Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unessa pilkoin ja keitin kissani  (Luettu 4285 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Salmiakka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« : 15.06.2007 15:39:06 »

Hei!
Näin viime yönä todella kummallista unta. Pilkoin kissani ilman järjellistä syytä, ja pistin kattilaan kiehumaan. Liha oli valkoista. Maistoin sitä, mutta se ei maistunut oikein millekään. Mietin, että taisi jäädä keskeltä raa'aksi. Kesken keittopuuhien rupesin ihmettelemään, että mitä oikein olen tekemässä. Tajusin, että tätähän voitaisiin pitää jopa eläinrääkkäyksenä. Muistelin, että kissa ei ollut päästänyt ääntäkään kun olin sitä pilkkonut, ja mietin miksi. Kissan pää oli kokonaisena jäljellä ja se oli vielä "elävä". Sanoin miehelleni, että hoida sinä tuo johonkin.

Osaisiko joku valottaa mitä uni voisi tarkoittaa? Elän tällä hetkellä hyvin vaikeaa ja raskasta aikaa avioliitossani ja luulen tuon unen liittyvän paljon siihen.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 15.06.2007 22:00:52 »

Hakataanko naisellisuutesi maan rakoon? Koetko olevasi epä-naisellinen? Ilmeisesti oman seksuaalisuuden kanssa on myös ongelmia.

Valkoinen on puhtauden ja kuoleman väri. Koska miehesi on unessa mukana näkisin, että ikään kuin sanoisit hänelle "no niin! Tapa nyt viimeinenkin naisellisuuteni riippeet, sinähän sen osaat!"

Laitan tähän vielä Dreammood´s Dictionaryn suomennoksen unisymboleista.

Kissa
Kissa edustaa paljoa epäonnea, tragediaa ja huonoa onnea. Kuitenkin, kissaihmiselle, uni edustaa itsenäistä luonnetta, feminiinistä seksuaalisuutta, luovuutta ja voimaa. Jos kissa on vihainen sinulla on ongelmia oman feminiinisyytesi kanssa. Jos kissa on hännätön, kertoo se itsenäisyyden katoamisesta ta autonomian puutteesta.

Jos kissa puree sinua, symboloi se nielaisevaa naarasta. Ehkäpä vain otat ja otat antamatta takaisin. Saatat ilmaista turhautumista ja pelkoa eteenkin silloin jos asiat eivät suju suunnitelmien mukaisesti.

Musta kissa vihjaa, että saatat pelätä käyttää joitakin psyykkisiä kykyjäsi ja ettet luota omaan intuitioosi. Saatat myös alitajuisesti yhdistää mustan kissan pahuuteen, tuhoon ja epäonneen. Valkoinen kissa puolestaan ennustaa vaikeita aikoja.

Haavoittunut kissa
Kohtaat tosielämässäsi paljon ongelmia perätysten. Unen kissa edustaa omaa voimaasi.
Koska kissa edustaa myös feminiisyyttä haavoittunut kissa voi viestiä, että omaa feminiinisyyttäsi on haavoitettu ja /tai et ilmaise feminiinisyyttäsi.

Valkoinen
Valkoinen edustaa puhtautta, täydellisyyttä, rauhaa, viattomuutta, arvostusta, seesteisyyttä, tiedostamista ja uusia alkuja. Saata kokea heräämisen tai saada uuden näkökulman elämääsi.
Täytyy kuitenkin muistaa, että itäisissä kulttuureissa valkea on kuoleman ja surun väri.

Kokata
Jos kokkaat unessasi, kuvastaa uni haluasi vaikuttaa muihin niin, että he pitävät sinusta tai tulevat sinusta riippuvaisiksi. Vaihtoehtoisesti se edustaa hoivaavaa puoltasi tai haluasi tulla hoivatuksi. Haluavt olla rakastettu.
Jos kokkaamisen kanssa on ongelmia, uni kertoo, että yrität liikaa.

 

tallennettu
Salmiakka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #2 : 18.06.2007 09:26:19 »

Hei,
Kiitos mondo ja AthaMaarit tulkinnoista!
Tunnistan noissa molemmissa omaa tilannettani, ja oikeastaan tämän tyyppistä ajattelin itsekin. Minua on loukattu todella paljon mieheni taholta. Eikä pelkästään naisellisuuteni vaan myös minun koko olemassaoloni ja ihmisyyteni on kyseenalaistettu. Tällä hetkellä monia asioita täytyy selvitellä vaikka se turhauttaa ja tuntuu vaikealta. Kiehuva vesi ja kuumana käyvät tunteet... ne ovat yksi yhteen. Ja paloiksi pilkottu kissa, olisiko se sitten sitä asioiden työstämistä pienissä osissa. En voi tehdä sitä vain yksin vaan myös mieheni on tehtävä osansa. Onko siinä sitten jotain symboliikkaa, että miehelle jäi kissan pää?

Mondo, sinulla oli hyvä näkökulma siitä, mitä tuli kissan äänettömyyteen. Todella, miten olen antanut tehdä itselleni näin?  Cry
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3 : 18.06.2007 12:54:16 »

Ulos siitä suhteesta tai keityt elävältä, mirri!
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: