Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: On ennustettu yksisarvisten paluusta!  (Luettu 59122 kertaa)
0 jäsentä ja 19 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #15 : 17.06.2007 22:29:00 »

Itse omistan Doreen Viertuen
Magical unicorns oracle cards-kortit ja niitä nostelen itselleni ja läheisilleni Smiley Ihania, mahtavia, uljaita ja ennenkaikkia toimivia.
Valitsin yksisarviset enkeleiden sijaan siksi, että tulen luonnossakin paremmin toimeen eläinten kuin ihmisten kanssa. Yksisarviset ovat aina kumahtaneet ja kunnolla, näkynikin näen niiden hahmossa smitten
Enkeleihin uskon kyllä, yksisarvisiin vielä enemmän. Niitähän on, me ei vaan nähä niitä kunnolla vielä.

Voi ihme, että tuollaisiakin on!  Huh  Voisitko nostaa sellaista korttia ystävälleni 'Yksisarviselle', jolla muutenkin on ollut ja oleva suuri muutos edessänsä?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #16 : 17.06.2007 23:03:16 »

Kuulehan... vastaan sinulle purple-värilläni.

Voi että, ette arvaakaan... Tämä tulikin yllättäen hyvin ajankohtaiseksi ja läheiseksi itselleni tämä aihe kun jäin miettimään sitä. Kiitos Esmiralda, olet kyllä näkijä!  smitten Yllättäen asioita alkoi tapahtumaan ja  tavallaan "yksisarviseni" tuli "takaisin" elämääni. Sillä aihetta miettiessä tajusin, ettei ole niinkään merkitystä, eikä ole lopulta kyse siitä ovatko yksisarviset totta vai tarua, vaan siitä mitä ne symbolisoivat. Tuli oikea heureka elämys. Cheesy smitten

En ole näkijä, kiitos vain, mutta hyvin valpas, kuten metsäkauriskin. Oikeastaan tähtipäivillä jo kuulin yksisarvisen mahdollisuuksista. Siitäpä jatkoinkin matkaa ystäväni itse 'Yksisarvisen luo' ja mitä näinkään. Hänen makuuhuoneessaan vastapäätä hänen tyynypuolipäätä pöydällä on yksisarvisen hahmo, taiteiltu paperimassasta (hyvin herkkä, kaunis) ja minun piirtämä yksisarvinen, jonka sarven ympärille on kietoutunut enkeli. Siinä he valvovat ystäväni unta.

Niin juuri, olet oivaltanut kuten minäkin, sen mitä se symbolisoi. Se, mitä olen ystävässäni nähnyt, hänen silmiensä loistossa, hymyssä, kyynelissä, tuskassansa.


Kaiken sen lisäksi mitä niistä tarinoissa kerrotaan, minä oivalsin niiden symbolisen merkityksen omassa elämässäni. Liitän ne nyt hyvin vahvasti sisäiseen lapseeni, lapsen viattomuuteeen ja koskemattomuuteen ja sen ilmentämiseen/parantamiseen sisälläni. Sillä todella jossain vaiheessa elämääni kadotin tuon "yksisarviseni"

...kuten myös ystäväni, ja kuten jokainen, joka peloissaan, katkeruudessaan pettää itseään ja valitsee helpommaksi luulemansa tien, ja ehkä lyö pääntä seinään. Siihen se sarvi jää kiinni. Huh, tämä on hyvin symbolista. Ja lausun tätä puoleksi tiedostamatta...



ja en enää uskonut siihen ja sen voimaan, koska minua haavoitettiin lapsena niin pahasti.

...niin haavoitettiin ystäväänikin. Voin kertoa. Hänellä oli kysta tai myoma, hyvin yksinkertainen rakkula. Jonka sitten humalassa ollut lääkäri leikkasi. Samalla hän viotti ystäväni munanjohtimia niin, ettei hän koskaan saanut enää lasta. Asia, joka ilmeni vasta myöhemmissä tutkinnoissa. Ja aika oli noin 60 vuotta sitten!

Ihmeiden aika ei kuitenkaan ole ohi, koin äsken jotain niin syvällistä ja mahdotonta selitettäväksi... Löysin kuitenkin linkin jälleen tuohon sisäiseen lapseeni, eli tähän "yksisarviseeni" ja sen energioihin. Annoin sen parantua täydellisesti ja palata takaisin. Jokatapauksessa se alue, jossa minulla oli vielä itsessäni parannettavaa on nyt alkanut humisten paranemaan. Sisäisen jumalan ja jumalattaren löytämisen ja parantamisen lisäksi minun oli vielä löydettävä ja parannettava se sisäinen lapsenikin. Paljon symboliikkaa, mutta ehkä saatte jotain tästä "napattua" itsellenne...

Ehkä juuri tästä puhuttiin Tähtipäivillä, en nyt tässä vaiheessa, äsken Kuopio tanssii ja soi-festivaaleilta ja vähän pökertyneenä vielä...voi muistaa aiheen topikkia. Mutta...minä uskon vielä vankasti, että myös ystävälleni valaistuu läpikäyneen elämän tarkoitus vapauttaakseen hänet. Ja antaa terveyttä, sillä nyt kun hänen sairas mies on tämän maailman jättänyt, on hänen haaveensa kiertää vielä maailma ympäri. Ehkä hän kiertää myös menneen elämänsä ympäri ja oivaltaa kaiken elämän opetuksen tarkoituksen. Sillä hän todella omaa yksisarvisen herkän sielun, sen mitä kuitenkaan ei haavoitettu, persoonaa vain.

Tuli vielä mielleyhtymä asioista jotka ovat perätysten "ponnahdelleet" elämääni: Löytyneet,  parantuneet, tasapainoittuneet.  angel Nimittäin nämäkinhän ovat juuri sitä pyhää kolminaisuutta joka meissä kaikissa on:

1.SISÄINEN MIES/MIESENERGIA/JUMALUUS - 2.SISÄINEN NAINEN/NAISENERGIA/JUMALATAR - 3.SISÄINEN LAPSI/LAPSIENERGIA/YKSISARVINEN= 4.LUOJA MEISSÄ/KAIKKEUS

SIITÄ TULEE SIIS 4!

MAA-ILMA-TULI-VESI= NELÄ ELEMENTTIÄ

KEVÄT-KESÄ-SYKSY-TALVI= NELJÄ VUODENAIKAA

POHJOINEN-ETELÄ-ITÄ-LÄNSI= NELJÄ ILMANSUUNTAA

KAIKKI LIITTYY KAIKKEEN.  Cheesy



SYDÄMELLISESTI NYT TÄSTÄ AIHEESTA KIITTÄEN!  smitten



Niin myös Esmiralda!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #17 : 18.06.2007 13:45:13 »

Kyllä meissä kaikissa on jonkinlaista näkijää.  Wink angel
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #18 : 20.06.2007 20:54:26 »

Kiitos, en kielläkään täysin näkijän lahjojani.

Olen kait visionisti! Näen mielleyhtymiä, mielikuvia, alan maalailemaan, olen taivaanrannan maalari, iloitellen, mutta kyllä värähdyksiä olen oppinut tuntemaan ja tyylilajeja sumplimaan.

Uskonkin että jokainen olemme näkijä ja siinä tarvitaan monenlaista näkökulmaa, monella lailla katsojaa ja monenlaista tulkitsijaa.

Joskus joku on myös sellainen jolla on ajantaju. Jotakin sellaista olen herkkä haistamaan.
Siis ajanTAJUSTI!  Grin

Vai onko sillä fiksumpi nimi?

Hei! Lisää ajatuksia yksisarvisesta. Missä olette vastaan tulleet?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #19 : 20.06.2007 21:48:47 »

Esmiralda Smiley

"listen to your true feelings"
-Don't let others talk you into doing something that you know is wrong

Tämä kortti tarkoittaa, että joku saattaa pyytää sinua tekemään jotain, mikä on omaa moraalisi vastaista. Sinua ehkä houkuttaisi tehdäkin sen, miellytääksesi muita. Saatat olla huolissasi että jos kieltäydyt, niin tämä henkilö ei enää välitä sinusta. Mutta tämä kortti muistuttaa, että sinun on hyvin tärkeä kuunnella omia tuntemuksiasi ennen kuin teet mitään. Sinun täytyy itse valota mikä on oikein ja mikä väärin.
Jos sinusta tuntuu sekavalta, niin puhu jonkun luotettavan ihmisen kanssa (vanhempi, ohjaaja, paras ystävä jne) Voit myös puhua lemmikillesi tai suoraan enkelillesi. Loppujen lopuksi, sinun täytyy itse päättää mikä on parasta sinulle. Tämän valinnan tulee tulla sinun itsesi sisältä, ei ulkoisesta painostuksesta.
Valitse suunta, joka tekee sinusta onnellisimman pitkällä aikavälillä mietittynä. Jotkut valinnat tuntuvat hyvältä vain hetken ajan ja jälkeenpäin voit katua. Parhaat valinnat tekevät sinusta onnellisen pitkäksi, pitkäksi aikaa.
Kuullaksesi todellisia tunteitasi sinun pitää hiljentyä. Sulje ovi, sammuta kaikki äänet. Sulje silmäsi ja hengitä syvään. Sitten kysy kysymyksesi mieleltäsi ja kuuntele: Kuuntele kehoasi, sydäntäsi ja mieltäsi. Kirjoita ylös kaikki mitä ajattelet, näet, kuulot tai tunnet. Ja tee se, mikä tuntuu sydämessäsi oikealta.
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #20 : 21.06.2007 00:11:59 »

Voi Cheva! Kiitos!  Smiley

Kun osui oikeanlainen kortti ystävälleni, joka juuri tavatessamme suri sitä, että ei ole uskaltanut sanoa vastaan, vaan on halunnut olla aina ystävällinen ja miellyttää. Ja hiljaa nielaissut pettymykset, mitä toiset ihmiset ovat aiheuttaneet.

Luulenpa että näin minunkin on käynyt usein ja varmaan muidenkin. Emme kuuntele sisimpämme totuutta, teemme ympäristöä helpoksi elää ja se pettää meitä kuitenkin. Ja minä petän itseäni, petturuudesta pahin.

Ehkä tässä onkin yksi yksisarvisen suuria viisauksia symbolisesti. Se on kadonnut maailmasta, niinkuin oma totuuskin on kadoksissa.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Dala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104



Profiili
« Vastaus #21 : 24.06.2007 21:25:06 »

Oi, yksisarviset ovat todella lumoavia olentoja. Tykkään piirtää niitä. Ovat niin kauniita. smitten Kauniita ja viisaita, ja niin ikuisia!

Muistaako kukaan todella kaunista piirroselokuvaa "The last unicorn"? Smiley Aivan ihana elokuva, niin kaunis ja jollain laila niin välitön ja vilpitön.  smitten

(http://www.danielthomas.org/Assets/film%20reviews%20pix/stop-stealing-unicorn.jpg)

(http://pages.zoom.co.uk/talespinners/images/unicorn.gif)

(http://www.skuldo.com/images/LastUnicorn25thAnniv2.jpg)
tallennettu

Ovat veljiäni sade sekä tuuli,
ja ystäväni luodut metsien.
On kaikki täällä yhteydessä kaikkeen,
jotka tietä elämän käy kulkien.

aurinko oinas kuu kaksoset askendentti neitsyt
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #22 : 25.06.2007 13:51:07 »

Kylläpäs nyt yksisarviset todellakin tekevät paluuta...  Grin Sillä kuinka ollakaan, kun vietimme vanhimman tyttäreni 6v. syntymäpäiviä, hän sai eräältä vieraalta lahjaksi palapelin, jossa on yksisarvisia. smitten

Dala, minä en ainakaan muista nähneeni kyseistä elokuvaa.
tallennettu
Dala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104



Profiili
« Vastaus #23 : 25.06.2007 17:03:45 »

Minä en paljoa muistanut elokuvasta, mutta ihan jokin aika sitten älysin etsiä sitä netistä. Grin Nyt minulla on tämä elokuva omana. smitten

Tässä intro:
http://www.youtube.com/watch?v=VxoJLJx-mJw

Ihanaa rakkauden valo, yksisarvispalapeli!  smitten smitten smitten



tallennettu

Ovat veljiäni sade sekä tuuli,
ja ystäväni luodut metsien.
On kaikki täällä yhteydessä kaikkeen,
jotka tietä elämän käy kulkien.

aurinko oinas kuu kaksoset askendentti neitsyt
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #24 : 25.06.2007 21:10:11 »

Minä en paljoa muistanut elokuvasta, mutta ihan jokin aika sitten älysin etsiä sitä netistä. Grin Nyt minulla on tämä elokuva omana. smitten

Tässä intro:
http://www.youtube.com/watch?v=VxoJLJx-mJw

Olipas kertakaikkisen lumoava.  smitten Täytynee hankkia se itsekin...
tallennettu
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #25 : 25.06.2007 22:27:21 »

 Smiley Mulla on sellainen otus tatuoituna sydämen päälle.

En ole ikinä ajatellut, että sellainen täällä maan kamaralla vastaan laukkailis, ainakaan konkreettisesti - symbolisella tasolla sitten useamminkin  smitten
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
astraali
Vieras
« Vastaus #26 : 26.06.2007 12:32:14 »

Yksisarviset ovat jo täällä... Smiley

Olen meditaatiomatkoillani päässyt oman yksisarviseni selkään. Hän on koko ajan mukanani energiana. Tiedän mille hänen harjansa tuntuu käteni alla ja mille hänen pehmeä karvansa tuntuu silittää. Yksisarviseni halusi tulla mukaani erään Atlantis-meditaation yhteydessä. Ensimmäisen kerran hän kävi luonani jo paljon aikaisemmin tänä vuonna mutta nykyään hän on luonani koko ajan.
Hänen energiansa on todella rauhoittavaa ja hän saa minut helposti itkemään siitä kaipauksesta, jota häntä kohtaan tunnen. Se rakkauden määrä on aivan käsittämätöntä. smitten

Atlantiksesta mukaani tuli myös mustakissa, joka nyt elelee täällä kotonamme myös. Hän käy usein unessa moikkaamassa meitä, jos unohdamme hänen läsnäolonsa muuten. Grin
tallennettu
Dala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104



Profiili
« Vastaus #27 : 26.06.2007 16:34:50 »

Astraali: Upeaa, sinulla on mahtavia ystäviä siellä. Grin
tallennettu

Ovat veljiäni sade sekä tuuli,
ja ystäväni luodut metsien.
On kaikki täällä yhteydessä kaikkeen,
jotka tietä elämän käy kulkien.

aurinko oinas kuu kaksoset askendentti neitsyt
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #28 : 26.06.2007 18:41:20 »

Mieki oon melkein jokaisessa meditaatiossa jossain yksisarvisten kanssa.
Henkkohtaseni nimi on kuulemma Chevvy, yksisarvismaailmassa minun "kuvani". Aika näsäviisas ja nokkava (en minä ole näsäviisas ja nokkava *köhköh*)
Korttieni kanssa hän on aina antamassa mitä kummallisempia vastauksia, ja ne loppupeleissä osuvatkin oikeiksi Cheesy

Ihastuttava tapaus.

 smitten

Taianpa mennä taas tänä iltana hänen kanssaan henkeviä juttelemaan.
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #29 : 29.06.2007 18:57:48 »

Minä en paljoa muistanut elokuvasta, mutta ihan jokin aika sitten älysin etsiä sitä netistä. Grin Nyt minulla on tämä elokuva omana. smitten

Tässä intro:
http://www.youtube.com/watch?v=VxoJLJx-mJw

Ihanaa rakkauden valo, yksisarvispalapeli!  smitten smitten smitten





Kas kummaa, kun tuli matkoilta, halusin katsoa ensimmäiseksi 'yksisarvisen' topicin.  smitten En tiedä miksi.

Mutta Kiitos Dalalle! En minäkään tiennyt tuota elokuvaa. Kiitos osoitteesta!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: