Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: mamma-81  (Luettu 4150 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
bealina
Vieras
« : 08.06.2007 20:42:12 »

Moi vaan kaikille.. =) Olen jouskari mamma, yh-sellainen.. kaksi pientä löytyy, rapu poika vm-01 sekä kalat neiti vm-04  Tongue Rakkaita lapsia ovat vaikkakin yrittävät tätä mammaa saada varmaan hermolomailemaan..  Wink alkutekijöissä täällä palstalla olen, mutta kovasti olis kiinnostusta oppia joten apua saattelen pyytää ehkä tyhmissäkin asioissa...  angel
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #1 : 08.06.2007 20:46:49 »

Tervetuloa!  smitten

Sinulla on hauska nimimerkki, itse kun yhdistän mamman isoäitiin josta sinä olet vielä kaukana...  Wink

Kaikkea saa kysyä! Tyhmiä kysymyksiä ei ole, on vaan tyhmiä vastauksia.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
bealina
Vieras
« Vastaus #2 : 08.06.2007 20:49:58 »

=) niin .. no mammahan on ihan ruotsia ja tarkoittaa äitiä.. *wirn* =) mutta taidetaan tosiaan jossain päin isoäitiäkin mammaksi sitten kutsua.. Cheesy

 Mutta kiitoksia paljon ja kyllä on tyylinä kysyä niitä tyhmimpiäkin asioita.. tuleepahan mustakin sit joskus vähän viisaampi.. Cheesy
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 08.06.2007 21:25:21 »

Lämpimästi tervetuloa minunkin puolestani! On aina ihanaa saada nuorempaakin väkeä tänne forumille kirjoittelemaan, näin sanoo AthaMaarit vuosimallia -83 Cheesy

Haku-toiminnolla löydät varmasti kaikkea mielenkiintoista, jos et jaksa ryhtyä forumin kaikkia sivuja selaamaan! Haku.toiminnolla on myös mukava varmistaa, onko joku kysellyt aikaisemmin samaa asiaa ja saanut siihen vastauksen. Esimerkiksi Henkimaailma-osioon pompsahteli niin paljon entisiin elämiin liittyviä juttuja, että niistä piti jo kerätä oma yhteinen linkkitopic, jottei samaa asiaa kysyttäisit 15. kertaa peräkkäin! Grin

Eli haku-toiminto on hyvä apu, joskaan kysyminen ei missään nimessä ole kielettyä, vaan erittäin suositeltavaa ^__________^
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 10.06.2007 19:42:11 »

Tervetuloa vaan joukkoon minunkin puolestani hyvin lämpimästi.  smitten
tallennettu

Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #5 : 15.06.2007 21:28:39 »

Tervetuloa toivotan myös  smitten
(täälläkin yh  jousimies mami   coolsmileyjousimies -poikani hurahti kasvaa juuri minun ohitse ja ikää on 13v.)
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: