Viime yönä näin hieman painajaismaista unta, mutta ei riittävän painostavaa jotta olisin herättänyt itseni unesta
Olin menossa paikkaan ystävän kera, jossa oli paljon ihmisiä. Istuttiin alas ja aloitettiin ns.kokous. Jostakin syystä minut ja ystäväni otettiin keskelle lattiaa suorittamaan tehtävää -välissämme oli tussitaulu, johon miedän piti kirjoittaa niin monta Rock`N`Roll mies laulajaa kuin muistamme. Enemmän nimiä, voittaja periaate
Minultahan tuli nimiä (tuttu aihe kun on), mutta ystäväni aikoi kurkkia minun puolta taulusta. Käänsin taulua ja lopulta taisimme joutua käsirysyyn
Uni muuttui... tappelun hiljeni ja olin voittanut. Tämä ns. ystävä ilkkui, vaikka voitit minut, tuhosit temppelin
Katsoin taakseni ja niin todella, siellä oli raunio
Uni hyppäsi ajallisesti... olin munkin kaavussa kastelemassa kukkia uuden tempelin kupeessa, kun vieras saapui anomaan vettä janoon. Tiesin tuon olevan se vanha tappelukaveri, mutta osoitin ystävällisyyttä ja kutsuin sisälle. Kerroin matkalla kuinka vanha hajosi, mutta se oli hyvä. Löysin raunioiosta aarteen, jolla rakensin tämän uuden, paremman
Hän kuitenkin pyysi vettä ja vein hänet wc.hen, tila oli onneton ja pieni. Sinne tuli kuitenkin raikasta vettä ja selitin iloisesti, kuinka TIEDÄN joskus saavani isomman ja hienon wc.n rakennettua temppeliini
Ok, kiva uni mutta mikä symboli on WC?