^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #60 : 28.06.2007 18:58:15 » |
|
En ole käsittääkseni sanonut missään että rakkautta ei olisi OLLUT? Olen vain sanonut, että sama henkilö voi muuttua toisenlaiseksi ja siinä tapauksessa ei kannata jättää roikkumaan elämään.
Eikö nimittelyt ole Sashan mielestä herjausta?
Toki miehet kävelee anteliaiden naisten luo.. itsekään en muistaakseni ole HUUMANNUT ketään, hih--
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
sarru81
Kohtuuastroilija
Runous syntyy kun kaksi sanaa kohtaa toisensa
|
|
« Vastaus #61 : 28.06.2007 19:13:05 » |
|
No nih, riita poikki ja voita väliin !!!! Leikkikää ettette te ole olemassa toisillenne SA ja Sasha- inhottavaa seurata kun molemmat provosoituu. Kivitetäänköhän mua seuraavaksi..hmm, katsotaan..
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva : leijona aurinko oinas kuu: leijona merkurius: oinas venus: oinas mars: oinas
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #63 : 28.06.2007 19:27:33 » |
|
Miksikäs tällainen hauskanpito sinua haittaisi, kun ei miehesikään sanat ja uhkailut minulle.. samaan kastiin laitan.
Ja koskas se sinun Jumalasi toimittaa sen miehen, muuten??
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #64 : 28.06.2007 19:30:27 » |
|
Äänestystä johtaa kuitenkin yli kymmenen vuotta kestäneet suhteet ! Ei hassumpaa !
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #65 : 28.06.2007 19:31:01 » |
|
Onko se itseisarvo?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
julyette
Vieras
|
|
« Vastaus #66 : 28.06.2007 19:48:49 » |
|
Tuohon kinasteluun kommentoisin, että onhan se muille hieman ikävää kun forumista on muodostunut yksityisten miespohdintojen päiväkirja jolla ei enää ole mitään tekemistä astrologian kanssa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sarru81
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #67 : 28.06.2007 19:52:01 » |
|
Niin onhan täällä paljon avautumista, mutta ei se mun mielestä pahasta ole. Mun mielestä on ainakin mukava lueskella toisten ihmissuhde kiekuroita. Alkuperäinen viestihän meni näin :
Onko pisin parisuhteesi vielä käynnissä? Jos suhde on loppu niin oletteko vielä väleissä/ystäviä? Miten koet pitkän suhteen, ahdistaako arkisuus vai onko ihanan tuttua? Voiko intohimo säilyä vuosia? Vai kyllästyttääkö toisen naama?
Juttelin alkuviikosta rouvan kanssa joka on ollut miehensä kanssa 60 vuotta yhdessä ja se sai miettimään asioita. Se on pitkä aika, voiko toisesta löytää "uusia ulottuvuuksia" niinkin pitkän ajan jälkeen? Eikö siinä ajassa olisi jo ihan kyllästynyt toiseen? Kertokaa kokemuksianne
Itse 9 vuotta suhteessa Huh, kyllä aika on mennyt nopeasti!
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva : leijona aurinko oinas kuu: leijona merkurius: oinas venus: oinas mars: oinas
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #68 : 28.06.2007 19:53:49 » |
|
Onko se itseisarvo?
Miksi olisi ? Se oli vain toteamus minulta, kun kiinnitin äänestystulokseen huomion .
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
sarru81
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #69 : 28.06.2007 19:58:19 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sun73
|
|
« Vastaus #70 : 28.06.2007 20:15:06 » |
|
Muakin kiinnostaa kovasti muittenkin ihmisten elämät kuin vain omani Sarru81, minkäs merkkinen uroksesi on, jos saapi udella, sinulla kun tuota tulisuutta tuntuu löytyvän kartalta Ja olette olleet jo pitkään yhdessäkin...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sarru81
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #71 : 28.06.2007 20:20:52 » |
|
Heippa L&P! no mun miäs on Leijona, ja oli siinä oinastakin (en löydä enään sen karttaa koneelta..) Joten sinällänsä hiukan haastellinen suhde kun molemmat yrittää välillä olla kukkoina tunkiolla. Välillä räiskyy, oikein ihanastikkin mutta semmonen sielujen sympatia pysyy ja se on tärkeintä. Itseasiassa miekkoseni oli ns.ensirakkauteni tuolloin n 8-vuotta sitten..mutta olin nuori, ja hän oli nuori ja menevä ja eihän siitä mitään tullut. Pidettiin yhteyttä kuitenkin koko ajan, ja se pysyi mun ulkomaanvuotenikin ajan mielessä ja sydämessä ja yhteyksissä ym.. ja aina kun nähtiin se oli kipinää ja himoa. No vasta n. vuosi sitten meille annettiin ensi kertaa mahdollisuus kokeilla onko meistä mihin..ja nyt sitä kokeillaan ja erinomaista on.
Mikäs sinun tarinasi lemmensaralla?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sun73
|
|
« Vastaus #72 : 28.06.2007 20:36:13 » |
|
Wau, mun ihannemies olis justiinsa se leijona kanssa Olen ollut kohta 5 vuotta Vaaka-miehen kanssa, mutta vaikea suhde meillä, eikä tarpeeksi intohimoa Kiikarissa olisi leijonamies, en vaan tiedä miten sen saisin koukkuun, kun se ei halua sitoutua Tää leijona olis justiisa sellanen, jonka kanssa kemiat kohtaavat,kun sais senkin vielä tajuamaan ,että me oltais luodut toisilleen Olen seurustellut 15-vuotiaasta asti vakituisesti, pari viikkkoo oon ollu sinkkkuna ja nyt siis 34...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sarru81
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #73 : 28.06.2007 20:54:09 » |
|
Uuh, kuulostaa jännittävältä. Leijonamiehet ja naiset on mun käsityksen mukaan kyllä niin itsepäisiä että se on vaikea saada niitä ymmärtämään niinkin yksinkertaista asiaa kuin: "me olemme luodut toisillemme, ala rakastua"jos he eivät ole siihen valmiita. Jaksa vain jallittaa, kyllä se savannien kuningas jossain vaiheessa heltyy kun ymmärtää ettei tarvi muutakuin sinut. Meilläkin se piirittäminen ja ympyrän kiertäminen oli ihan hullua ja ihanan intohimoista. Semmosta joka tuntui vievän järjen mutta se oli parempa kuin mikään nautinto-aine, joten nauti nyt tuosta epävarmasta tilanteesta täysillä. Ja pitkän seurusteluputken jälkeen on ihan mukava tutustua taas omaan naisellisuuteen ja viehätysvoimaan niin että sitä vähän testaillaan ja koetellaan. Uskoisin että hehkut varmasti sellaista ihanaa ihastuneen naisen hehkua jellonamiehen vierellä. PARASTA !!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sun73
|
|
« Vastaus #74 : 28.06.2007 21:04:54 » |
|
|
|
|
tallennettu