Äänestys
Kysymys: Miten kauan on pisin parisuhteesi kestänyt?
Alle puoli vuotta - 2 (2.3%)
yli puoli vuotta mutta alle vuosi - 1 (1.1%)
1-3 vuotta - 18 (20.5%)
yli kolme vuotta-5 vuotta - 14 (15.9%)
yli 5 vuotta-10 vuotta - 22 (25%)
Yli kymmenen vuotta - 31 (35.2%)
Äänestäjiä yhteensä: 73

Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pisin parisuhteesi  (Luettu 50336 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« : 08.06.2007 20:29:42 »

Onko pisin parisuhteesi vielä käynnissä?
Jos suhde on loppu niin oletteko vielä väleissä/ystäviä?
Miten koet pitkän suhteen, ahdistaako arkisuus vai onko ihanan tuttua?
Voiko intohimo säilyä vuosia? Vai kyllästyttääkö toisen naama?

Juttelin alkuviikosta rouvan kanssa joka on ollut miehensä kanssa 60 vuotta yhdessä ja se sai miettimään asioita. Se on pitkä aika, voiko toisesta löytää "uusia ulottuvuuksia" niinkin pitkän ajan jälkeen? Eikö siinä ajassa olisi jo ihan kyllästynyt toiseen?
Kertokaa kokemuksianne  Smiley

Itse 9 vuotta suhteessa  Shocked Huh, kyllä aika on mennyt nopeasti!
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 08.06.2007 21:06:27 »

Tähän mennessä pisin parisuhteeni on kestänyt (nuo maagiset) seitsemän vuotta. Nykyinen suhde tulee vauhdilla perässä; kohta on tästäkin se kriittinen vuosi edessä  Wink 

Ensimmäinen suhteeni oli sellainen kahden sukulaissielun liitto  vesimies aspect_opp vesimies. Aloitimme ja lopetimme ystävinä ilman suurempia tunteenpurkauksia ja vuodatuksia. Kuulostaa ihanan veskarimaiselta...? Todellisuudessa olimme kasvaneet jo jonkin aikaa eroa kohti; se vain odotti sopivaa aikaa tulla. Yllättyneitä tuskin olimme kumpikaan.

Olen niitä ihmisiä, jotka kaipaavat ympärilleen tutun ja turvallisen verkoston, joukon läheisiä ihmisiä ja pysyvän parisuhteen. Nuorempana vierastin arkea, mutta nykyisin osaan jo elää sen kanssa. Jotakin pientä arjen piristystä yritän toki kehitellä aina! Romanttinen rakkaus ja intohimon palo hiipuvat usein vuosien myötä, mutta tärkeintä onkin oppia nauttimaan myös hiilloksesta  Wink
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 08.06.2007 21:15:59 »

Hän on kuin vakaa ja vahva kallio, minä olen se vieressä myrskyävä meri, ja yhdessä pystymme luomaan jotain, mihin yksin emme pystyisi ja se on kaunista.  Smiley

Purit ihanasti sanoiksi myös minun tunteitani  smitten  Juuri noin minäkin koen nykyisen suhteeni!

Minä (meri)
 aurinko vesimies
 askendentti kuu kaksoset

Hän (kallio)
 aurinko askendentti neitsyt
 kuu vaaka

Erilaiset ihmiset täydentävät toisiaan, ja aina on mahdollista oppia toisen kautta jotakin uutta myös itsestään.
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
BlueRose
Kanta-astroilija

I Love Yuo Mom

Profiili
« Vastaus #3 : 08.06.2007 21:51:33 »

Eka liitto 5v, toka liitto 7v ja nyt kolmatta liittoa menossa vasta 2v  angel
tallennettu
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #4 : 08.06.2007 22:16:18 »

27 vuotta ja jatkuu edelleen  smitten. Aina löytyy uusia puolia kun vain viitsii etsiä eikä jää sokeasti tuijottamaan virheisiin  Wink. Intohimokin on monessa suhteessa ihanampaa kuin koskaan.....molemmat tietää mistä toinen nauttii ja ei ole kiirettä  Grin !
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 08.06.2007 22:38:18 »

7 vuotta on kestänyt pisin parisuhteeni. Pidimme yhteyttä useamman vuoden eron jälkeen, mutta nyt hänestä ei ole kuulunut kolmeen vuoteen mitään. Kaveritkin alkavat olla jo huolissaan. Hän ei asu enää Suomessa, joten näkemiset ovat ymmärrettävästi jääneet vähiin.

Minä en ole yleensä kokenut parisuhteen arkea mitenkään tylsäksi, minusta se on aina ollut mukavaa. Eron syy ko. suhteesta oli jonkinlainen vieraantuminen - kummallakin on ollut omat intressinsä tai vaativa työ ja parisuhteen hoito on jäänyt liian vähiin. Lopulta ei ole yhdistänyt juuri muu kuin sama makuupaikka (jossa toista osapuolta ei välttämättä näkynyt kuukausiin työasioiden takia) ja nimet ovessa.

Toiseksi pisin suhteeni kesti 6 vuotta. Myös siinä jouduttiin olemaan erossa työasioiden takia, mutta itse yritin tehdä kaikkeni, että edellisen suhteen virheet eivät toistu. Mutta ei, sama ruljanssi, joka äityi loppumetreillä suorastaan hullujenhuoneeksi. Puhevälit on, mutta pyrin pysyttelemään tyypistä niin paljon erossa kuin mahdollista.  tickedoff Intohimoa tosin piisasi koko 6 vuotta.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 09.06.2007 00:33:10 »

Minulla se on kestanyt ennatysajan 32 vuotta ja olemme onnellisia-varmaan aika outoa.Olin 19 vuotias kun menin naimisiin ja on ollut yla ja alamakea, mutta erosta emme ole koskaan puhuneet.Kaksikertaa muistan etta meilla oli parinviikon pituinen puhelakko, kalamieheni aloitti sovinnon molemmilla kerroilla-eihan harka semmoista voi tehda... Grin
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 09.06.2007 10:35:16 »

Toistaiseksi pisin suhteeni exäni kanssa 12 vuotta.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #8 : 09.06.2007 12:40:32 »

Jos joku ei muista, en kerro, mutta 7 on siis maaginen luku?

Sitten aloin miettiä mikä on vikana kun sen jälkeen ei kestä, tosin, onko sillä niin väliä? Kun kartta on mikä on, suhteilla tai suhteessa olemisella ei ilmeisesti olekaan sitä merkitystä kuin joillain? Sitähän voi miettiä missä maailmoissa liikkuu, en tietenkään estä ketään olemasta samalla aaltopituudella mutta jos ei? Rakkaus ei tule toisesta, vaan kaikkeudesta..  Cheesy jotain sinnepäin--
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Cheva
Kanta-astroilija

Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.

Profiili
« Vastaus #9 : 09.06.2007 13:55:43 »

28 päivää......

Mutta kyllä minä vielä joskus vakiinnun vähän paremmin Cheesy
ohan tässä aikaa, nuori olen. Vaan erotun ikätovereista edukseni minisuhteillani. Siis ei sillä, että niitä nyt paljon olisi ollut mutta...

Ehtiihän sitä vielä Cheesy
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 09.06.2007 16:40:18 »

Minulla pisin suhde on kestänyt päälle 1,5 vuotta, mutta jatkunut hyvänä, sisaruksellisena ystävyytenä suhteen jälkeen sellaiset 5 vuotta - ja jatkuu varmasti lopun elämää!

Jokainen suhde on alkanut ajallaan ja loppunut ajallaan ja ollut aina se oikea suhde juuri sillä hetkellä. Olen maksanut paljon karmaa pois ja olen iloinen, että olen käynyt nuo suhteet läpi ^__________^

En kaipaa parisuhdetta, mutta en pistä sitä pahaksenikaan. Se tulee sieltä jos on tullakseen, sillä aikaa keskityn ihan muihin asioihin. Omissa oloissa on ihanaa ja vapauttavaa puuhastella. Kaikki tuo tosin kuuluu omaan sielun ikääni, siihen historiaan mitä minulle on ehtinyt jo kertyä. Välillä tulee morkkis, kun ei ole samanlainen kuin muut, mutta onneksi se kestää vain pienen hetken.

Lapsesta lähtien olen haaveillut Siitä Oikeasta, kaikkein läheisimmästä sielusta, joka voi täällä ilmentää itseään vastakkaisen sukupuolen roolista. Kaipaan kumppania, jonka kanssa on ensisijaisesti syvä henkinen yhteys, jota seuraa fyysinen yhteys. Haaveilija-romantikko minussa pitää ihania unelmia yllä........ ^______________^
tallennettu
helen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #11 : 09.06.2007 17:32:31 »

Ensimmäinen suhteeni kesti 4,5 vuotta Oltiin ja elettiin
kuin sisko ja sen veli minä  aurinko rapu ja hän  rapu Huh
Naimisissa olin  leijona miehen kanssa 10 vuotta about
ja siitä syntyivät  kaksoset poika ja  skorpioni tyttö
joista muistan kiittää joka päivä
 smitten smitten smitten
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
Tulikukka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #12 : 09.06.2007 20:23:45 »

Kolme vuotta ja nelisen kuukautta päälle. Edelleen tässä yhdessä taivalletaan samaa matkaa, välillä myrskyää reippaastikin ja ollaan melkoisessa myllerryksessä, mutta ainakin tähän mennessä on osattu hoitaa homma kotiin...  smitten
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #13 : 09.06.2007 20:56:53 »

Jokainen suhde on alkanut ajallaan ja loppunut ajallaan ja ollut aina se oikea suhde juuri sillä hetkellä. Olen maksanut paljon karmaa pois ja olen iloinen, että olen käynyt nuo suhteet läpi ^__________^

*Heh, edelleen en voi sanoa että noin jämptisti on menneet. Kuinka ihmiset voivatkin kokea asiat niin eri tavoin?

Joka suhteen lopussa oli vielä rakkautta ja toivetta jatkaa, eli mikään ei loppunut "oikein". Mutta sen ja sen ongelman takia ei voitu. Oli se syy alkoholi, pettäminen tai eri ajattelumaailma, niin syyt ovat vieneet niin kauas erilleen, että enää ei edes kaipaa.

Uutta kehiin sitten joskus.. kait.. tosin mietin mitä sen suurempaa eroa olisi, jos olisi "vain" seksiä..  :Smiley :Smiley siis jos olisi kemiat.. (huomaa miten alas ajattelu menee, kun ei edelleenkään kohta henkisesti orientoituneita miehiä normaalikuvioissa)
« Viimeksi muokattu: 09.06.2007 21:18:01 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #14 : 09.06.2007 21:21:19 »

Vaikea kysymys siinä suhteessa, että minulla on suhteita,
jotka ovat menneet taolle ja aktivoituneet uudestaan.

Vastasin, että noin 3-5 vuotta äänestykseen tästä syystä.

Useimmat suhteeni ovat "loppuneet" sen vuoksi, että asuin maa on vaihtunut.

Elän tällä hetkelläkin vaiheessa, että asuin maa saattaa vaihtua
jo parin kk:n säteellä.

Mikäli vaihtuu niin, eräs rakkaimmista existäni on odottamassa ko. maassa.
Yhteydenpito ei ole koskaan loppunut ja suhde on lämpenemässä.
Tapaamme joka tapauksessa parin viikon päästä hänen kanssaan. Smiley

Hänen kanssaan suhde on jatkunut jo yli 6 vuotta.
Suhde jäi taolle hänen kanssaan, kun päätin muuttaa (Itävaltaan) yhteen
harka-mieheni kanssa.

Kauheaa ( kaksoset-maista) vespaamista edes takaisin nämä minun mies-asiat.. Grin
No onneksi ei ole tarvinnut vihoissa erota ja siltoja poltella takana päin. Smiley
Siinä voi olla ainesta pitkä-aikaiseen suhteeseen..
- onkohan vielä samat miehet kuvioissa mukana,
kun olen yli 6-kymppinen? Grin
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  

Siirry: