^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #15 : 09.06.2007 21:24:25 » |
|
Tuossa huomaa juuri kaksosten eron; miksi se onkin niin erilaista kuin jousimiehillä ?
Ensinnäkään en kehitä suhteita jatkuvasti, enkä veivaa edes takaisin aina jonkun kanssa. Ei ole ollenkaan luonteenomaista, vaikka muuten olisi hauska, ja seurallinen. Ilmeisesti sitten kaksoset löytävät itsensä kaltasia edes takas toimijoita, joiden kanssa minulla menisi hermot jo lähtökohtaisesti.
Eli se on joko tai.
Olen hieman pihalla, olikohan Sashan 6v suhde se Vaaka vai kuka? ? ? Itse en voisi palata yhteen kenenkään exän kanssa, kun jututhan loppuivat siihen ettei toinen kasvanut henkisesti, tai oli eroa ajattelussa (joku saattoi olla henkinen tapaus, mutta pehmo).
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.06.2007 21:29:34 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #16 : 09.06.2007 21:41:14 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #17 : 09.06.2007 21:43:19 » |
|
NO sitten olisi kyllä jo aika uudistua, beibi!
Olisiko jopa niin, että kaksosen kanssa pitäisi mennä suhteeseen tai rakastua sellaisen, jonka ego tarvitsee kolauksia, kun kaksonen ei oikein keskity kehenkään. Rakkauden läksy kai sekin?
Ja joukkarin kanssa pitäisi olla sellaisen, joka osaa keskittyä tai jonka tulisi keskittyä rakkauteen, rakkauden läksyyn yhden kanssa. Minun tielleni ainakin tuli ihmisiä, jotka itse otin vakavasti, vaikka moni muu ei olisi ottanut, ja monilla puutetta sisäisestä rakkaudesta, joka minulla taas kehittyy vahvaksi suhteiden välillä/ aikana. On sanottu että joukkarin keskittymisen todella huomaa, on kuin olisi universumin keskipisteenä.
Joukkari myös tiputtaa sitten kertaheitolla (siksipä minulla ei ole kovin iisiä nyt joukkariexän kanssa, molemmilla samaa ehdottomuutta).
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.06.2007 21:47:28 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Sissell
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #18 : 10.06.2007 11:46:16 » |
|
Itsellä kesti suhde härkämiehen kanssa noin 7 vuotta. Riitoja ei pahemmin koskaan ollut, mutta jotenkin vain itse muutuin niin paljon viimisten vuosien aikana että en voinut enää kyseisen henkilön kanssa jatkaa. Itse toivuin erosta hyvin pian, hän ei ole tainnut toipua vieläkään.. vaikuttaa muuttuneen aika erikoiseen suuntaan Yhteyttä pidetään tosi harvakseltaan, mikä on omasta mielestäni vain hyvä juttu - erityisesti hänen kannaltaan ajatellen.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko-Kalat Nousu-Vaaka Kuu-Oinas Merkurius-Kalat Venus-Oinas Mars-Jousimies
|
|
|
Sissell
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #19 : 10.06.2007 11:47:47 » |
|
Niin juu, itseäni ainakin alkoi kyllästyttää se rutiininomaisuus todellakin..kaipaan kuitenkin vaihtelua ja yllätyksellisyyttä. Lisäksi tunnuin itse olevan se osapuoli, joka oli äänessä ym. Intohimo kyseistä exää kohtaan myös merkittävästi laantui vuosien kuluessa, eikä sille vaan mitään mahtanut
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sun73
|
|
« Vastaus #20 : 10.06.2007 13:45:05 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #21 : 10.06.2007 15:42:37 » |
|
Kiva kuulla kokemuksianne Itselläni 9 vuotta on ollut ylä ja alamäkeä ja nyt taas tasaisempaa Kyllähän sitä välillä on niin tylsän turvallista mutta sitten taas jostain iskee kipinää ja innostuu taas
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #22 : 10.06.2007 16:28:00 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sissell
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #23 : 10.06.2007 18:25:12 » |
|
Minun on vaikea aloittaa suhdetta kenenkään kanssa, jota en tunne kunnolla. Aloin tossa juuri miettiä että onkohan itselläkin jotain tämän kaltaista, kun kaikki läheisimmät suhteet miehiin ja seurustelusuhteet alkanu netin kautta, ja on oppinut toista tuntemaan (sikäli kun tiedot voi olettaa tosiksi..omalla kohdalla sattunut hyvä tuuri tähän asti) kuitenkin jokseenkin jo ennen tapaamista ym : . En tosin ole kauheasti "entisiin" yhteydessä kuitenkaan enkä varmaan palaisi ihan heti kenenkään heistä kanssa yhteen
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #24 : 12.06.2007 17:26:39 » |
|
Lyhyitä suhteita aikamoisesti! Mutta pisin 28 vuotta ja jatkuu edelleenkin ilman mitään epäröintiä vielä . Suhde...kun sitä ajattelen, niin sellaisia on kuitenkin minulla olemassa elinikäisiäni tähän asti saakka monia. Siis ihmisiä, jotka aina vain löytyvät läheltäni, vaikka välillä etäännytään. Sellaiset suhteet pitäisi nostaa enemmän arvoonsa! Eipä silti, ei eronkaan tarvitse merkitä suhteen katkeamista. Kaikki riippuu siis siitä miksi suhteen miellämme. :
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #25 : 13.06.2007 06:47:08 » |
|
Niin Sashalle, jos miehet ei muutu äkkiä, niin kai sitten voi olla vaikka kolmen kanssa.. heh.. en kaipaa silmiini ketään edellisistä, kumma miten aika tekeekin tämän. En tiedä enää onko pitkä kesto ideaali, kai se tarkoittaa että on rakkautta, muuten on .. hm, rakkautta mutta ongelmia.
Nyt heistä ei kukaan ole sydämessä. Siinä oli oma työnsä. Eilen olin taas ulkona kaupungilla. On se niin että kun elämä ei tarjoile suhteita, on keskityttävä muuhun.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #27 : 13.06.2007 09:49:22 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #28 : 13.06.2007 09:58:29 » |
|
Eikös vaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #29 : 13.06.2007 12:15:00 » |
|
Oletko Elektra itse maamerkkiä. En usko että pystyisin moiseen maamerkkien kans..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|