Äänestys
Kysymys: Miten kauan on pisin parisuhteesi kestänyt?
Alle puoli vuotta - 2 (2.3%)
yli puoli vuotta mutta alle vuosi - 1 (1.1%)
1-3 vuotta - 18 (20.5%)
yli kolme vuotta-5 vuotta - 14 (15.9%)
yli 5 vuotta-10 vuotta - 22 (25%)
Yli kymmenen vuotta - 31 (35.2%)
Äänestäjiä yhteensä: 73

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pisin parisuhteesi  (Luettu 50304 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Thickskin
Satunnainen astroilija
*

Hymy, jonka annat, palaa aina luoksesi

Profiili
« Vastaus #30 : 13.06.2007 14:32:09 »

Mun pisin suhde on ollut pikkusen vajaa 4 vuotta -  Olin vasta vajaat 16 ja toinen osapuoli 5 vuotta vanhempi.. Yhdessä kerettiin asua reilut 3 vuotta  Smiley

siittäkin on jo aikaa 3sen vuotta, sen jälkeen ei olekkaan ollu mitään mainitsemisen arvosta  Grin mutta, kaikki aikanaan  Wink

tallennettu

Tekonsa voi harkita, sanansa voi valita,
tunteet kulkevat omia teitään.
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #31 : 13.06.2007 14:32:27 »

Olenhan toki ^Soul´s Adventure^,

Joustava Maa on mottoni karttani perusteella  Wink Ja me Häräthän olemme tällaisten pitkien parisuhteiden loistava esikuva muutenkin Kiss

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #32 : 13.06.2007 15:33:30 »

Niin Sashalle, jos miehet ei muutu äkkiä, niin kai sitten voi olla vaikka kolmen kanssa.. heh.. en kaipaa silmiini ketään edellisistä, kumma miten aika tekeekin tämän. En tiedä enää onko pitkä kesto ideaali, kai se tarkoittaa että on rakkautta, muuten on .. hm, rakkautta mutta ongelmia.

Nyt heistä ei kukaan ole sydämessä. Siinä oli oma työnsä. Eilen olin taas ulkona kaupungilla. On se niin että kun elämä ei tarjoile suhteita, on keskityttävä muuhun. 

Minun kaikki vakavat suhteeni, siis mieheni, ovat sydämessäni,
eivätkä ne sieltä mihinkään lähde. Smiley
Ilman toista oppii vain elämään ja jatkamaan eteenpäin,
kunnes -ehkä- joskus kohdataan uudestaan. Wink

Miehet, jotka eivät ole sydämessäni enään,
en ole heihin koskaan aidosti ollut rakastunutkaan.

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #33 : 13.06.2007 16:45:58 »

On meillä kaikilla eri miesmaku.. voisin väittää etten haluaisi ainakaan 3 viimeksimainitun miehiä.. härkiä tai vaakaa.. tai kauriita..

Joo, selkeästihän tuo kuvasi asiaa että maamerkki maamerkin kanssa.. ja minun sydämessäni ei edelliset enää missään nimessä ole. Mutta Jumalahan tietää nää jutut eiks je.  Wink
« Viimeksi muokattu: 14.06.2007 12:30:06 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #34 : 14.06.2007 11:17:26 »

Onko pisin parisuhteesi vielä käynnissä?
Jos suhde on loppu niin oletteko vielä väleissä/ystäviä?
Miten koet pitkän suhteen, ahdistaako arkisuus vai onko ihanan tuttua?
Voiko intohimo säilyä vuosia? Vai kyllästyttääkö toisen naama?

Tämän elämän pisin parisuhde so far täyttää kohta 11 vuotta, ystävinä 14 vuotta. Jostain ihmeen syystä kuulin suustani sanat "Katsotaan nyt ensin 52 vuotta ja mietitään jatkoa sitten", kun päätös romanttisesta seurustelusta tehtiin. Tai päätös ja päätös, ei siinä paljoa valinnanvaraa ollut kun suomukset putosivat silmiltä, se oli menoa! Ja vaikka olemme edelleen yhdessä, olemme edelleen ystäviä Wink

Tuttua? Voi että, toisessa ihmisessä on aina jotain uutta vuosienkin jälkeen, uusia ajatuksia ja ideoita. Tuttua ja ihanaa on yhteinen huumorintaju, monet kiinnostuksen kohteet, tuttu keho  smitten Uutta ja jännittävää on nähdä kumppani uusissa tilanteissa ja rooleissa; nähdä hänet muunakin kuin "minun kumppaninani". Toisen työminä ja ystävät näkevät hänet kuitenkin eri tavalla. Ja on hienoa ja vaikuttavaa nähdä hänet isän roolissa, antamassa rakkautta lapsillemme.

Toiseen voi aina rakastua, ihastua uudelleen, saavuttaa "se värinä" kerta toisensa jälkeen. Ja kyllä, välillä tympii ja ärsyttää, mutta missäpä pitkässä ihmissuhteessa ei näin välillä kävisi? Tärkeintä on se tieto, että toinen on kuitenkin se, kenen kanssa kykenee näkevänsä itsensä vielä vuosikymmenten kuluttuakin. Vaikkei sitä saa itsestäänselvänä pitää  :Smiley
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #35 : 14.06.2007 12:24:31 »

Voix näitä ostaa kaupasta?  Tongue
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #36 : 14.06.2007 12:31:43 »

Hih, parisuhde-marketistako? Ja jäi mainitsematta se, mitä SA kuitenkin kohta kysyy  :Smiley, eli minä olen  vaaka kuu kalat askendentti rapu ja mies  aurinko jousimies kuu kaksoset askendentti jousimies Harmonia-aspektissa vain Aurinkomerkit (Auringot kvintiilissä itse asiassa), mutta 1 kolmesta on ainakin Astro Logoksen artikkelin mukaan parempi tilanne kuin 2/3 tai 3/3  Grin Grin Grin
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #37 : 14.06.2007 12:40:17 »

Tjaa, miehiä löytynee eniten rauta- ja autokaupoista  idiot2 ...Bauhausiin, kenties?
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #38 : 14.06.2007 15:20:05 »

No kun kattelee millaisia miehiä naiset kelpuuttaa, ovat tainneet jo koluta alekoritkin. Minä odottelen vain sitä hienointa designia.. no joo.  Ahh.. samantekevää.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2007 20:08:58 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #39 : 14.06.2007 15:56:09 »

Ei kun haluan valmistuotteen. En halua joutua alkamaan muokkausta, ne eivät yleensä tykkää siitä laikasta.

No mutta niin, odottelen sen pisimmän ent "parisuhteeni" edustajan ilmenemistä lapseni elämään, sen jälkeen voi miettiä muuta.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2007 20:08:26 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #40 : 14.06.2007 16:20:15 »

Sinähän tiedät että natsaa, kun olet rukoillut, eiks je. Kunhan en puhu asiasta niin paljon että kyllästyn jo etukäteen. Wink

Sekin on vähän huono jos mikään ei ole mitään.. designtuote on kylläkin, mahdollisesti ihan yksilöllinen, katso vaikka miten vaatteita suunnitellaan persoonia silmällä pitäen (yksilöllisiä). Tätä tarkoitin; valmis designtuote, ettei kukaan ala syyttää "IIK sinä aloit muuttaa minua ja niin ne teki edellisetkin ja eihän se käy.."!

Mutta millainen voisi olla se, jonka kanssa kestäisi PISIMMÄN suhteen?
« Viimeksi muokattu: 14.06.2007 20:07:43 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #41 : 14.06.2007 20:05:06 »

Hm, miksi en voi löytää sellaista henkilöä, joka ei kommentoi "älä rakasta niin vaan näin, teet tuon asian väärin, koska se on tehtävä noin"? Miksi ei löydy henkilöä joka ymmärtää, miten kanssani rakastetaan?

TE rakastatte teidän tavallanne ja hyväksytte ominaisuuksia, jotka eivät sopisi esimerkiksi MINULLE:

Eikö minusta saa sen kuvan että pikemmin potkin kaikki pois, kuin pidän kiinni?

Mikä estää olemasta vapaa?

Liika vapaus tarkoittaa sitä, ettei ole enää tunnetta, ei mitään syytä olla toisen kanssa, koska ollaan vaan vapaita tekemään mitä lystää eri suunnissa. Minun kokemukseni.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2007 20:06:47 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #42 : 15.06.2007 12:38:33 »

Eikö minusta saa sen kuvan että pikemmin potkin kaikki pois, kuin pidän kiinni?

Minulle on ainakin muodostunut sellainen kuva kirjoitustesi perusteella,
että kun sinulla on joku mies, niin pidät siitä niin tiukasti kiinni
ja rajoitat sen elämää kaikenlaisilla säännöillä ja vaatimuksilla,
että se toinen ei voi edes hengittää ja se haluaa sitten pyristellä eroon
as soon as possible vapaimmille vesille.

Voin toki olla väärässäkin. Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #43 : 16.06.2007 21:02:04 »

Lainaus
Kysymys: Miten kauan on pisin parisuhteesi kestänyt?

Kyllähän se yli 10 vuotta kesti, vaikkakin "vapaudelle kuuluen" eli ON ja OFF vaiheet vaihtelivat säännöllisen epäsäännöllisesti, KUNNES tiemme erkanivat  Kiss
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #44 : 18.06.2007 13:28:16 »

Jännä miten kylmät väreet menee vieläkin kun luen Sashan vastineita..

*en oikein ymmärrä miten rutistan.. mies jos itse mankuu naimisiin, vaikka koetan perua häitä..

* jos mies itse haluaa muuttaa yhteen..

* jos mies itse sanoo haluavansa rakastaa ja olla yhdessä....(ehkäpä te vain muistatte "yrittämisen" narsistin kanssa, sitä ennenhän se meni luonnostaan)

jne

tällä hetkellä ainakin pidän ne sanoineen ja esityksineen kaukana, kunnes jonkun voi ottaa todesta..(minuun ihastui ainakin 3 tuon jälkeen)

"Uskon SA, että sinun on vaikeaa olla itsesi kanssa suhteessa(voin olla aivan väärässä, anteeksi jos näin on). Siksi mies reagoi ja alkaa antamaan palautetta, kun yrität ehkä liian kovasti."

Tämäkin meni jotenkin pieleen (itse asiassa huomaan, että et oikeastaan ymmärrä minua paljon TR paremmin).. enhän ole narsistin - jolla taatusti vaikeuksia itsensä kanssa - jälkeen löytänyt ketään, johon ihastua millään perusteella.. minulla ei ole mitään ongelmaa olla itseni kanssa, 3d maailma vaan on suht rakkaudeton (seksiä tarjotaan) eli värähtelytaajuus ei kohtaa.. :Smiley
« Viimeksi muokattu: 20.06.2007 09:37:46 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  

Siirry: