Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Taiteen harrastajat, hoi!  (Luettu 37871 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #45 : 18.11.2008 10:55:20 »

indiima: Varmaan pitää olla kirjautunut myspaceen, että vois sun töitä nähdä?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #46 : 19.11.2008 11:05:01 »

Ai jaa, mä en tiennyt. Koklasin silleen vieraana nähdä ne ja kyllä se ainakin mun omalta koneelta onnistu. Ehkä se tunnisti mut. Mut siis jos tälleen pääsee, niin niitä kuvia löytyy profiilikuvan alta kohdasta kuvia  Tongue
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #47 : 19.11.2008 14:04:28 »

indiima: Asia kunnossa. Löytyi töitäsi; Kuvat lokerikon alta.

Aika hauska oli se puu jonka olit tehnyt spraymaalilla. Ootko miten saanut myyntiä aikaseksi?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #48 : 19.11.2008 15:50:15 »

En ole. Kaverit on joskus ostellu, muille en ole kehannut antaa enkä kaupata. Tein tässä muutama päivä sitten päätöksen, etten mene enää ikuna kurahommiin, joista tulee paha mieli ja koitan nyt sitten elää sen mukaan  Wink Tästä päätöksestä rohkaistuneena laitoin kuvat esiin. Ei parane polttaa kynttilää vakan alla; VAKKA VOI SYTTYÄ PALAMAAN! Hehheh
 mars kalat sanoo näin.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #49 : 07.06.2009 22:05:35 »

Ah, sain viimeinkin aikaiseksi hankittua piirtopöydän tietokoneelle. Melkein pakko opetella tekemään kuvia digitaalisestikin tulevaisuutta ajatellen, kun en meinannut miksikään perinteiseksi taiteilijaksi ryhtyä xD Olen nyt kuluttanut kesäloman iltoja värittelemällä käsin piirrettyjä kuvia ja tutustumalla pöytään. Tältä näyttää tällä hetkellä:

Renji

Sunny ja Raiden
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #50 : 08.06.2009 14:32:49 »

Ah, sain viimeinkin aikaiseksi hankittua piirtopöydän tietokoneelle. Melkein pakko opetella tekemään kuvia digitaalisestikin tulevaisuutta ajatellen, kun en meinannut miksikään perinteiseksi taiteilijaksi ryhtyä xD Olen nyt kuluttanut kesäloman iltoja värittelemällä käsin piirrettyjä kuvia ja tutustumalla pöytään. Tältä näyttää tällä hetkellä:

Hienoja!
Olet kehittynyt huomattavasti, muistan joitain vanhoja töitäsi!

Harkitsen itsekin tuollaisen piirtopöydän ostoa. Paljonko maksoi ja minkä merkkinen?
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #51 : 08.06.2009 16:04:28 »

Minulla on Aiptekin reilunkokoinen A3 pöytä, joka maksoi 109 euroa. Erittäin halpa siis! Yleensä sellaisista juuri ja juuri kirjekuoren kokoisista pöydistä saa maksaa 350 euroa, parhaimmillaan A3 pöydät maksavat päälle pari tonnia.

Harrastelijalle suosittelen Aiptekia. Jos aikoo ammatikseen tehdä pelkästään tietokoneella kuvia, kannattaa satsata suoraan Wacomin pöytään. Olen päässyt kokeilemaan sekä Aiptekia että Wacomia, ja Wacomilla on aivan taivaallista piirtää. Aiptek ajaa kuitenkin asiansa ja sopii värittelyyn vallan mainiosti. Eihän se välineistä ole niinkään kiinni kuin tekijästä Cheesy

Jos kiinnostaa, voin heittää sinulle linkkiä YV:n puolella, kun markkinointi on foorumilla kielletty Smiley
« Viimeksi muokattu: 08.06.2009 16:06:16 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #52 : 08.06.2009 16:05:05 »

Ja tosiaan, koulu on tehnyt hyvää eteenkin värisilmälle. Sellaistahan minulla ei ole ennen ollutkaan  2funny
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #53 : 09.06.2009 08:30:10 »

Makeita kuvia teet Athamaarit!  smitten On varmasti hienoa huomata kehittyneensä ja olevansa itselleen sopivassa paikassa!
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #54 : 04.08.2009 15:46:07 »

No tosiaan, on ollut ihanaa huomata, ettei olekaan niin puusilmä värien kanssa sitten loppupelissä Grin Ja tyylikin on taas muuttumassa ja kehittymässä, ihan hassua! Niin se vaan näköjään muuttuu aikojen saatossa, vähän kuin käsialakin.

Piirtopöydän kanssa olen suhertanut ja tullut siihen tulokseen, että se tosiaan on minun juttu ja että sitä pitää treenata kunnolla. Meinaa unohtua simppelitkin asiat, jos on pitkään koskematta pöytään!

Care for one?
Dearest one

ja tämä odottelee nyt väritystä, kunhan saan innostuksen kipinän taas kuvaa kohtaan. Tykkään kyllä siitä ihan tämmöisenäänkin kovasti ^_______^

Ikoni
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #55 : 05.08.2009 16:54:51 »

Öljyväreillä(hallelujaa!)koira:
http://asbolos.deviantart.com/art/Basenji-portrait-123544874

Jäänyt vähemmälle tämä taiteilu tänä kesänä.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #56 : 05.08.2009 18:33:53 »

Onpa ihana hauva! 8D Öljyvärit on kyllä ihan kauheat käyttää, en tykkää itse yhtään ja opettajakin aina valittaa, että hinkkaan niillä liikaa, enkä "hengitä" väriä siihen teokseen...!
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #57 : 06.08.2009 07:15:04 »

Itse en taida kunnolla akryylivärejäkään vaikka on pensseleitä ja värejä. Öljyvärit ovat kokeiltuna kauheammasta päästä; niin jumalattoman raskasta työstää ja tahmeita. Pensselikin on noille maaleille käsissä ihan outo.

Olen siis erikoistunut lyijykynä/akvarellitöihin; graafisen musta-valko-harmaan värityksen antamiin teoksiin. Toki mulla on akvarellivärit ja oon tehnyt muutamia töitä ja pidän siitä koska akvarelliväreillä on hyvi kepää työstää työtä; ja pidän mm. siitä märkää-märälle tekniikasta koska sillä tekniikalla saa kerrassaa upeita valutusefektiä aikaseksi... smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #58 : 06.08.2009 07:17:27 »

Öljyväreillä(hallelujaa!)koira:
http://asbolos.deviantart.com/art/Basenji-portrait-123544874

Jäänyt vähemmälle tämä taiteilu tänä kesänä.

Mun mielestä oisit voinut rohkeammin; paksummin laittaa öljyväriä esim turkin tuuheuden, eli karvoituksen näkyvuudeksi paremmin.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Norna
Vieras
« Vastaus #59 : 06.08.2009 09:26:06 »

Mulla on viha-rakkaussuhde akvarelleihin, ne on musta todella vaikeat eivätkä anna mitään anteeksi mutta toisaalta taas niiden antama jälki voi olla todella upeaa. Mua viehättää niissä myös niiden kuulaus, keveys ym. Olen tykännyt yhdistää vesivärejä sekä öljyväriliituja jos tahtoo keveyden sekaan efektiä.
 Öljyväreistä mulla on vain vähän kontaktia, värien paksuudessa on oma viehätyksensä ja saahan silläkin aikaan herkkyyttä jos jaksaa pakertaa Smiley.

Mutta ammattilainen en kyllä ole  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  

Siirry: