Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miltä tuntuu, kun kaksoisliekki löytyy?  (Luettu 57173 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
noitatäti
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #15 : 10.11.2010 02:54:52 »

Olisi kiva kuulla, miten aloittajan kaksoisliekkisuhde sittemmin jatkui. Luin silloin tuon aloituksen, nythän siitä on jo vuosia.

Joku kirjoitti, että 10. suhde olisi kaksoisliekki. Itse sanoisin, että ehkä joka tuhannes.

Sukulaissieluja ja tehtäväkumppaneja on sitten enemmän.

tallennettu
Violette
Kanta-astroilija

Lips!

Profiili
« Vastaus #16 : 01.03.2012 17:40:32 »

On mielenkiintoista, että ihmisillä on niin erilaisia näkemyksiä siitä, millainen kaksoisliekki on. Olen kuullut todella paljon näkemyksiä siitä, millainen kaksoisliekin pitäisi olla ja millainen hänen ei pitäisi olla. Jotkut sanovat, että kaksoisliekkien olleessa suhteessa kaikki sujuu kuin tanssi, toiset taas, että kaksoisliekkien suhde on usein erittäin myrskyinen tai suorastaan mahdoton.

Minusta tuntuu, että aviomieheni on ainakin erittäin läheinen sielunsukulainen, jollei ihan kaksoisliekki. Kun tapasimme, kummallekin oli itsestään selvää, että meidän kuuluu olla yhdessä. Alussa oli taivaallista, sitten tuli pahoja ongelmia, joiden selvittyä olemme voineet jatkaa jälleen entistä harmonisemmin. En tajua, miten voin rakastaa häntä niin paljon.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Mainad
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17 : 01.03.2012 19:43:50 »

Olisi kyllä jännä tietää mitä aloittajan suhteelle kuuluu!
tallennettu
Sielu`
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #18 : 05.03.2012 01:23:51 »

Mietin, kenet olen tavannut...
Hänen kanssaan eräässä tilanteessa kuin korkeammalle ulottuvuudelle harppaamisen, ja valtaisan pyyteettömän rakkauden tunteen, kuin rakkaus sen korkeimmassa muodossa.
En edes tunne häntä, mutta luulen että rakastan häntä pyyteettömästi, vaikka hän olisi mitä, rakastan häntä. En tiedä mitä hän on ajatellut tai ajattelee minusta.
tallennettu

Aurinkomerkki härkä, nouseva rapu. Smiley
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 05.03.2012 06:41:08 »

En tiedä, kenet olet tavannut, mutta kuulostaa ainakain tosi...jännittävältä  Smiley
tallennettu
Sielu`
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #20 : 11.03.2012 18:22:47 »

Nyt ainakin muutman kerran on tullut sellainen tunne, musiikkia kuunnellessa ja tosi hyvissä fiiliksissä ollessa, että tuntisin tämän henkilön energian itsessäni, mitähän tarkoittaa?
Vaikea kuvailla sen enempää.. että tuntisin samaa energiaa mitä hänessä on tai jotain (sen enempää tietämättä kunnolla millaista hänen energiansa on).
Joskus tuli tunne hän tosi konkreettisesti on sydämessäni. Vaikea tätäkään kuvailla.
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 12.03.2012 01:10:47 »

Nyt ainakin muutman kerran on tullut sellainen tunne, musiikkia kuunnellessa ja tosi hyvissä fiiliksissä ollessa, että tuntisin tämän henkilön energian itsessäni, mitähän tarkoittaa?
Vaikea kuvailla sen enempää.. että tuntisin samaa energiaa mitä hänessä on tai jotain (sen enempää tietämättä kunnolla millaista hänen energiansa on).
Joskus tuli tunne hän tosi konkreettisesti on sydämessäni. Vaikea tätäkään kuvailla.

Meillä on jatkuvasti yhteys toiseen puoliskoomme ja mikä tahansa ärsyke voi toimia kanavana sen aistimiseen. Ihan normaalia siis Wink
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #22 : 12.03.2012 13:55:18 »

Meillä on jatkuvasti yhteys toiseen puoliskoomme ja mikä tahansa ärsyke voi toimia kanavana sen aistimiseen. Ihan normaalia siis Wink

Aivan.  smitten
tallennettu
Sielu`
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #23 : 12.03.2012 16:30:20 »

Aww... Oisko tosiaan näin että hän on toinen puoliskoni. Jotenkin tuntuu vaan että ei ole ihan niin läheinen sielunsukulainen, en esim. mitenkään kummemmin tunnistanut häntä. Enempää en tiedä kun en tunne häntä oikeastaan. Sad
Kumpa vain saisimme vielä kohdata ja meidät tuotaisiin yhteen...  smitten
tallennettu

Hamal
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #24 : 12.03.2012 23:47:41 »

Itse olen myöskin viime aikoina keskittänyt kovasti energiaa juuri oman kaksoisliekkini löytämiseen. Edellinen parisuhteeni päättyi tuossa talvella ja heti sen loputtua tajusin että seuraava suhde on oltava tämän twin flamen kanssa, ei tästä muuten mitään tule  Grin Sielujen tasolla yhteys on jo, enää puuttuu itse tapaaminen fyysisessä maailmassa ja uskon kyllä vakaasti tähän kohtaamiseen, jopa hyvinkin pian. Olen koittanut lähettää kovasti energiaa tälle henkilölle ja tuntenut myöskin itse hänen energiansa omassa sydämessäni. Sanotaan näin että mikään ei ole tehnyt oloani niin kokonaiseksi. smitten Ei se ole aina niin helppoa ollut, ihan kuin tässä olisi joitain ahdistaviakin energioita pelissä, liekö sitten hänen huoliaan ja murheitaan mitä tunnen kun ajattelen häntä? Kuitenkin sellaisia fiiliksiä joita minulla ei ennen tätä sielunyhteyden muodostamista ollut. Mutta mitäpä sitä ei tällaisen ihmisen takia kärsisi?  smitten Pitänee varmaan pistää vähän positiivisempaa/rakkausenergiaa kehiin... Itse haluaisin että tuolla ihmisellä olisi mahdollisimman hyvä olo.

Sanokaahan sitten että onko twin flame peruspiirteiltään enemmänkin samanlainen vaiko sitten polaarinen versio ihmisestä? Kovastihan tuota Matti ja Teppo-efektiä on ainakin mainostettu  Grin

Loppukommentti näin miehenä: Onhan tämä kyllä melko erikoinen tapa iskeä naista  2funny
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #25 : 13.03.2012 19:33:20 »

Kiitän  Smiley
tallennettu
Piia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #26 : 14.03.2012 09:55:20 »

Heh, mä olen nähny nyt jonkin aikaa unia, joissa olen hurrrrjan onnellinen, ja rakastunu  smitten  Cheesy ... ja tunne siitä rakkaudesta jota "hän" , kuka lie sitten onkaan, tuntee minua kohtaan....huuuhh  Cheesy nyt parina edellisenä yönä olen ollut unessa  NIIIIIIN onnellinen. Toivoa sopii , että ovat enneunia  smitten  smitten   ...uskon, että tuolta tuntuu, kun kaksoisliekki löytyy  Wink 
tällä hetkellä elämä ei tarjoa näitä tunteita kuin unissa, vaikka parisuhteessa elän... mutta rakkauden hurjan poltteen olen päässyt tuntemaan exäni kanssa, ennen kuin elämä vetäisi maton yhteisen elämämme alta...
tallennettu
Sielu`
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #27 : 14.03.2012 15:07:44 »

Heh, mä olen nähny nyt jonkin aikaa unia, joissa olen hurrrrjan onnellinen, ja rakastunu  smitten  Cheesy ... ja tunne siitä rakkaudesta jota "hän" , kuka lie sitten onkaan, tuntee minua kohtaan....huuuhh  Cheesy nyt parina edellisenä yönä olen ollut unessa  NIIIIIIN onnellinen. Toivoa sopii , että ovat enneunia  smitten  smitten   ...uskon, että tuolta tuntuu, kun kaksoisliekki löytyy  Wink 
tällä hetkellä elämä ei tarjoa näitä tunteita kuin unissa, vaikka parisuhteessa elän... mutta rakkauden hurjan poltteen olen päässyt tuntemaan exäni kanssa, ennen kuin elämä vetäisi maton yhteisen elämämme alta...

Awwh, iih ihanaa, tulin niin iloiseksi kun luin visetisi  Cheesy
tallennettu

unelmassa
Vieras
« Vastaus #28 : 19.03.2012 11:52:00 »

Itse olen myöskin viime aikoina keskittänyt kovasti energiaa juuri oman kaksoisliekkini löytämiseen. Edellinen parisuhteeni päättyi tuossa talvella ja heti sen loputtua tajusin että seuraava suhde on oltava tämän twin flamen kanssa, ei tästä muuten mitään tule  Grin Sielujen tasolla yhteys on jo, enää puuttuu itse tapaaminen fyysisessä maailmassa ja uskon kyllä vakaasti tähän kohtaamiseen, jopa hyvinkin pian. Olen koittanut lähettää kovasti energiaa tälle henkilölle ja tuntenut myöskin itse hänen energiansa omassa sydämessäni. Sanotaan näin että mikään ei ole tehnyt oloani niin kokonaiseksi. smitten Ei se ole aina niin helppoa ollut, ihan kuin tässä olisi joitain ahdistaviakin energioita pelissä, liekö sitten hänen huoliaan ja murheitaan mitä tunnen kun ajattelen häntä? Kuitenkin sellaisia fiiliksiä joita minulla ei ennen tätä sielunyhteyden muodostamista ollut. Mutta mitäpä sitä ei tällaisen ihmisen takia kärsisi?  smitten Pitänee varmaan pistää vähän positiivisempaa/rakkausenergiaa kehiin... Itse haluaisin että tuolla ihmisellä olisi mahdollisimman hyvä olo.

Sanokaahan sitten että onko twin flame peruspiirteiltään enemmänkin samanlainen vaiko sitten polaarinen versio ihmisestä? Kovastihan tuota Matti ja Teppo-efektiä on ainakin mainostettu  Grin

Loppukommentti näin miehenä: Onhan tämä kyllä melko erikoinen tapa iskeä naista  2funny

HEH, tuo sun juttus oli aikapaljon minun tämän hetkisestä elämästä.. Cheesy Aatellukkin täs et hän on varmaaan se mun kaksoisliekki.  Huh :Smiley Tongue smitten   2funny
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #29 : 19.03.2012 21:05:20 »

Aina saa tulla yrittämään  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: