Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uskollinen kissaystävä nukahtaa tänään uneen  (Luettu 17936 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #15 : 18.06.2007 13:14:58 »

VOIMIA JA HALEJA TEILLE KAIKILLE!

Meidän Eetu kissa, "sitkeä sissi" on selkeästi ottanut itsellensä "aikalisää".  smitten Ihan kivasti on nyt pärjäillyt edelleen lääkityksettä. Saa sitten nähdä kuinka pitkän "aikalisän" on ottamassa... Koko ajan olen kuitenkin ns. aistit herkkinä hänen kanssaan, sydänvikainen kun kuitenkin on...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #16 : 18.06.2007 13:19:26 »

Tapaammeko eläimiä henkimaailmassa, vai menevätkö nk eläinten taivaaseen?  Wink Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #17 : 18.06.2007 13:29:18 »

Tapaammeko eläimiä henkimaailmassa, vai menevätkö nk eläinten taivaaseen?  Wink Smiley

Kyllä voimme tavata.  angel
tallennettu
sahame
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #18 : 18.06.2007 23:53:17 »

Kiitos viestistäsi arkiviisu! Voimia sinulle tulevaan ja kaikkea hyvää loppuun aikaan koira ystäväsi kanssa...Pitkän elämän on koirasi saanut elää...Ja varmasti hyvän elämän. Minun koirani oli myös kaikkien kaveri ja irti sai maatilan pihalla elämästä nauttia. Heppojenkin kaveri oli. Liekö tuota loppua edisti, kun äkillisen eron vuoksi muutin lasten ja koirani kanssa pois ja hepat sain ystävälleni syksyyn asti hoitoon. Vanhalle koiralle suuri muutos. Onneksi sai tässäkin kodissa vapaana pihalla olla ja viimeisistä päivistä nauttia isolla pihalla puiden varjossa. Liekö mitään yhteyttä, nimittäin, kun koirani nukkui pois, ex-mieheni käytös muuttui huomattavasti paremmaksi minua kohtaan. On käyttäytynyt todella törkeästi minua kohtaan, joten eron huomasin todella selvästi. Ja hänellä ei tosiaan olisi käytökseensä oikeuttakaan mielestäni, itse pitkän yhteiselon ja pienten lasten isänä rupesi sikailemaan ja petti ja jätti...Mutta parempi niin kuitenkin...jospa vielä löytyisi mies, jolla hyvä sydän ja moraaliakin....Sori, meni taas asiasta toiseen...Mutta kaikkea hyvää sinulle ja teille kaikille!
tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija

Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.

Profiili
« Vastaus #19 : 22.06.2007 12:02:55 »

voimiavoimia.

Oma kissa-ystäväni on 12-vuotias.
Pelolla odotan päivää, kun häntä ei enää ole.

Voin vain aavistaa surusi, mitä joudut kantamaan  Undecided
Mutta onneksi kuolema ei ole päätepiste. Täällähän niitä kulkee, neuvomassa ja auttamassa.

Ovathan eläimiä valoviesiä ihmisiä edellä henkisyydessä. Näin ainakin itse koen.
Me olisimme hukassa ilman heitä.

smitten
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Tulikukka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #20 : 22.06.2007 16:52:40 »

Paljon voimia! Luopuminen on aina raskasta, mutta tässä tapauksessa se on parasta mitä voit ystävällesi antaa.  smitten
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 23.06.2007 01:27:55 »

Onpa meitä lemmikkien menettäneitä paljon tänä kesänä. Huh
Itse olen kertonut tuolla kissojen kommelluksia samasta aiheesta,vaikkei se kommelluksiin millään muotoa kuulu.
Minun kissani 17v,tai taisi jo olla 18v alkanut,hänestä kun ei ole tarkkaa syntymäaikaa.Maaliskuun tyttöjä oli.

Koti tuntuu edelleen tyhjältä ja löydän itseni usein kaupan eläintenruoka hyllyjen edestä,kunnes taas muistan,ettei ole tarvitsijaa sille.

Jotenkin lohduttavaa,että on muita,jotka kaipaavat yhtä paljon omia rakkaita lemmikkejään.
Minulle hän tuli myös unen kautta ilmoittamaan itsestään ja yritän kovasti päästää irti.
Eräs ilm.kristallilapsiin kuuluva kävi tervehtimässä kissaani henkimaailmassa.Tuli tieto,että syntyy jo piankin maan päälle ihmisenä.
Meillä ei ollut sairautta,oli onnettomuus,enkä saanut häntä itse haudata.Oli korjattu pois.

No siellä hän tallessa ja turvassa nauttii huumaavista lämpimistä päivistä.
Koetetaan muistaa nuo hyvät hetket.Niitä on varmaan meillä jokaisella roppakaupalla.Ja yritetään päästää irti,että saavat nauttia ansaittua lepoa.
Oli ihanaa saada pitää hänet näin kauan ja muistoja on todella paljon.
Joten kiitos rakkaalle ystävälle pitkästä yhteisestä matkasta! angel  smitten
tallennettu

sahame
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #22 : 24.06.2007 00:13:16 »

Niin, kyllä on vähän tyhjältä tuntunut. Sitä muka kuulee välillä, kun koirani haukahtelisi pihalla...Mutta hänellä on nyt hyvä olla...Äkillisen eron takia menetin rakkaiden heppojenikin kodin ja onneksi sain ne syksyyn asti ystävälleni. Kuinka onnellinen olenkaan, hepat viihtyneet siellä hyvin. Mutta ikävöin niitä kovasti ja elämä tosi tyhjää, kun ei heppojen kanssa touhuamista enää. Voi, kun saisin töitä tai hepat talven yli hoitopaikkaan, niin ei tarvisi myydä tai vielä pahempaa.Tuntuu, että kun kerta hepat elämääni aikanaan tupsahtivat, olisi tosi tuhlausta, jos kaikki loppuu tähän...Mutta toivossa elän, että asiat järjestyy...On vaan niin ikävä...antoivat niin paljon iloa ja energiaa sisälleni...
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #23 : 25.06.2007 13:47:00 »

Niin, kyllä on vähän tyhjältä tuntunut. Sitä muka kuulee välillä, kun koirani haukahtelisi pihalla...Mutta hänellä on nyt hyvä olla...Äkillisen eron takia menetin rakkaiden heppojenikin kodin ja onneksi sain ne syksyyn asti ystävälleni. Kuinka onnellinen olenkaan, hepat viihtyneet siellä hyvin. Mutta ikävöin niitä kovasti ja elämä tosi tyhjää, kun ei heppojen kanssa touhuamista enää. Voi, kun saisin töitä tai hepat talven yli hoitopaikkaan, niin ei tarvisi myydä tai vielä pahempaa.Tuntuu, että kun kerta hepat elämääni aikanaan tupsahtivat, olisi tosi tuhlausta, jos kaikki loppuu tähän...Mutta toivossa elän, että asiat järjestyy...On vaan niin ikävä...antoivat niin paljon iloa ja energiaa sisälleni...

Voih... Voimia sinulle!  angel Asiat järjestynevät kyllä ja "näen" tai pikemminkin "tunnen" sinut vielä hevostesi kanssa yhdessä.  smitten
tallennettu
Dala
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #24 : 25.06.2007 15:48:35 »

Paljon voimia valon lapselle ja kaikille muillekin rakkaansa menettäneille! Cry

Se runo, missä oli kissan kuva alhaalla, sai ihan itkun silmään. Tuli mieleen meidän jo kauan sitten edesmennyt pystykorvamme (nykyisen Jymyn äiti), joka oli minulle erittäin rakas. Se oli se ensimmäinen koira, ja niin hyväsydämminen oli hän, vaikkakin itsepäinen ja kipakka.  smitten  Sitä koiraa itkin pitkään ja hartaasti, kun vanhempani päättivät, että hormonitoiminnaltaan "seonnut" koira on armelianta viedä piikille. (ei ole pennutus ihan riskitöntä puuhaa)... Eläinlääkäri epäili lopetuksen yhteydesä sillään olevan kasvaimia nisissä.

Jonkin aikaa Wilman kuoleman jälken näin unen, missä JYMY johdatti minut labyrintissä huoneeseen, missä oli keskellä pieni puu jossa oli linnunpesä. Munat olivat rikki. Sen jälkeen se johdatti minut labyintin keskustaan, missä Wilma jo odotti, makasi siinä tyynen arvokkaana, niin kuin aina. Jymy asettui sen viereen kiehnäämään, Jymy oli silloin vielä alle pari vuotias. Minä itkin ilosta ja silittelin Wilman turkkia, miten aidolta se tuntuikaan! En unohda tuota ikinä, Jymy oli suuri apu surutyössäni.  smitten 

Wilma vieraili usein unissani ihan viime vuosiin asti, tosin piti älillä pitkiäkin taukoja. "Uusimmat" unet olivat jotenkin outoja, niissä Wilma oli jotenkin "tullut kotiin". Shocked Muistan yhdessä unessa kertoneeni eräälle ystävälleni, että "btw, Wilma on tullut taas kotiin, se vain kävi jossain, mutta on nyt kotona." ja jos olen vain vanhempieni luona käymässä, niin yleensä takapihalta löytyy kaksi koiraa, vaikken niihin huomiota niin kiinnittäisikään.

Voivatkohan lemmikit käydä tälleen jättämässä joitain viestejä, että syntyvät kohta uudelleen..? Huh
tallennettu

Ovat veljiäni sade sekä tuuli,
ja ystäväni luodut metsien.
On kaikki täällä yhteydessä kaikkeen,
jotka tietä elämän käy kulkien.

aurinko oinas kuu kaksoset askendentti neitsyt
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #25 : 26.06.2007 19:59:50 »

Unet ovat tärkeä osa surutyötä  smitten  Koskettavia unia sinulla Dala!

Meidän koirulimme (13v.) jouduttiin myös lopettamaan nisäkasvaimista levinneen syövän vuoksi. Ensin monen tunnin leikkaus, joka venyi venymistään ja kulutti vanhan koiran voimia. Vuoden päivät elelimme yhdessä vielä sen jälkeen; kaikki lisäaika oli tervetullutta. Lopulta kuitenkin kasvaimet uusivat, ja jouduimme tekemään vaikean päätöksen... Muistissa ovat voimakkaina ne hetket, vaikka aikaa onkin kulunut jo kohta kolme vuotta.
Surutyötä helpottamaan tuli samanrotuinen pikku-viikari. Muistot säilyvät silti aina  smitten
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Dala
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #26 : 26.06.2007 20:54:13 »

Ehkä me tapaamme edesmenneet lemmikkimme vielä sitten, kun oma aikamme tulee. smitten 

Haukut nyt siellä, missä kukaan ei kiellä, eikä solmuluukaan ole vaarallinen niellä.

angel
tallennettu

Ovat veljiäni sade sekä tuuli,
ja ystäväni luodut metsien.
On kaikki täällä yhteydessä kaikkeen,
jotka tietä elämän käy kulkien.

aurinko oinas kuu kaksoset askendentti neitsyt
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #27 : 27.06.2007 20:34:30 »

Minäkin uskon niin  smitten
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Illusiana
Kohtuuastroilija
**

I picture your face at the back of my eyes

Profiili
« Vastaus #28 : 07.07.2007 12:01:40 »

Niin minäkin. Tuo meidän rontti taitaa elää vielä useamman vuoden, mikäli nyt katselen sitä kun se röhnöttää silmät kiinni sanomalehden päällä keittiön pöydällä. Voimia teille kaikille rakkaan eläinystävän, tai ihmisystävän menettäneille. Jokainen poismennyt on nyt kuitenkin varmasti hyvässä paikassa.

Muistan kun olin kaverini luona yötä, ja sitten yöllä oli pakko kömpiä vessaan. Vessan ovella käännyin katsomaan eteiseen, ja näin kuinka WC:n valo osui ovelle ja heijastui kissan silmiin. Ensin luulin, että se olisi ollut ystäväni Doris -katti, mutta se olikin isompi ja punertavan ruskea, toisin kuin Doris joka on kokonaan musta. Menin vessaan ja kun tulin takaisin, kissaa ei näkynyt, ja Doris nukkui sikeästi sohvalla.

Kerroin kaverilleni mitä näin, ja hän kertoi että ennen Dorista heillä oli Pippuri-niminen kissa, juuri sen näköinen minkä olin eteisessä nähnyt. Taisi vanha Pippuri tulla vain tarkistamaan onko kotona kaikki hyvin. idiot2
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Kuu Härkä
Nouseva Kalat
Merkurius Härässä
Venus Oinaassa
Mars Kaloissa

~Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
~Tuuli
~Hevoskastanja
~Anubis

(http://i44.photobucket.com/albums/f1/Usvatar/hug.gif)
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: