Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluto kauriissa  (Luettu 8589 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
helinä
Kohtuuastroilija
**

Aur Rapu, Kuu Vesmies, Ac Pluto (huone12)

Profiili
« : 18.06.2007 07:47:25 »

Hei

Joko tästä aiheesta alkaa löytyä kirjoituksia/ajatuksia?
Odotan suurta merkkimuutosta ja mietin mitä siitä kirjoitetaan näin ennustavassa mielessä...

pluto  kauris ?
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #1 : 20.06.2007 12:42:42 »

Kurkkasin huvikseni Googlesta ja mm. tämmöistä löytyi:

http://www.kolumbus.fi/summit.lighthouse/VP/VP_3_99/Lopunajan_profetiat.htm

Lainaus
Pluto Kauriissa 2008-2024

Pluto menee Kauriin merkkiin 2008 ja on siinä vuoteen 2024 saakka. Tänä aikana voidaan nähdä dramaattinen muutos kaikissa sosiaalisen järjestymisen muodoissa, mukaan lukien kansakunnissa ja kansojen liitoissa kuten YK:ssa.

Kaikki organisaatiot käyvät läpi muutoksen jo Pluton ollessa Jousimiehessä ja Uranuksen sekä Neptunuksen ollessa Vesimiehessä. Nyt kun Pluto tulee Kauriiseen, kyseiset organisaatiot saavat kokonaan uuden muodon. Tämä koskee todennäköisesti myös yhteisöjä ja ehkä jopa perheitä.

Tänä aikana tapahtuu uusi vallanjako organisaatioissa ja syntyy uusia vallankäytön muotoja, mikä johtaa myös voimakkaisiin valtataisteluihin. Vanhan järjestelmän ja uuden järjestelmän edustajat joutuvat vastakkain.

Jos emme varo, saatamme nähdä jonkinlaisen korkean teknologian hirmuvallan. Muussa tapauksessa voi syntyä entistä korkeatasoisempia sosiaalisia rakenteita.

Kaarina Pääkkösen sivut:

Lainaus
Maamerkeissä Pluton voi liittää kaikenlaisiin juuriin, sukuun Härässä, asioiden ja sairuksien tutkimiseen ja perusteelliseen selvittämiseen Neitsyessä sekä koko meidän ihmiskunnan olemassaolon perustaan, kulttuuriin ja sitäkautta saavutettuun muutokseen ja tietoon Kauriissa.

Tammikuun lopulla 2008 Pluto siirtyy Jousimiehestä Kauriiseen ja jos astrologian perusteella jotain haluaa ennustaa, pitäisi sen olla aikaa, joka ravistelee meidän käsityksiä ihmiskunnasta ja voimme rajustikkin joutua muuttamaan mielipiteitämme. Valtataistelu voi myös nousta tuhoavaksi niin voimakkaasti, että uusia teitä on etsittävä.

Varmasti löytyy lisääkin mm. englanniksi, joten olisi myös mielenkiintoista kuulla jos joku on ehtinyt perehtyä aiheeseen. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
helinä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 20.06.2007 20:37:57 »

http://www.astrologie.ws/plutocp.htm

-Englantilainen Googletus löysi tälläisen.
Koska siinä oli pohdintaa historiallisesti  rapu  pluto ajoista lähtien, oli pakko laittaa tämä kaikille nähtäväksi.

Tässä pätkää:

Responsibility or rule? Rules originate when people don't take personal reponsibility; where there is chaos rules need to be created in the interest of the collective safety. Whenever we accept personal resonsibility, we'll need far less rules.

terv.  aurinko  venus  rapu  Smiley , joka muuten inhoaa kaikkia "sääntöjä"  Wink
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 20.06.2007 21:19:04 »

Sanotaan myös että kun  pluto tulee 0´ kauris on se  kauris n portilla, tie universaaliseen avataan.
On niin paljon puhuttu valinnasta, ja koen sen että tämä on se paikka jossa annetaan ihmisille valintamahdollisuus, astua henkiselle tielle.
Ne jotka eivät tee sitä, on heidän valintansa ja nyt jo näkee että ihmisiä poistuu paljon täältä erillaisissa onnettomuuksissa.

On todella mielenkiintoista tämä loppuvuosi miten meitä herätellään  Shocked

Wink  Mateve
tallennettu

mateve
helinä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 22.07.2007 17:26:17 »

Pluto menee Kauriin merkkiin 2008 ja on siinä vuoteen 2024 saakka. Nyt kun Pluto tulee Kauriiseen, kyseiset organisaatiot saavat kokonaan uuden muodon. Tämä koskee todennäköisesti myös yhteisöjä ja ehkä jopa perheitä.

Vanhan järjestelmän ja uuden järjestelmän edustajat joutuvat vastakkain.

... ihmiskunnan olemassaolon perustaan, kulttuuriin ja sitäkautta saavutettuun muutokseen ja tietoon Kauriissa.

Tammikuun lopulla 2008 Pluto siirtyy Jousimiehestä Kauriiseen ...Valtataistelu voi myös nousta tuhoavaksi niin voimakkaasti, että uusia teitä on etsittävä.

Tossa mielivaltasesti pätkittyä... (kts. varsinainen lainaus yllä)

Siis tuo rapuun (oon  aurinko rapu huone 10) liitetty perhe - ihmiskunnan olemassaolon perusta - painaa oleellisesti mun mieltä.
Itsellä semmonen riisuttua mallistoa oleva systeemi kasassa - olen kai näitä uusioperhe ajan valtavirrassa uivia lajeja.
Siis kumpi lienee tämän ajan standardeja, perinteinen vai nämä muut uudet versiot....? - ehkä ne hyvät puolet kummastakin otettava käyttöön?

pluto kauris kyllä mun mielestä viittaa enemmän miesvaltaan kuin perhe traditioon näin ylipäätänsä... Kattoo mitä tuo tullessaan.

Lisää löydöksiä/kommentteja aiheesta.
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija

Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin

Profiili
« Vastaus #5 : 22.07.2007 18:50:20 »

Jee, jee  Grin
Minua tuo Pluto on tässä ihanasti käsitellyt. Oli tässä Pluton yhtymä Kuulle. Sanottiin: "sen koettuasi, se ei enää sinua rassaa". Näinkö? Tosin Radixillani Pluto ei tee mitään aspektia Aurinkooni.
Vaan eihän tuota milloinkaan tiedä, mikä seuraavaksi kaatuu ja jytisee. Aurinkoni on tarkalleen 0'37 astetta Kaurista, Mars (Kauriissa) kolkuttelee Kirjaston Ovea, että sekin vielä.

Enveis:
Tulta päin vaan! police police police
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 22.07.2007 19:21:28 »

pluto kauris kyllä mun mielestä viittaa enemmän miesvaltaan kuin perhe traditioon näin ylipäätänsä... Kattoo mitä tuo tullessaan.

Lisää löydöksiä/kommentteja aiheesta.

Kauris on kyllä kuitenkin feminiininen merkki, eli itse en tosissaankaan näkisi sitä miesvaltaan viittaavana, vaan nimenomaan kenties voimakkaiden naisten nousuun johdattelevana kuviona. Wink
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Stareyes
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 23.07.2007 15:22:23 »

Kauris on kyllä kuitenkin feminiininen merkki, eli itse en tosissaankaan näkisi sitä miesvaltaan viittaavana, vaan nimenomaan kenties voimakkaiden naisten nousuun johdattelevana kuviona. Wink
Näinpä, Presidenttimme Tarja Halonen on myös Auringoltaan Kauris ja puoliso Auringoltaan Kaksonen.

On tullut aika naisten, kuten se on ollut joskus ennen muinoin. Tosin miehiä ei sotketa jalkoihin, vaan opetellaan olemaan tasavertaisia.
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Avuerdayes
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #8 : 24.07.2007 10:45:20 »

Heips!

Itse myös kauriina odotan tuota aikaa suurella mielenkiinnolla. Oma  pluto aspect_con aurinko tulee olemaan juuri tuossa puolivälissä eli vuonna 2016. Sille vuodelle sattuu kaikenlaista muutakin sälää.
Ja ihan vaan vinkkinä: nykyinen oikeusministeri on kauris.

Päivän jatkoja
tallennettu

au kauris ac skorppari kuu vesimies
lohikäärme
sininen rytminen yö kin 123
Stareyes
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #9 : 24.07.2007 15:38:11 »

Tähän ei oikein voi tuumata kuin:
Me Kauriit ottakaamme sitkeytemme ja periksiantamattomuutemme oikealla tavalla esiin ja käyttäkäämme sitä kuuluisaa käytännöllistä järkeä.

Vaikka maailma myrskyää, me seisomme pystyssä päin, olemme tukipilareita toisille  smitten smitten smitten
tallennettu

Stareyes
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10 : 24.07.2007 15:45:39 »

tämä on se paikka jossa annetaan ihmisille valintamahdollisuus, astua henkiselle tielle.
Ne jotka eivät tee sitä, on heidän valintansa ja nyt jo näkee että ihmisiä poistuu paljon täältä erillaisissa onnettomuuksissa.
Apua, apua! Minua kauhistuttaa jo ajatuskin siitä, että he, jotka eivät henkistä tietä valitse, joutuu poistumaan.
Tätä minä en tule hyväksymään  tickedoff
Kaikilla on oikeus elää ja olla!

Maaäiti pitää nyt jo huolen siitä, että ylikansoitusta vähennetään  katastrofeilla.
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: