Tulikukka
|
|
« : 09.06.2007 20:53:02 » |
|
Heissan! Tulipa mieleeni, että onkos täällä foorumilla paljon maalaavia/piirtäviä ihmisiä? Olisi ihana nähdä teidän töitä, joten jos teillä on verkossa omia töitä esillä, niin tähän topiciin voisi laittaa linkkiä! Tässä olisi heti omani: http://finnishpaintings.net/view_album.php?set_albumName=anu
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.02.2008 15:49:00 kirjoittanut Tulikukka »
|
tallennettu
|
We have got two gifts,that we should use as much as possible: the sense of humore and the imagination. The imagination replaces that what we are not and the sense of humor helps us to accept that what we are.
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #1 : 09.06.2007 21:06:19 » |
|
Siis wau miten lahjakas olet!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #2 : 09.06.2007 21:15:31 » |
|
Wau sanon minäkin .... onhan täällä, hmm. minäkin vaan eipä ole minulla koneella eikä muutenkaan julkisesti näkyvillä töitäni ... mutta Tulikukka - aivan todella koskettavia ovat "työsi" - onhan täällä Rusalka, Esmiralda , onkos Athamaarit, Ms Ronya meneekö nyt edes nikit oikein.... ja varmasti monia monia muita - mulla on nyt juuri poikimassa uusi idea tehdä savijuttuja - olen joskus tehnyt naamioita - vaan siitä jo vuosia ... ja nyt sain uusia ideoita jälleen -Maalauksissa ja/tai piirroksissa enkelit on mulle omia juttuja ja toisaalta Mandalat ja Geometriset työt - "pyhää geometriaa" on itse asiassa juuri näissä Mandaloissa .. ..joskus nuorena meillä oli sellainen "taidejengi " ja yhdessä pidettiin näyttelyitä tehtiin silkkipainotöitäkin ja jopa yhden tutun muusikon levynkansi suunniteltiin , ja joitain bändien keikkamainoksia, valokuvausta,... : .... tämmöstä herkesin muistelemaan ...
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.06.2007 21:19:23 kirjoittanut Arkiviisu »
|
tallennettu
|
|
|
|
Tulikukka
|
|
« Vastaus #3 : 10.06.2007 14:59:33 » |
|
Kiittää ja kumartaa! Hienoja ovat Athamaarit sinunkin työsi!
|
|
|
tallennettu
|
We have got two gifts,that we should use as much as possible: the sense of humore and the imagination. The imagination replaces that what we are not and the sense of humor helps us to accept that what we are.
|
|
|
*yildirim*
|
|
« Vastaus #4 : 10.06.2007 17:31:06 » |
|
aivan ihania töitä sinulla tulikukka
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
asboo
|
|
« Vastaus #5 : 10.06.2007 20:27:15 » |
|
Moikkis vaan Tulikukka! Itse olen erikoistunut lähinnä koirien piirtämiseen. Sinä osaat hienosti maalata ihmisiä, ei onnistuisi multa! Mikä olet muuten aurinko ja nousevalta merkiltäsi? Galleriani on täällä: http://asbolos.deviantart.com/gallery/Tässä uusin: (http://tn3-1.deviantart.com/fs16/300W/f/2007/122/f/e/Cocker_spaniel_portrait_by_asbolos.jpg)
|
|
« Viimeksi muokattu: 10.06.2007 20:29:21 kirjoittanut asbolos »
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #7 : 10.06.2007 23:20:04 » |
|
Todella hienoja Tulikukka, Athamaarit ja Apsolos . Minäkin maalaan jatkuvasti, mutta kyllä minun työni teidän töiden rinnalla ovat töherryksiä . Minulla ei netissä ole kuvia, mutta yksi maalaus on logoni.
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Tulikukka
|
|
« Vastaus #8 : 11.06.2007 11:54:20 » |
|
Asboloksen koirat olivat niin helluisia! Meitti on aurinko neitsyt ja nouseva jouskari... Asbolos sitä kyseli...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
BlueRose
Kanta-astroilija
I Love Yuo Mom
|
|
« Vastaus #9 : 12.06.2007 10:34:20 » |
|
Voe herttinen sentäs miten taiteellisia olette menin sanottmaksi noista tauluista..köh köh..itse vasta opettelen maaaluastekniikkaa ja odottelen taasen inspiraatiota mutta ajan kanssa sekin paranee mulla meinaa..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sita
Kohtuuastroilija
kontekstista irtautuminen
|
|
« Vastaus #10 : 12.06.2007 10:46:36 » |
|
Tulikukka, aivan ihania! Siis rakastan tuollaista "lämmintä pintaa"! Minulla ei ole netissä töistäni kuvia, ehkä jossain vaiheessa.. Tyylisuunta töissäni on jotain surrealismin suuntaista, sanoma tärkeänä osana. Tänä kesänä olisi tarkoitus maalata 2 taulua, toista olen jo aloittanut ja toisen pohjaa odottelen (ja ideaakin ). Tarkoitus toisesta tulla iso, kokoa abaut 1,5m x 2m. En malta odottaa! Näperrykset saa jäädä ny.
|
|
|
tallennettu
|
we are all made of stars / starseed
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #11 : 12.06.2007 11:23:26 » |
|
Ihania kuvia! Kuvat kertovat omaa kieltänsä, taas erilailla kuin sanat!
Minäkin laittaisin, mutta miten te saatte noin isoja kuvia, kun kone sanoo että koko pitää olla jotakin vähän päälle 120 kiloa? Pitäisi kai enemmän oppia näitä kommer venkkejä...
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Tulikukka
|
|
« Vastaus #12 : 03.02.2008 15:50:07 » |
|
Päivittelin uusia töitä galleriaani. Käykää vilkaisemassa jos kiinnostaa! http://finnishpaintings.net/view_album.php?set_albumName=anu
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #13 : 03.02.2008 16:37:57 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #14 : 03.02.2008 18:04:07 » |
|
Upeaa! Onneksi olkoon! Tuohon joutseneen silmäni pysähtyi. Oi kuinka kaunis sommitelma, liike ja puhtaat värit!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|