Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Muutosta tosiaan tuli...  (Luettu 8271 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« : 08.06.2007 15:48:37 »

Hei kaik pitkästä aikaa...

Mulle on pitkin talvea ja kevättä miltei kaikissa astro-tulkinnoissa, taroteissa, riimuissa ja ties missä tullut vastaan sana MUUTOS ja jossain kyselyssä jopa ihan selvällä suomella sana ERO. No, mun kohdalla nää meni kohdalleen, lähipiirini mielestä ehkä valitettavasti, itelläni on sellanen olo, että näin olis käynyt joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin ja se voi olla loppupeleissä kaikille helpotus...

Niin, jätin viikko sitten perjantaina avioeron I-vaiheen hakemuksen käräjäoikeuteen 19 vuoden suhteen ja 12 aviovuoden jälkeen. Viimeiset muutamat viikot ovat olleet tosi rankkoja... Jos joku väittää, että eroaminen on HELPPOA, niin teknisesti se voi sitä olla, mutta henkisesti ja tunnetasolla aikamoista helvettiä pahimmillaan... Mulla meni asian kypsyttelyyn kuukausia, jopa useampi vuosi ennenku uskalsin näin rankan ratkaisun tehdä saati puolisolleni ääneen sanoa... Kaikkein raskainta on ollut paitsi mieheni pohjattoman surun näkeminen myös se, miten jotkut lähipiirin ihmiset ovat suhtautuneet tähän, mut siitä ei sen enempää... Kun on kerran leikkiin ryhtynyt, on leikki kestettävä loppuun asti tässä mielessä...  Undecided

Ainoa, mitä nyt jaksan toivoa on se, että nää ISON kaliiberin muutokset alkais olla tässä, niitä on täs kolmessa vuodessa ollut ihan asiaksi asti. Enkä halua tietää, mitä on vielä tulossa, en uskalla ees ajatella enää sellasia... Tämä laiva seilatkoon tuurillaan tästä eteenpäin...

Mut mie pärjään kyllä, nou hätä, niin olen tehnyt aina ennenkin ja asiat ovat lutviutuneet ajan kanssa...

Isot haliterkut teille kaikille ja kaunista kesää, aurinko nousee yhä idästä joka aamu...
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1 : 08.06.2007 16:07:22 »

Hei kaik pitkästä aikaa...

Mulle on pitkin talvea ja kevättä miltei kaikissa astro-tulkinnoissa, taroteissa, riimuissa ja ties missä tullut vastaan sana MUUTOS ja jossain kyselyssä jopa ihan selvällä suomella sana ERO. No, mun kohdalla nää meni kohdalleen, lähipiirini mielestä ehkä valitettavasti, itelläni on sellanen olo, että näin olis käynyt joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin ja se voi olla loppupeleissä kaikille helpotus...

Niin, jätin viikko sitten perjantaina avioeron I-vaiheen hakemuksen käräjäoikeuteen 19 vuoden suhteen ja 12 aviovuoden jälkeen. Viimeiset muutamat viikot ovat olleet tosi rankkoja... Jos joku väittää, että eroaminen on HELPPOA, niin teknisesti se voi sitä olla, mutta henkisesti ja tunnetasolla aikamoista helvettiä pahimmillaan... Mulla meni asian kypsyttelyyn kuukausia, jopa useampi vuosi ennenku uskalsin näin rankan ratkaisun tehdä saati puolisolleni ääneen sanoa... Kaikkein raskainta on ollut paitsi mieheni pohjattoman surun näkeminen myös se, miten jotkut lähipiirin ihmiset ovat suhtautuneet tähän, mut siitä ei sen enempää... Kun on kerran leikkiin ryhtynyt, on leikki kestettävä loppuun asti tässä mielessä...  Undecided

Ainoa, mitä nyt jaksan toivoa on se, että nää ISON kaliiberin muutokset alkais olla tässä, niitä on täs kolmessa vuodessa ollut ihan asiaksi asti. Enkä halua tietää, mitä on vielä tulossa, en uskalla ees ajatella enää sellasia... Tämä laiva seilatkoon tuurillaan tästä eteenpäin...

Mut mie pärjään kyllä, nou hätä, niin olen tehnyt aina ennenkin ja asiat ovat lutviutuneet ajan kanssa...

Isot haliterkut teille kaikille ja kaunista kesää, aurinko nousee yhä idästä joka aamu...

... no hei ja mukava tavata pitkästä aikaa SINUA Satusko70  http://www.gaiantarot.com/majors/sun.html ... hetki sitten bongasinkin sinut tuolla " sisään kirjautuneena" ....  smitten

Nooh ja vaikka emme "kirjoitustuttuja olekaan " niin astrofoorumituttuja kuitenkin ... että mieluusti kuuntelen sinun kokemuksiasi tässä ja kanssasi niitä jaan - sen verran tuttua on itsellenikin nämä muutokset....  Cry   Cheesy  smitten ... kaikkinen vaiheinensa - ETTÄ jossain vaiheessa minä ajattelinkin että osaanko enää muuten elääkkään kuin alati muuttuvissa energioissa ja mitä sitten kulloinin toivat mukanansa ... avioerosta v.-97 - ja jo sitä edeltävistä vaiheista tämä minunkin muutosbuumini alkoi - vaikka ihan tällaisena en tätä kaikkea kokemaani kyllä ollut itselleni tilannut - sillä kuluneet vuodet kaikkinensa olikin sellaista hurlumheitä - ettei aina tiennyt että oliko t-Ylösalaisin -  Cheesy kuin " hanged man " - vain jo perillä " world" ... mielenkiintoista synkronointia tämäkin ETTÄ juuri tuolla " Saturnus kartallasi" - topicilla näitä Tarot-symboleja tutkailin - ja näinhän se M A A I L M A N K A I K K E U S  heti antoi vastausta - ja sopi niihin tunnelmiin oikein kovasti hyvin ettei suorastaan aivan nappiin tämä kaikki mistä kirjoitat - jopa saan tässä aivan uutta oivallusta S A T U R N U K S E N oppeihin - ja voimaankin - sillä kyllä eittämättä juuri voimaa olen saanut lopulta kuitenkin - kun ihan perimmäisiä syntyjä syviä tutkailen näistä  omista muutoksistani ..... ihanaa ja valoisaa kesää sinullekin ja isot haliterkut sinullekin  JA INDIID AURINKO NOUSEE EDELLEEN IDÄSTÄ JOKA AAMU  ETTÄ   Kiss että tulit .... t. aaviisuinen  Smiley
http://www.luxonia.com/valonjuhla.html

« Viimeksi muokattu: 08.06.2007 16:09:11 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 08.06.2007 16:27:12 »

Kappas Arkiviisu, erosit vuotta minua aiemmin.. hmm..

minä taas odottelen kieli pitkällä niitä POSITIIVISIA muutoksia, koska minulla tarotit ja näkijät ja AP kartta lupaavat niitä, mutta just nyt voisi olla jossain huitsin nevadassa viettämässä kesää, ajattelematta miehiä, suhteita, sukua, ongelmakenttiä, just samalla mielellä kuin matkalla..

onnea eroihin ja muutoksiin..pray-

(http://www.sininenmajatalo.net/kuvat/ilmakuva.jpg)
« Viimeksi muokattu: 08.06.2007 21:44:44 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #3 : 08.06.2007 16:47:27 »

Kappas Arkiviisu, erosit vuotta minua aiemmin.. hmm..

minä taas odottelen kieli pitkällä niitä POSITIIVISIA muutoksia, koska minulla taas tarotit ja näkijät ja AP kartta lupaavat niitä, mutta just nyt voisi olla jossain huitsin nevadassa viettämässä kesää, ajattelematta miehiä, suhteita, sukua, ongelmakenttiä, just samalla mielellä kuin matkalla..

onnea eroihin ja muutoksiin..

(http://www.sininenmajatalo.net/kuvat/ilmakuva.jpg)


Dear dear SA  Kiss .....  Cheesy ...eikä varmasti ole SE AINUT mikä meitä yhdistää -  tyyliin eronneet ja  Wink ainakin minun lähettyviltäni usein myös  karanneet ....  coolsmiley  2funny ... vai mitäs tuumailet - että muutoksia on puukannut - ihan TRENDIKSI asti VAAN omaa BRÄNDIÄ en aio tästä muutosbuumista tehdä - TAI  Shocked himpura soikoon JOS tästä vaikka alkaisi leipänsä hankkia jotenkin - MUUTOSBUUMIMAMMA vastailee  2funny .... leikkik leikkinä vaan ainakin 2/3 osaa totta - sou....  smiley6600
« Viimeksi muokattu: 08.06.2007 16:49:00 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 08.06.2007 21:47:11 »

Luin tilastoa, onkohan tosi.. 90% ihmisistä menee naimisiin kerran ainakin ja 50% näistä eroaa; toka avioliitosta 60% ja kolmannesta liitosta 70%..

ei ihme että ihmiset kehittää monenlaista avioliitto-opasta, mm se että kerrotaan paperilla toiselle ongelmat ja yhdessä keskustellaan miten voidaan korjata asia. Tai rukoillaan. No jos joku tuntuisi oikealta ja tekisi näin kanssani, niin wau- hups, majapaikka varmistui alta aikayksikön, juuri tuo kuva!  siis tuo edellinen..

Matkaseuralainen oli juuri toivonut mökkilomaa, kun ei mene ikinä sukunsa luo esim Lappiin - no en menisi minäkään. Hänellä oli taas ollut suhde jonkun miehen kanssa, josta en ehtinyt kuullakaan ja taas uusi kännykässä, kaveri. Ihme rumbaa. 


(http://www.terragalleria.com/images/pacific/aust2485.small.jpeg)
« Viimeksi muokattu: 09.06.2007 13:55:13 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #5 : 13.06.2007 16:51:45 »

... no hei ja mukava tavata pitkästä aikaa SINUA Satusko70  http://www.gaiantarot.com/majors/sun.html ... hetki sitten bongasinkin sinut tuolla " sisään kirjautuneena" ....  smitten

Nooh ja vaikka emme "kirjoitustuttuja olekaan " niin astrofoorumituttuja kuitenkin ... että mieluusti kuuntelen sinun kokemuksiasi tässä ja kanssasi niitä jaan - sen verran tuttua on itsellenikin nämä muutokset....  Cry   Cheesy  smitten ... kaikkinen vaiheinensa - ETTÄ jossain vaiheessa minä ajattelinkin että osaanko enää muuten elääkkään kuin alati muuttuvissa energioissa ja mitä sitten kulloinin toivat mukanansa ... avioerosta v.-97 - ja jo sitä edeltävistä vaiheista tämä minunkin muutosbuumini alkoi - vaikka ihan tällaisena en tätä kaikkea kokemaani kyllä ollut itselleni tilannut - sillä kuluneet vuodet kaikkinensa olikin sellaista hurlumheitä - ettei aina tiennyt että oliko t-Ylösalaisin -  Cheesy kuin " hanged man " - vain jo perillä " world" ... mielenkiintoista synkronointia tämäkin ETTÄ juuri tuolla " Saturnus kartallasi" - topicilla näitä Tarot-symboleja tutkailin - ja näinhän se M A A I L M A N K A I K K E U S  heti antoi vastausta - ja sopi niihin tunnelmiin oikein kovasti hyvin ettei suorastaan aivan nappiin tämä kaikki mistä kirjoitat - jopa saan tässä aivan uutta oivallusta S A T U R N U K S E N oppeihin - ja voimaankin - sillä kyllä eittämättä juuri voimaa olen saanut lopulta kuitenkin - kun ihan perimmäisiä syntyjä syviä tutkailen näistä  omista muutoksistani ..... ihanaa ja valoisaa kesää sinullekin ja isot haliterkut sinullekin  JA INDIID AURINKO NOUSEE EDELLEEN IDÄSTÄ JOKA AAMU  ETTÄ   Kiss että tulit .... t. aaviisuinen  Smiley
http://www.luxonia.com/valonjuhla.html

No moi Arkiviisu... Oletkohan ollu täällä jollain mulle tutummalla nimimerkillä? Mie kun en ole juuri ehtinyt täällä pyörimään pariin kuukauteen, niin olen pihalla ku lintulauta immeisten nimimerkeistä... Ja mukavalta tuntuu kuulla, että joku on jopa kaipaillut  Smiley

Mulla tosiaan toi avioeroajatus eli enempi ja vähempi jo vuosia. Silti se tuli puolisolleni lähes pommina, kun sen pari viikkoa sitten hänelle sanoin. No, pikkuhiljaa on tullut esille, että kyllä hänkin on huomannut, ettei kaik ole kohdallaan, mutta vastaus kysymykseen on pelottanut liikaa... Syitä ja seurauksia on puhuttu nyt urakalla ihan asiallisesti keskustelemalla. Männä viikolla tosin riideltiin varmaan ensimmäisen kerran koko 19 vuoden aikana isoon ääneen ja tasaväkisesti, kun kaik paineet tuli pintaan ja ulos. Välillä olen ollut tosi pinkeellä itekin jo sen takia, kun toinen jatkuvasti kyselee ja jauhaa asioita, mitkä on mulle ittelleni tietenkin jo päivänselviä, aika isoilta osin jo käsiteltyjäkin. Ainakin meidän keskusteluyhteys siis nyt toimii, kun ei tätä ennen toiminut juuri yhtään...  Undecided

Tänään tuli sit virallinen käräjäoikeuden vahvistus, että avioero ON vireillä ja harkinta-aika menossa. Tuleva ex-mieheni muuttaa naapuripaikkakunnalle kuiden vaihteessa ja mie jään lasten kans nykyiseen kotiin ainakin toistaiseksi. Katotaan nyt sitten rauhassa, mihinkä tää elämä tästä kääntyy. Mun pelastus on vakituinen työpaikka ja tietty kaveririnki, joka on taas tullut hätiin, kun mun elämässä sattuu ja tapahtuu. Sukulaisten suhtautuminen on ollut aika monenlaista: jotkut (piilo)tuomittee, mut yllättävän monet on sitä mieltä, että ratkaisuni on ihan oikea. Omasta mielestäni en olis voinut tehdä mitenkään toisin tai se olis ollut pitkän päälle väärin kaikkia perheenjäseniä kohtaan. Siihen myös ympäristö sopeutukoon, ja nythän ne tosiystävät sitten punnitaan...

Tässä mennään tällä hetkellä, kaikkein pahin sokki alkaa hellittää myös miehelläni ja myö aletaan päästä asioissa etiäpäin... Päivä kerrallaan, onneksi ei kahta..
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 13.06.2007 17:43:00 »

Vapautta se vain tuottaa, tuollaisesta venkoilusta.

En tule ehkä koskaan ymmärtämään "miespuolisten laitteiden" tunnemaailmaa. Ah niin, miehenhän on sodassa pystyttävä sulkemaan tunteet pois. Siksi ne pystyvät siihen aina.

Naiselle jää kysymys, miksi rakastin? Miksi olisin? Miksi.. joku sanoo, että nainen valitsee?

Mitä eroa, mitä yhteistä näillä kaikilla on.. yksin en kohtaisi heitä mielellään enää..
« Viimeksi muokattu: 14.06.2007 08:48:03 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #7 : 13.06.2007 22:26:25 »

Nooh ja vaikka emme "kirjoitustuttuja olekaan " niin astrofoorumituttuja kuitenkin ... että mieluusti kuuntelen sinun kokemuksiasi tässä ja kanssasi niitä jaan - sen verran tuttua on itsellenikin nämä muutokset....  Cry   Cheesy  smitten ... kaikkinen vaiheinensa - ETTÄ jossain vaiheessa minä ajattelinkin että osaanko enää muuten elääkkään kuin alati muuttuvissa energioissa ja mitä sitten kulloinin toivat mukanansa ... avioerosta v.-97 - ja jo sitä edeltävistä vaiheista tämä minunkin muutosbuumini alkoi - vaikka ihan tällaisena en tätä kaikkea kokemaani kyllä ollut itselleni tilannut - sillä kuluneet vuodet kaikkinensa olikin sellaista hurlumheitä - ettei aina tiennyt että oliko t-Ylösalaisin -  Cheesy kuin " hanged man " - vain jo perillä " world" ... mielenkiintoista synkronointia tämäkin ETTÄ juuri tuolla " Saturnus kartallasi" - topicilla näitä Tarot-symboleja tutkailin - ja näinhän se M A A I L M A N K A I K K E U S  heti antoi vastausta - ja sopi niihin tunnelmiin oikein kovasti hyvin ettei suorastaan aivan nappiin tämä kaikki mistä kirjoitat - jopa saan tässä aivan uutta oivallusta S A T U R N U K S E N oppeihin - ja voimaankin - sillä kyllä eittämättä juuri voimaa olen saanut lopulta kuitenkin - kun ihan perimmäisiä syntyjä syviä tutkailen näistä  omista muutoksistani ..... ihanaa ja valoisaa kesää sinullekin ja isot haliterkut sinullekin  JA INDIID AURINKO NOUSEE EDELLEEN IDÄSTÄ JOKA AAMU  ETTÄ   Kiss että tulit .... t. aaviisuinen  Smiley
http://www.luxonia.com/valonjuhla.html

Ai niin muuten, Arkiviisu, ainakin Marita Liulian Tarotissa mun oma korttini on MAAILMA eli mun pitäis kai olla pääsemässä perille jonnekin...
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8 : 13.06.2007 22:58:39 »

Miehillä on muuten suuri kyky heittää "rationaalisuusvaihde" päälle ja vailla tunnetta selittää tekemisiään. Se tuntuu hyvin tavalliselta suhteen lopussa. Alussa muka ymmärretään, on mies nais kemiat, sitten jotenkin miehen on hyvin tärkeä osoittaa miten pärjäilee ilman ja tulee naisia.

Minä olin tosi hullu, sanoin yhdelle että toinen tuli taas kuvaan, toiselle että yhden kanssa meni poikki, kolmannelle että yhden kanssa meni poikki, sitten suutuin taas kaikille ja niin edelleen. On se vaan ollut aika sotkua ja onneksi ei ole vuoteen mennyt tuohon aikaa.

Erityisen outoa on juuri tuo muka järkevä kommentoiminen toiselle ilman tunnetta, ilman sydäntä. Viileää kommentoimista omien tärkeyksien keskeltä.

Nainen voi yrittää puhua mistä vaan, mies ei ole lukevinaan kaipuuta rivien välistä, lopulta naista alkaa naurattaa miehen tekemiset ja kiireet ja prioriteetit. Oikeasti, kun luen loppuselvityksiäni parin vuoden takaa niin eipä ole lisättävää.

Mies koki "syyttelynä" sen kun sanoin, toivoin että seurustelisimme ja mielestäsi emme voi, vaan otat pintasuhteen, ja minun kuuluisi vain olla tyytyväinen päätöksiisi ja katsoa sivusta ja olla pompoteltavana. Uskomatontahan tuo oli. (Kasvamaan kaikkeuteen heitin sen)

Hänen esimerkkiään seuraten olin yhtä kylmä hänelle lopulta. Eikös eroon ole joku syy. Ja aina nainen sitten haksahtaa jotenkin samaan versioon, mutta tuo viimeinen oli todellakin machoin. Message oli selkeä kolmelta viime vuonna ja minulta heille - jos kaikki on vain energian pallottelua, oikeasti; voi olla posit. tai negat. vastus edessä. Toivottavasti olen polttanut kaiken mahdollisen negatiivisen viesteissäni viime kesänä ja syksynä jne. Aika rankka tämä Saturnus 5. 

Tai sitten ei haksahda, kun en ole kehenkään kiintynyt sittemmin. No mutta hauskaa keskikesää kaikille varsinkin minulle ja retkellemme.

Niin ehkä tämä oli alkuperäiselle kirjoittajalle, että ei ne miehet kovin kauan sure, aina tulee uusi. Se on kuin automaatio. Tai jos ei tule, ovat lonely ridereita itsekseen.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2007 09:00:07 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #9 : 14.06.2007 17:22:07 »

Miehillä on muuten suuri kyky heittää "rationaalisuusvaihde" päälle ja vailla tunnetta selittää tekemisiään. Se tuntuu hyvin tavalliselta suhteen lopussa. Alussa muka ymmärretään, on mies nais kemiat, sitten jotenkin miehen on hyvin tärkeä osoittaa miten pärjäilee ilman ja tulee naisia.

Minä olin tosi hullu, sanoin yhdelle että toinen tuli taas kuvaan, toiselle että yhden kanssa meni poikki, kolmannelle että yhden kanssa meni poikki, sitten suutuin taas kaikille ja niin edelleen. On se vaan ollut aika sotkua ja onneksi ei ole vuoteen mennyt tuohon aikaa.

Erityisen outoa on juuri tuo muka järkevä kommentoiminen toiselle ilman tunnetta, ilman sydäntä. Viileää kommentoimista omien tärkeyksien keskeltä.

Nainen voi yrittää puhua mistä vaan, mies ei ole lukevinaan kaipuuta rivien välistä, lopulta naista alkaa naurattaa miehen tekemiset ja kiireet ja prioriteetit. Oikeasti, kun luen loppuselvityksiäni parin vuoden takaa niin eipä ole lisättävää.

Mies koki "syyttelynä" sen kun sanoin, toivoin että seurustelisimme ja mielestäsi emme voi, vaan otat pintasuhteen, ja minun kuuluisi vain olla tyytyväinen päätöksiisi ja katsoa sivusta ja olla pompoteltavana. Uskomatontahan tuo oli. (Kasvamaan kaikkeuteen heitin sen)

Hänen esimerkkiään seuraten olin yhtä kylmä hänelle lopulta. Eikös eroon ole joku syy. Ja aina nainen sitten haksahtaa jotenkin samaan versioon, mutta tuo viimeinen oli todellakin machoin. Message oli selkeä kolmelta viime vuonna ja minulta heille - jos kaikki on vain energian pallottelua, oikeasti; voi olla posit. tai negat. vastus edessä. Toivottavasti olen polttanut kaiken mahdollisen negatiivisen viesteissäni viime kesänä ja syksynä jne. Aika rankka tämä Saturnus 5. 

Tai sitten ei haksahda, kun en ole kehenkään kiintynyt sittemmin. No mutta hauskaa keskikesää kaikille varsinkin minulle ja retkellemme.

Niin ehkä tämä oli alkuperäiselle kirjoittajalle, että ei ne miehet kovin kauan sure, aina tulee uusi. Se on kuin automaatio. Tai jos ei tule, ovat lonely ridereita itsekseen.


No mie en ole miehessäni nähnyt tuota rationaalisuusvaihdetta ihan kauhian selkeesti vielä. Hänellä kyllä tunteet pullahti pintaan ihan satasella jostain sieltä sielun syvyyksistä, vuosien patoutumat ja kaik. Jos mulle joku väittää, ettei tosimiehet muka itke, niin tämä kyllä tekee niin ja vihdoinkin avoimesti ja silloin, kun sille tuntuu. Meillä se olen ollu minä, joka olen joutunu kertomaan hänelle syitä, miksi olen päätynyt näin rajuun ratkaisuun, mutta hän on hyväksynyt ne kyllä pääosin... Toki hän on joitakin käytännön juttuja pistänyt toimeksi, esmes hankkinut jo asunnon ittelleen, mutta esimerkiks lasten tapaamisista ja omaisuuden jakamisesta ei olla tehty vielä mitään virallisia juttuja... Kaik aikanaan...

Meillä niitä ihan selkeitä avioerotuksen syitä on ollu meidän ikäero (melkein 8 vuotta) ja siitä seuranneet jutut ajatusmaailmojen ja kaveripiirin suhteen, luonne-erot, vastuun kaatuminen perheestä liikaa yksille harteille, PUHUMATTOMUUS, mun oma aikuistuminen (en ole enää sama ihminen kuin 18 vuotta sitten...)... Siinä kai ne tärkeimmät. Vikaa on ollu tasasesti molemmissa, ei olla tehty tän homman eteen läheskään niin paljon kuin olis pitänyt - ja ehkä näin olis käynyt joka tapauksessa kuitenkin. Ja vaikka en enää rakasta häntä silleen kuin joskus silloin parhaina vuosina, ei se silti tarkota, etten välittäis ja/tai pitäis hänestä enkä olis huolissani hänen pärjäämisestään. Mie en vaan voi enää elää tällasta kulissielämää. Katkeruuttakaan en tunne mistään, musta tuntuu, että nää vuodet PITI elää ja kokea hänen kanssaan, tällä kaikella oli joku tarkoitus. Hänkään ei ainakaan ääneen tunnusta olevansa katkera, vaikka niin hitsin kipeää nyt tekeekin...

Se on varmasti totta, SA, että mulle (ja hänelle) tulee uudenlaista vapautta, vapautta elää vihdoin ihan itteni näköistä elämää. Mut se vapaus tuo myös uusia vastuita, vaan niitä ei toinna liikaa miettiä eikä pelätä ainakaan vielä. Asioilla kun on taipumus lutviutua ajan kanssa, myös näillä tosi vaikeilla... Mieheni on sanonut, ettei hän ihan vähään aikaan halua etsiä uutta ihmistä tilalleni. Hän on aika sisäänpäin kääntyvä tyyppi eikä päästä ihmistä helposti sisimpäänsä (en minäkään sinne päässyt täysin edes näin pitkässä ajassa!). Toki aikaa voi mennäki, mutta sanoin jo hänelle, ettei sitä koskaan tiedä, millä oksalla se piru istuu... Wink Itestänikin on tullut tietyllä tavalla varovainen, katson kyllä varmaan jatkossa aika tarkkaan, millaseen katajaan kapsahdan seuraavan kerran...  Grin
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10 : 14.06.2007 17:28:43 »

Tärkeintä on juuri se ettei koe tapahtunutta turhaksi, vaikkapa riitoja. Minusta vaan tuntuu että joidenkin kanssa samat riidat tulevat aina uudestaan ja on vaikea ymmärtää missä mennään. Olen itse sopua hakeva luonne vaikka sitten taas Mars ja Pluto saattavat keksiä omiaan kommunikoimisessani. Heh. No tänään ei ole paras päivä puhua näistä paitsi ettei kovasti haittaa, mitä on tapahtunut.. tai tulee tapahtumaan.

Onko teillä muuten muutostransiitteja, Uranusta tai Plutoa jotenkin .. AP kartalla tms.


(http://hpbimg.supertopper.com/Strawberry%20Fields%20_%20Cupid's%20Arrow.jpg)
« Viimeksi muokattu: 14.06.2007 17:44:53 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #11 : 15.06.2007 16:55:24 »

Onko teillä muuten muutostransiitteja, Uranusta tai Plutoa jotenkin .. AP kartalla tms.

(http://hpbimg.supertopper.com/Strawberry%20Fields%20_%20Cupid's%20Arrow.jpg)

No tuota.. Kyllähän siellä mun kartalla aikamoisia transiitteja on ollunna pitkin kevättä ja jotkut näistä on vielä näyttäytyneet toistuvastikin, esim.

 uranus aspect_squ kuu (6 tähteä!) 23.1. - 27.4.
 saturnus aspect_squ saturnus 2.2. - 19.3. ja 4.5. - 18.6.
 pluto aspect_squ pluto 29.12. - 1.4. ja 28.2. - 2.6.
 mars aspect_opp keskitaivas ja samaan aikaan  mars aspect_opp Keskiyö 13.5. - 21.5.
 mars  aspect_opp  pluto 9.5. - 17.5.
 saturnus aspect_squ askendentti (5 tähteä) + sulkeutuva neliö DC:lle 6.6. - 21.7.
 chiron aspect_sex kuu 6.4. - 21.5 ja 4.5. - 18.6.
 chiron aspect_squ jupiter 5.6. - 20.7.

Oiskohan noissa ihan riittävästi muutoksen aineksia?  Wink

tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12 : 15.06.2007 16:57:50 »

no niin.. eikös muutoksen ole tarkoitus edistää asioita ja heittää vanhaa ja toimimatonta pois.. joskus muutos pelottaa.. mutta kun ajattelee että se on ok ja kaikkeus toimii sittenkin, se on hyvä..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: