Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Taiteen harrastajat, hoi!  (Luettu 37890 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #30 : 15.02.2008 20:42:18 »

Oletpa tosi 'kettu' tekijäksi!  Cheesy Upeaa!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #31 : 15.02.2008 20:46:57 »

Oi Dala! Animaatioiden ystävänä en voi kuin ihailla lopputyötäsi! Liike kulki sulavasti, ei sellaista tössähtelyä tai kulmikasta rävellystä, jota näkee nykyisin ihan ammattilaisten tekemissä piirrossarjoissakin. Hyvin laadukas pätkä! Osaisinpa itsekin tehdä animaatioita, nyyh! Vääntäisin niitä ihan onnessani Cheesy

Teetkö animaatioita kotioloissa? Mietin, että jos sarjis menestyy hyvin olisi ihanaa tehdä/teetättää animaatio sarjani hahmoista. Sinun pehmeä ja söpö tyyli sopisi siihen hyvin.... Grin Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #32 : 15.02.2008 20:55:50 »

Hihii...  smitten Olipa kyllä söpö animaatio.. Ihmeellistä että joku osaa tehdä tuollaisia! Varmaan suuritöinen juttu...
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #33 : 15.02.2008 21:12:59 »

Kävin heittämässä pois tuosta ihan ekalta sivulta vanhan viestin, kun kuvat eivät näkyneet. Tähän tulee nyt muutama kuvalinkki. Osa töistä on hyvinkin vanhoja ja osa uudempia.

- Mars, Sodan Jumala Vuosia vanha luonnos, mutta pidän tästä edelleen! Missähän se mahtaa olla, olisi hauska piirtää tämä loppuun asti....
- Anubis ja Sekhmeth
- Hwoarang Tekkenistä. Herra, joka pyörähtelee täällä välillä energiansa kanssa ja viime vierailullaan maadoitti sekä puhdisti alimmaiset chakrani.
- Edward Elric Viimeisin tilaustyö.
- Lohtu Tekken-pelisarjasta kirjoitettuun fanitarinaan olevaa kuvitusta. Ihan omaksi ilokseni piirtelin ja ilahdutin samalla kirjoittajaakin. Pitää kohta ryhtyä taas pommittamaan kirjoittajaa, että milloin tarina jatkuu xD
tallennettu
Dala
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #34 : 15.02.2008 21:21:45 »

Kiitoksia kommenteista, niitä on aina kiva saada. smitten

Animaatio on tehty kolmen henkilön voimin alusta loppuun ja se oli myös toisen henkilön päättötyö, tosin värityspuolelta. Wink Itse annettiin myös hahmoille äänet, minä olinkin tuo pikkukettu. Cool  Kyllähän tuota sai useamman kuukauden tehdä ja yllättävän paljon työtä piti tehdä saada yksi minuutti valmista animaatiota. Shocked

Athamaarit, meikä osaa piirtää vain elukoita, mutta vinkkase toki jos joskus tarviit animaattoria. Kotona en voi animaatiota tehdä, sillä minulta puuttuvat kaikki laitteet ja välineet, eli pitäs päästä "studioon" jossa ois kaikki vermeet valmiina.

Upeita luonnoksesi muuten! Ihmisolennot näyttävät olevan hyvin hallussa. Cheesy
tallennettu

Ovat veljiäni sade sekä tuuli,
ja ystäväni luodut metsien.
On kaikki täällä yhteydessä kaikkeen,
jotka tietä elämän käy kulkien.

aurinko oinas kuu kaksoset askendentti neitsyt
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #35 : 15.02.2008 21:29:00 »

Minä pidän tämän mielessä Grin Ajattelinkin, että animaation tekoon on mennyt ihan tuhottomasti aikaa ja henkilövoimaa.

Ihmisluonnoksia on kiva tehdä Cheesy Huomasin vain, että kun minulla ei ole ollut kohta vuoteen seinällä malleja miesvartalosta olen unohtanut miten se piirretään xD Huokaus, pitää varmaan askarrella leikekirja, jota tutkii säännöllisin väliajoin niin palaa vanhat taidot muistiin.
tallennettu
Dala
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #36 : 15.02.2008 21:41:03 »

Hoo, olin aivan unohtanut tämän. Piirsin kuvat tuomana jotain väriä huoneeni seinälle, joka muuten on niin ankea.

Ketut
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #37 : 19.02.2008 22:30:52 »

Mie olen nyt niin iloinen, kun sain maalattua! Maalasin ensimmäistä kertaa elämässäni oikealle taulupohjalle, toista kertaa elämässäni akryyleillä. Maalaaminen on tosin AIVAN harjoitteluasteella, kun en ole koskaan sitä harrastanut/opetellut, joten työ on vähän lättänä. Kuva menee lahjaksi sarjiskannen värittäjälle, sarjiksen päähenkilö siinä poseeraa. Grin
Skanneri pisti vaan värit ihan pilalle ja huokaus,en saanut millään nätisti pois tuota skannausrantua (piti skannata kahdessa osassa), joten olkoot siinä. 

Puna-Tuuli
tallennettu
Dala
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #38 : 22.02.2008 13:59:04 »

Todella hieno maalaus vaikka harjoittelet vasta!  Shocked Upea.
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #39 : 22.02.2008 16:39:13 »

Itsekin ajattelin pitkästä aikaa harrastaa taidenäyttelyitä ja viedä lasta animaatiopajaan koko kevään. Venäläinen taide, amerikkalainen poptaide, suomalainen, kaikkea laidasta laitaan. Yleensä taide ei anna minulle kuin visuaalista nautintoa, filosofista sisältöä ei kai oikein jaksa ajatella, tai henkistä? Henkinen taide on erikseen. Mutta siis. JA ehdotan muillekin.

Itsehän olen kuvallisella alalla joten joskus sitä tulee liikaa.
« Viimeksi muokattu: 22.02.2008 16:40:45 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #40 : 06.09.2008 08:38:39 »

No totta vie on. Olen Taiteilija. Hitsi, tällainen taidesivusto ja täältä foorumin kätköistä löysin. Hienoja töitä teillä tyttöset.

Näyttää niin kiehtovalta tuo Tulikukan laittama galleriasivusto, että taidan alkaa laittamaan myös omia töitäni sinne esille. Muutamassa nettigalleriassa on jo töitäni.

Suuri kiitos Tulikukka! smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #41 : 06.09.2008 08:41:10 »

Moikkis vaan Tulikukka!

Itse olen erikoistunut lähinnä koirien piirtämiseen. Sinä osaat hienosti maalata ihmisiä, ei onnistuisi multa! Mikä olet muuten aurinko ja nousevalta merkiltäsi?

Galleriani on täällä:
http://asbolos.deviantart.com/gallery/

Tässä uusin:
(http://tn3-1.deviantart.com/fs16/300W/f/2007/122/f/e/Cocker_spaniel_portrait_by_asbolos.jpg)

asbolos; sulla on todella upeita koiraaiheisia töitä. Tykkään tyylistäsi ja väreistä smitten Mitäs hintaluokkaa pidät töilläsi? Yks koiratyö näytti varsin kiehtovalta.
« Viimeksi muokattu: 06.09.2008 08:43:18 kirjoittanut Tuuli-Hiuksissa » tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
piiarose
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #42 : 06.09.2008 09:00:11 »

tässä minun piirtämääni taidetta
http://www.freewebs.com/artpiia/
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #43 : 08.09.2008 09:34:27 »

Lainaus
asbolos; sulla on todella upeita koiraaiheisia töitä. Tykkään tyylistäsi ja väreistä smitten Mitäs hintaluokkaa pidät töilläsi? Yks koiratyö näytti varsin kiehtovalta.

Kiitos  Smiley

Moro vaan kirjastosta, asbolos on ilman nettiä luultavasti aika pitkän aikaa, mutta onneks on nää kirjastot! Teen aika harvakseltaan tilaustöitä, nyt on tulossa aika kiire syksy "oikeiden" töiden osalta, joten voi unohtua tämä taiteilu pikkasen. Aika edullisia on mun työt, tosin mikään netissä oleva työ ei ole myytävänä...joten ota nyt tästä selvää  buck2
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #44 : 16.11.2008 15:33:24 »

Hei hei, hienoja töitä teillä!

Laitan tähän myspaceosoitteeni, olen osannut käyttää sitä ja laittanut sinne joitakin töitäni.
Olisi kiva kuulla kommentteja, jos jollain on jotain kirjoittaa.

www.myspace.com/412972359

Lopun syksyä  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  

Siirry: