Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astrologia ja pörssi?  (Luettu 6191 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« : 17.06.2007 00:46:55 »


Käsittääkseni esim. Jenkkilässä astrologit ovat melko suosittuja
sijoituskonsultteina. Sattuuko kukaan tietämään jonkun tai
joidenkuiden sijoittamiseen perehtyneiden astrologien nimiä
tahi veppisaitteja?

 smiley6600
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 17.06.2007 08:51:53 »

En tiedä mutta tuohon voisi itse perehtyä. Se on muutenkin ollut tutkimuksen alla muutaman vuoden (markkinat, sijoitus) mutta en tiedä miten luotettavasti astrologia näkee asiaa. Eikö pikemmin pankkiiriliike osaa sanoa, miten kurssit kehittyvät.

tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #2 : 17.06.2007 09:40:16 »

En tiedä mutta tuohon voisi itse perehtyä. Se on muutenkin ollut tutkimuksen alla muutaman vuoden (markkinat, sijoitus) mutta en tiedä miten luotettavasti astrologia näkee asiaa. Eikö pikemmin pankkiiriliike osaa sanoa, miten kurssit kehittyvät.


Näköjään guuglettamalla vaikkapa "astrology stock market" tai
"financial astrology" löytyy huomattavan paljon netistä kamaa.

Muuten, astrologian harrastaminen voi näköjään tulla melko
kalliiksikin, jos se on niin huteralla pohjalla kuin sidemanilla.
On tullut nimittäin ns. "holdattua" 20.7.1988 (tiettävästi) syntyneen
firman osakkeita, vaikka olisi pitänyt myydä jo muutama kuukausi sitten, koska tällä hetkellä suursijoittajat dumppaavat  satojatuhansia kappaleita päivässä tuota osaketta. Kun ostajia löytyy todella harvakseen, kurssin tietenkin lähtee syöksymään "kaakkoon".

Osasyy holdaamispäätökseen on ollut ensi joulukuun Jupi-konjunktio-transiitti, jonka odotan/odotin(?) tuovan yhtiölle menestystä markkinoilla viimeaikaisen rämpimisen sijaan. Tällä hetkellä näyttää kuitenkin siltä, että noutaja tulee yhtiölle kenties jo muutaman viikon päästä, koska uutta laitetta ei näy saatavan markkinoille, eikä vanha mene enää kunnolla kaupaksi. Sitäpaitsi kilpailu alalla, jolla Yhtiö on ollut pioneerina, on kiristynyt huomattavasti. Yhtiö ei kyenne
kilpailemaan Toisen Kotimaisen Yhtiön kanssa, koska viimemainitun
resurssit ovat lähes tähtitieteelliset Yhtiön vastaaviin verrattuina.

Kyhnymäärällä, joka nyt näyttää vääjäämättä menevän Kankkulan kaivoon,
olisi ostanut vaikkapa uuden laadukkaan henkilöauton, jos sellaista
kaipaisi. Olen kuitenkin päättänyt katsoa pelin loppuun, kävi miten
kävi.

 uglystupid2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3 : 17.06.2007 09:56:04 »

No huh, itse en rupeaisi neuvomaan saati tähtitaivaalta tietoja odottamaan, kyllä treidaajat minun tietojeni mukaan ihan technical analysis pohjalta katsovat kursseja, että missä kohdassa mennään huipulle ja sieltä alkaa se pieni notkahdus tulla alas, jossa kohtaa myydään.

Mutta itse en tällä hetkellä riskipelaa. Joukkarin on tosin vaikea pitää näpit erossa juuri Jupparin takia. Ehkä jokin järki päässä tällä hetkellä.

Onnea sinulle kuitenkin! Ota yhteys alan firmoihin tai varmaan jo tunnetkin.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #4 : 17.06.2007 12:41:05 »

No huh, itse en rupeaisi neuvomaan saati tähtitaivaalta tietoja odottamaan, kyllä treidaajat minun tietojeni mukaan ihan technical analysis pohjalta katsovat kursseja, että missä kohdassa mennään huipulle ja sieltä alkaa se pieni notkahdus tulla alas, jossa kohtaa myydään.

Mutta itse en tällä hetkellä riskipelaa. Joukkarin on tosin vaikea pitää näpit erossa juuri Jupparin takia. Ehkä jokin järki päässä tällä hetkellä.

Onnea sinulle kuitenkin! Ota yhteys alan firmoihin tai varmaan jo tunnetkin.

Viime alkusyksystä uumoilin, että "Jupiter nostaa" Yhtiön kurssia Marraskuussa (tr.  jupiter  aspect_opp  rx.  jupiter)
Juuri näin sitten tapahtuikin: kurssi nousi yli 50% alkusyksyn
keskikurssista, mutta kyseessä oli melko lyhytaikainen
piikki. En tiedä miksi sillöin ei tullut myytyä, ehkä ahneuden pirulainen
ja vielä suurempien voittojen himo iski. Ja loppu on historiaa...

 Embarrassed
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5 : 17.06.2007 17:15:43 »

Kattelitko yrityksen karttaa vai miten näet sellaisen astrologiasta?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #6 : 17.06.2007 18:06:14 »

Kattelitko yrityksen karttaa vai miten näet sellaisen astrologiasta?

Nimenomaan. Kuten mainitsin aiemmin, Yritys on tiettävästi
syntynyt 20.7.1988. Ensi joulukuussa on mielestäni "ruuhkaa"
Jouskarin tienoilla. Silloi Yritys mitä todennäköisimmin
on jo kuitenkin enää vain historiaa...

 Sad
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7 : 20.06.2007 11:45:48 »

Niin, ja sinä opit henkisen läksyn..  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #8 : 21.06.2007 01:11:29 »

Niin, ja sinä opit henkisen läksyn..  angel

Eihän  askendentti & aurinko - skorpioni -t,  kuu- jousimies -t
tommosista opikseen ota...

 :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9 : 21.06.2007 10:00:28 »

Skorpparit voi ihan itte kyl päätellä mitä oppii. Itse opin, että päivätyö ja vain eräs tosi hyvin järjestetty 50v vanha firma, se ei kaadu. Muuten pitäis vaihtaa alaa. Cool Toivon sinulle onnenpotkua.

Lama tulee noin 1910 1930 1950 1970 1990 2010 (totta, 2008 voi vaikuttaa muuhun kuin markkinointityöhön) ja 2030.  Wink Katsokaa itse, juhlaa oli 1920 1940 1960 1980 2000 ja sitten 2020.  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 21.06.2007 10:30:35 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: