdä koko ajan ruokaa, kun yhden hengen taloudessa se meni aika yksitoikkoiseksi.    crazy2

Nyt muuten kohtasin sitä aitoa ruiskeipää ja muistin miksen enää ole ostanut sitä säännöllisesti. Se on niin hapanta, että menee mahahapot kurkkuun. Sille pitää siis keksiä joku muu vastine.  Undecided
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #33 : 17.09.2007 19:21:24 »

Tulitirppa!

Iho voi mennä väliaikaisesti huonompaan kuntoon, kun ruokailutavat muuttuvat.
Kysymys on usein puhdistumisreaktiosta; sontaa puskee ulos koko kehosta. Wink

Aloita syömään helokki -ja omegaöljyjä. Auttaa iho-ongelmiin. Smiley
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #34 : 17.09.2007 19:33:03 »

Tulitirppa!

Iho voi mennä väliaikaisesti huonompaan kuntoon, kun ruokailutavat muuttuvat.
Kysymys on usein puhdistumisreaktiosta; sontaa puskee ulos koko kehosta. Wink

Aloita syömään helokki -ja omegaöljyjä. Auttaa iho-ongelmiin. Smiley

Omega 3 + EPA + DHA + DPA -kapseleita menee koko ajan, mut mitä toi helokki tekee? Ostin apteekista kans Louis Widmerin kasvojenhoitosarjan, jossa tuntuisi hajun perusteella olevan ainakin kamferia   Tongue
Hitsi että vaa tuo suklaa maistuu edelleen liian hyvältä  Embarrassed Pitää yrittää saada itseä niskasta kiinni nyt ihan urakalla... Potkaskaa mua vähä, jookos...  Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #35 : 17.09.2007 20:22:15 »

Aah..!
Jos jättäisit sen suklaan vähemmälle? Wink

Tämä on kuultua ja voi olla totta tai potaskaa, mutta kokeilkaa itse kukin. Smiley

Suklaa tehostaa/kiihdyttää ihon aineenvaihduntaa.
Pieni määrä on hyväksi iholle, liiallinen määrä aiheuttaa tukkeumia
-> liiallinen talinmuodostus

Tumma suklaa on todettu pieninä määrinä hyväksi ihon kimmoisuudelle.

Itse asiassa en tiedä, mikä helokkiöljyssä oikeastaan on se vaikuttavin
aine-osa, mutta sillä hoidetaan esim. atooppista ja psoriaasis-ihoa
erittäin tehokkaasti.
Minulla se on auttanut aikuisiän näppylöintiin. Smiley
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #36 : 18.09.2007 14:59:25 »

Hitsi että vaa tuo suklaa maistuu edelleen liian hyvältä  Embarrassed Pitää yrittää saada itseä niskasta kiinni nyt ihan urakalla... Potkaskaa mua vähä, jookos...  Grin
* POTKU *   Smiley

Siinä Tulitirpalle pieni potku, että saa suklaan hallintaan.    Wink  Oletko kokeillut korvata suklaata kaakaolla? Sieltä saralta löytyy vähärasvaisempia vaihtoehtoja. Minä kyllä harrastan vain toisaalle katsomista, kun satun karkkihyllyn kohdalle - kunnes sitten himo voittaa ja patukka tarttuu mukaan. Onneksi sitä ei satu usein.   Tongue
tallennettu
Lunerica
Kanta-astroilija

Que cambie todo pero no el amor

Profiili
« Vastaus #37 : 18.09.2007 15:09:27 »

Lidlissä on hyviä tummia suklaita, 60% ja 70%. Erityisesti 70% on niin "ärhäkkää", ettei sitä pysty parhaalla tahdollakaan syömään paria palaa enempää.  :Smiley
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
mammamma
Vieras
« Vastaus #38 : 18.09.2007 16:27:28 »

Lidlissä on hyviä tummia suklaita, 60% ja 70%. Erityisesti 70% on niin "ärhäkkää", ettei sitä pysty parhaalla tahdollakaan syömään paria palaa enempää.  :Smiley

Voih... mä vedän sitä 75%:stakin ihan liikaa... Se vaan on niin hyvää!  Grin Embarrassed Mut pitää yrittää pysytellä pois karkkihyllyiltä...
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #39 : 18.09.2007 16:46:21 »

Alpro Soja..?  Huh
Tai joku sen niminen soija-tuotesarja, jota saa suomestakin.
Suklaa ja vanilija vanukkaita ja juomia makuina
suklaa, vanilija, mansikka, persikka ja metsämarjat.

Juomia saa litran purkeissa ja 3 x 250ml.

Täyttä tavaraa, ei tarvitse edes ateriaa, kun vetää yhden
250 ml suklaa-juoman!

Ja makean ja suklaan nälkä lähtee! Wink

Todella hyvän makuista ja suht terveellistäkin. Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: