Nappasin jostain naistenlehdestä, olisikohan ollut Annasta, jota lueskelin ystäväni kahvipöydässä, tällaisen pienen ja mukavan kyselyn. Kertokaapa siis päivästänne vastaamalla näihin kysymyksiin!
- Millä mielelä heräsit aamulla?
- Mikä havahdutti päivään?
- Mitä tai kuka pysäytti?
- Mistä puhuit lounasaikaan?
- Mitä opit elämältä?
- Mikä jäi harmittamaan?
- Mistä unelmoit?
- Mistä riitelit?
- Mitä asiaa pohdit?
- Päivän kohokohta?
- Millä mielellä nukkumaan?
- Ajatus ennen unta?
- Päivän arvosana?
- Keksi päivällesi motto!
Mie aloitan?
Millä mielelä heräsit aamulla?Heräsin hiukan hämmentyneenä. En tiennyt yhtään, mitä kello on ja kauanko olin nukkunut. Ystäväni luo, jossa olen, tuli käymään vieraita ja tuntui nololta, että minä vedän hirsiä samaan aikaan, kun muut tekevät työtä - ja näinhän oli käynytkin!
Mikä havahdutti päivään?Tajusin, ettei minulla olekaan varaa lähteä Tuska-festareille, vaikka jo vähän lupasin siellä esiintymässä olevalle kaverilleni, että tulen katsomaan heidän bändiään... Tuskaan pääseminen on kuitenkin kova juttu! Olin ihan varma, että rahaa riittäisi kesäirrotteluun.
Mikä tai kuka pysäytti?Ystäväni sisko, joka on käymässä täällä ystäväni luona, lupasi minulle huomenna kyydin Siilinjärvelle ja bussirahaa, jotta pääsen Kuopioon. Olin iloinen tuosta, olin jo valmistautunut menemään bussilla täältä Kuopioon asti ilman kyytejä omilla rahoillani ^___________^
Mistä puhuit lounasaikaan?Taisimme keskustella ystäväni kanssa kammarin vaneerisen vaatekaapin purkamisesta.
Mitä opit elämältä?Huomasin jälleen kerran, että apua on aina tarvittaessa tulossa/käytettävissä, jos sitä oikeasti tarvitsee.
Mikä jäi harmittamaan?Etsin kuumeisesti Scion-sarjakuvan kokoelma-albumeja. Sarjis on harvoja suosikkejani, mutta sitä ei ehtinyt ilmestyä suomeksi kuin 6 osaa. Löysin viimeinkin eräästä kirjakaupasta nettisivujen kautta Scionin kokoelmaa (osan 6), mutta sitä ei oltu vielä julkaistu. Harmittaa kovasti, sillä en todellakaan tiedä, saanko sitä ja toisekseen olisin halunnut ostaa aikaisemmatkin kokoelmat, mutta niitä ei taida saada Suomesta mistään. Nyyh, olisi ritareita, miekkamiehiä, fantasiaa, romantiikkaa, ihana päähenkilö ja kaikkea, nyyh..........
Mistä unelmoit?Tänään unelmoin siitä päivästä, kun saisin koko Scionin luettavakseni!
Mistä riitelit?Riitelin Itse itseni kanssa sisäisesti - meinasin hermostua ihan totaalisesti, vaikka varsinaista syytä hermostumiseen ei edes ollut. Ego mikä ego!
Mitä asiaa pohdit?Mietiskelin, miten järjestäisin huonekalut ystäväni kammariin, jonne muutan ensi viikolla Lahdesta. Kammari on tilava, mutta koska se on yli 100 vuotta vanha ei sinne ole asennettu kuin kaksi pistorasiaa yhdelle ainoalle seinälle. Tietokoneen, tulostimen, lampun sekä stereoiden (ja kaapin, jonka päälle stereot tulevat) paikkaa täytyy miettiä tarkkaan. Samoin sänky pitäisi saada kohtaan, jossa ei talvella tule kylmä eikä liian kuuma (huone lämpiää vain takalla).
Päivän kohokohta?Kuulin ystäväni ystävältä, että minun hassu
Immortal-bändin sarjisparodia on levinnyt käsittämättömän laajalle Suomen hevareiden tietoisuuteen ja Tuskaan tulevaa Immortal-bändin musaa olikin sarjikseni pohjalta siteerattu "säätiedotusmetalliksi" festarien virallisessa julkaisussa! Olin HYVIN otettu!
Millä mielellä nukkumaan?Jännittyneenä. Lähden huomenna kimppakyydillä Lahteen ja uusien ihmisten kyydissä oleminen jännittää aina! Lahdessa odottaakin muuttourakka ja mietin, miten selviän siitä härdellistä!
Ajatus ennen unta?Ajattelen varmasti jotain mukavia, kuten pohdiskelen hahmojeni
Puna-Tuulen ja Iisan persoonia, elämää, maailmaa ja tuon lajin kulttuuria.
Päivän arvosana?Oikein ihana päivä! Annan sille 9:n sillä 10 päivä tarkoittaisi sitä, että kaikki on jo saavutettu eikä ole enää mitään tavoiteltavaa
Keksi päivällesi motto!Vanhat pois uuden alta!