Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Osaisiko joku selventää asioita?  (Luettu 4001 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Enkulii
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« : 10.06.2007 21:05:07 »

Hei kaikille!

Olen uusi täällä, olen jonkun verran lueskellut kirjoituksianne ja nyt piti rekisteröityä itsekin, että pääsen kysymään. Olen elämäntilanteessa jossa monet asiat askarruttavat mieltäni. Itselläni on mielessä selkeät suunnitelmat tulevaisuuden suhteen, mutta jokin laittaa epäröimään meneekö asiat kuitenkaan  niin. Tahtoisin tietää rakkaudesta, olen ollut hyvin huono onninen siinä, joten tulenko koskaan saamaan kunnon suhdetta, avioliittoa ja lapsia vai joudunko elämään yksin. Ja onko tuleva rakkauteni joku vielä tuntematon tuttavuus vai lähempänä kuin arvaankaan.. Lisäksi talous ja terveys, niin henkinen kuin fyysinen, kiinnostaisi. Voisin selittää kaikesta vaikka kuinka pitkästi, mutta en tiedä kuuluuko se asiaan Smiley vielä vähän pihalla täällä kaikesta. Mutta voisitteko suositella jotain hyvää ennustajaa tai osaisiko joku teistä sanoa jotain asioihini? Voisin tarkentaa asioita jos tarve vaatii. Kiitos jo valmiiksi jos jaksatte vastata Smiley
tallennettu
Enkulii
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #1 : 13.06.2007 21:21:47 »

Kiitos annaelen  smitten

"Jätit ehkä jonkun menneisyyden taakan taaksesi, ja nyt voit hyvillä mielin katsella tulevaan. "

Totta Smiley Koin jonkinlaisen "heräämisen" tässä taannoin ja tajusin yhtäkkiä miten monet asiat kuuluvat menneeseen, eikä niitä saa enää takaisin millään konstilla vaikka kuinka haluaisi. Ja miten paljon uutta ihanaa voi olla edessä kun sinne uskaltaa katsoa.. Monet itkut on itketty ikävässä, mutta nyt tuntuu aika hyvältä  smitten

Nauratti tuo kun sanoit että:
"Tämä kortti ei odottele, että joku saattaisi huomata sinut, se hommaa itse tarvitsemansa, myös rakkaudessa. Kun sen ihmisen näet, jonka haluat, niin marssit vain luo ja se on siinä."

Olen nimittäin aina ollut sellainen että kun näen jonkun kenet haluan, aika kirjaimellisesti marssin luo ja otan sen Cheesy joitakin poikkeuksia lukuunottamatta joita en ole saanut  Wink

Olenkin sitten pohtinut että pitäisikö tässä jo vaihtaa tyyliä täysin, kun tämä ei näytä toimivan Cheesy On se kumma että onnistuu vaan aina saamaan aikaan jotain lyhyitä suhdevirittelyjä ja tapailuja, eikä ikinä, ei ikinä, mitään muuta. Hmph  Undecided  Kummallinen taipumus..

Mutta kivasti sain tietoa Smiley

Jos joku näkee jotain tai haluaa tutkailla kortteja niin saa toki lisääkin kertoa Smiley mieluusti otan kaikenlaista vastaan  smitten
tallennettu
darkgirl1982
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #2 : 14.06.2007 12:51:20 »

moikka
katoin mäkin korteista.
sä ite:
sä oot pohtinut elämääs aika kauan. päiviä ja öitä! joskus on ollut kova päänsärky noitten huolien vuoks. jos sulla on ollut kysymyksiä niin sun olis pitänyt kysyy suoraan iteltäs missä vika, mitä vois tehä että noi huolet (tietyt esim talous) vois muuttaa parempaan.
mut positiivinen oot ja sä näytät tekevän just oikein!

rakkaus:
voi että!!!! kortti jämähti ku olis tiennyt että mistä on kyse!!!!
rakkaus tulee.......................... kun se on tullakseen. kortti kertoo että se on rauhallinen, tosi rauhallinen tyyppi eikä mikään papupata. luova ja fiksu myös. mut tämän kanssa on aluks vaikeeta kun ei päästä tarpeeks lähelle. mut kärsivällisyyttä. sun kannattaa pitää tästä kiinni!!!! eikä menettää hermojas heti 1.kerralla vaan sun kantsii hymyillä ...... se onnistuu......

talous:
jotenkin vaikeeta on mut ennenkaikkee sillee et osaa oikee päättää!? sun kannattaa kysyy neuvoja !!!

lopuks sulle tulevaisuuden kortti:
sun kannattaa oppii. oppii vioistasi ja peloistasi ja sen jälkeen susta tulee vahva ihminen. sä tulet olemaan voimakas, rohkeaa....
ja elämä hymyilee... ihanaa!
tallennettu

light is my power
Enkulii
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #3 : 16.06.2007 22:32:45 »

Kiitos darkgirl  smitten

Osuit myös aika monessa asiassa oikeaan.. Etenkin tuo rakkaus Smiley Olen yhtä kyseistä miestä pohtinut tässä jo pidemmän aikaan, enkä oikein tiedä.. mitään Cheesy Hankala tapaus. Olemme siis kavereita, ei muuta, ainakaan vielä.. Jotenkin olen aivan varma että välillämme kuitenkin on jotain. Minun puoleltani siis onkin, ja luulen että hänenkin.. varma en voi olla. Mikään ei kuitenkaan edisty mitenkään enkä tiedä tuleeko koskaan edistymäänkään. Tästä asiasta minulle saa katsoa kortteja ja ennustaa niin paljon kuin vain jaksatte Cheesy olen utelias ja kärsimätön kun en tiedä saanko häntä koskaan vaikka niiiiiin paljon haluaisin  smitten



tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #4 : 17.06.2007 12:47:48 »

Nostin sinulle tuohon mieskysymykseen enkelikortin. Muut olivatkin vastanneet jo mukavasti edellisiin kysymyksiisi ^______^

Aloittaminen
Elämä on sarja jaksoja.
Tämä viesti saattaa tarkoittaa uutta ihmissuhdetta, tuoretta ideaa, uutta ominaisuutta,
tai aivan täyttä muutosta.
Älä ole peloissasi jättäessäsi totutun. Uusi ei voi saapua, ennenkuin vanha ja kulunut on poistunut.Enkeliohjauksesi on hyväksyä uusi.
Pyydä enkeleitäsi ohjaamaan uutta alkua elämässäsi turvallisesti.

Tässä kortissa kytee nyt kaksi mahdollisuutta - joko se, että on otettava askel kohti tuota haluamaasi suhdetta ainakin tunnustamalla tunteet miehelle, jolloin suhdekin saattaisi syntyä. Itselleni kuitenkin nousee päällimmäiseksi tunne, että tämä mies ei ole se oikea sinulle. Vaikka sinulla on häneen lämpimiä tunteita parisuhdetta seurustelumielessä tuskin syntyy. Kannattaa pitää ystävä ystävänä, sillä ystäviä ei koskaan ole liikaa ^____________^ Eikä se haittaa, vaikka olisi vähän ihastunutkin ystäväänsä, kunhan pitää tuon tunteen kurissa eikä lähde juoksemaan sen mukaan kuin päätön kana! Cheesy Minulle tulee tunne, että tämä lämmin yhteishenkenne juontaa juurensa menneistä elämistä, eikä sillä siis ole sinänsä tekemistä tämän elämän kanssa. Rakastamme luonnollisestikin niitä sieluja täällä Maassa eniten, jotka ovat olleet meille menneissä elämissä kaikkein läheisimpiä. Minäkin rakastuin  entisen elämäni veljeen. Parisuhteemme oli melko lyhyt ja sisaruksellinen ja sen jälkeen olemme edelleen pitäneet yllä tällaista sisarusmaista suhdetta Smiley

Eli, sanoisin kortin sanoman olevan se, että nyt on aika suunnata uusiin tuuliin tai pikemminkin uusiin miehiin Grin Olet valmis pistämään pisteen i:n päälle tämän  asian suhteen. Tee se siten, mikä tuntuu itsestäsi hyvälle - pidä tunteet omana tietoinasi, vihjaise, kerro suoraan, kysy mieheltä mitä hän ajattelee sinusta jne. Se vaatii rohkeutta, mutta ei tapa ja olet tämän jälkeen ainakin selkeillä vesillä! Tiedät, mitä tulee tehdä seuraavaksi, etkä riusu epätietoisuudessasi. Kuten korttikin sanoo, uusi ei voi tulla elämään ennen kuin vanha on siirretty pois. Näin ollen uskon, että vaikka tapaisitkin uusen unelmien miehen tämä nykyinen ihastus jäisi kalvamaan sinua mahdollisesti lopun elämäsi ajaksi, jos et nyt nosta kissaa pöydälle ja selvitä tätä asiaa tavalla tai toisella. Sitten jokin uusi voi tulla elämääsi! ^____^
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: