Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy Mars-merkistäsi  (Luettu 62034 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
SatAqu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #15 : 20.06.2007 21:39:06 »

Heipä hei, minulla on trooppisesti:
 mars 8 astetta  skorpioni 42'

jännityksellä odotan ja kiitän etukäteen..  Smiley

Marsisi on Vaa´ssa. Tavoittelet elämässäsi oikeudenmukaisuutta, rauhanomaista rinnakkaiseloa ja aktiivista sosiaalista elämää. Olet aikaansaava, alati määrätietoisesti luomassa uraa ja tietäsi ihmisvirtojen keskellä. Sinussa on suoruutta, sosiaalista silmää ja halua kommunikoida ongelmista älykkäästi. Puutut hanakkaasti epäoikeudenmukaisuuksiin ja kaikkeen vääränä pitämääsi, joskus jopa Marsmaisen hyökkäävästi. Sinussa on kuitenkin ihmistuntijamaisuutta ja taktista pelisilmää. Sodit tyylillä ja pitäen mielessäsi koko sosiaalisen miljöön olemassaolon. Sovit neuvottelijaksi riitatilanteisiin ja kaikkeen missä punnitaan vastakohtaisuuksien olemassaoloa. Sinussa onkin politiikkoa ja objektiivista tutkijaa samanaikaisesti. Vahva, joskin Marsin ominaisuuksille vastakohtainen asema.

Cool
tallennettu
SatAqu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16 : 20.06.2007 21:55:25 »

mulla on mars leijjonassa vitos huone 14 astetta.

Mars on sideerisesti Ravussa. Tahtosi on emotionaalisesti tavoitella itsetuntoa ja itserakkautta. Rakastat turvallisuudentuntoista elämää ja olet luonnostasi koti-ihminen. Harvoin matkustelet kauas. Elät mielelläsi suurissa unelmissa ja olet hyvin kunnianhimoista sorttia. Eläydyt tunteella kaikkeen tavoitteisiisi. Siksi myös epäonnistumiset otat pahoina iskuina. Haluat huomiota osaksesi ja monet pitävät sinua itsekeskeisenä otuksena. Olet sotaisa kun koet itsetuntoasi loukatun. Eläydyt musiikista ja taiteesta suuresti. Olet ulospäin tavanomainen vaikka sisäisesti elät suurta elämää. Huolehdit ja varmistut kaikesta usein jo etukäteen. Itseluottamuksesi ei ole täysin hyvä. Elät pelkojen ja unelmien ristiaallokoissa läpi elämäsi sovitellen niitä.

Smiley
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 20.06.2007 22:03:09 »

mars 11 huone, 23 ast.  kaksoset 1' Huh
tallennettu
SatAqu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #18 : 20.06.2007 22:06:17 »

mars 11 huone, 23 ast.  kaksoset 1' Huh

Marsisi on Härässä. Tavoitteesi on maallisen hyvän ja mukavuuden kokemisen tarpeessa. Tahtosi on vakaa ja lempeän oloinen. Pidät ulkoisesta kauneudesta ja tavoittelet helposti silmiä hivelevää. Olet korostuneen nautinnonhaluinen vaikka sitä ei aina päältä päin huomaakaan. Tahtosi on omistaa ja saavuttaa pysyviä asioita elämässäsi konkreettisella tasolla. Olet hyvin maanläheinen tavoitteiltasi. Et luovu tavoitteistasi helposti, mutta ulkoisesti harvoin käyt sotaa vaan säilytät aina hillityn ulkokuoren. Koet vahvoja tuntoja mustasukkaisuudesta ja kateudesta alkaen. Sinua pidetään hedonistina tai pintapuolisuuden ihailijana. Sinulla on silmää tyylille ja pyrit olemaan miellyttävä kaikessa käytöksessäsi. Haluat rakastaa vahvasti ja täysimääräisesti. Olet kaikkesi antaja ja ottaja samanaikaisesti.

Smiley
tallennettu
Minna
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #19 : 21.06.2007 07:20:56 »

Kiitos SatAqu  Smiley

Mars neitsyessä -kuulostaa kamalalta. No, täytyy yrittää keskittyä niihin hyviin puoliin jos sellaisia löytyy  Wink
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 21.06.2007 09:05:52 »

Joo...
Monet kiitokset, taitaa olla aika totta-vaikka naurattikin toi mukavuudenhalu...
tallennettu
Sissis
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #21 : 21.06.2007 20:01:26 »

Marsisi on Vaa´assa.
Tavoittelet elämässäsi oikeudenmukaisuutta, rauhanomaista rinnakkaiseloa ja aktiivista sosiaalista elämää. Olet aikaansaava, alati määrätietoisesti luomassa uraa ja tietäsi ihmisvirtojen keskellä. Sinussa on suoruutta, sosiaalista silmää ja halua kommunikoida ongelmista älykkäästi. Puutut hanakasti epäoikeudenmukaisuuksiin ja kaikkeen vääränä pitämääsi, joskus jopa Marsmaisen hyökkäävästi. Sinussa on kuitenkin ihmistuntijamaisuutta ja taktista pelisilmää. Sodit tyylillä ja pitäen mielessäsi koko sosiaalisen miljöön olemassaolon. Sovit neuvottelijaksi riitatilanteisiin ja kaikkeen missä punnitaan vastakohtaisuuksien olemassaoloa. Sinussa onkin politiikkoa ja objektiivista tutkijaa samanaikaisesti. Vahva, joskin Marsin ominaisuuksille vastakohtainen asema.

(http://i93.photobucket.com/albums/l66/zippi_02/Thankyou4.gif?t=1182448313)  smitten

Nytpäs piisaa mietittävää,, mutta pääosin kyllä "tunnustan"  Smiley
tallennettu

aurinko &  kuu Leijona
nousu &  merkurius Rapu
venus Neitsyt
mars Skorpioni
Tuli-Vuohi
Keltainen Spektraali Siemen

http://kuutarha.nettisivut.fi/
Buf~
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #22 : 26.06.2007 13:01:06 »

Mulla mars on kaloissa ja 2 astetta. Sideerinen astrologia mulle ihan tuntematonta, mutta ihqua jos mulle myös kertoisit.
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
SatAqu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #23 : 26.06.2007 21:32:43 »

Mulla mars on kaloissa ja 2 astetta. Sideerinen astrologia mulle ihan tuntematonta, mutta ihqua jos mulle myös kertoisit.

Mars on Vesimiehessä. Tavoitteesi on toimia ihmisjoukon tarpeiden heijastajana. Olet tahdoltasi hieman määrittelemätön ja eteerinen. Aistit ilmapiiriä helposti ja pyrit luomaan hyväntuulista mentaliteettia ympärillesi. Helposti olet suosiossa ihmisten joukossa. Olet laaja-alainen kiinnostuksen kohteiltasi. Luet ja kuulet paljon asioita. Olet hyvä ilmaisemaan niitä itsekin kirjoittamalla ja puhumalla. Sosiaalisena luonteena omaat paljon ihmiskontakteja ja yhteistyökumppaneita. Pyrit vaikuttamaan yhteisiin ja yleisiin etuihin toiminnassasi. Ehkä siksi elämäsikin on ajelehtivaa ja alati muutoksellista ulkoisesti katsoen. Sinua voidaan pitää pintapuolisenakin.

:Smiley
« Viimeksi muokattu: 26.06.2007 21:38:51 kirjoittanut SatAqu » tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #24 : 27.06.2007 06:39:31 »

Hei !

Minulla on  mars 24 astetta  jousimies 53 ja 1. huoneessa.

Taitaa mennä skorpioni puolelle ?

Kiitokset etukäteen tulkinnasta  Smiley Smiley
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #25 : 27.06.2007 14:08:53 »

Tämäpä mielenkiintoista, sillä  mars on sekä minulla 21ast., että miehelläni 25ast. vesimies:ssä eli sideerisesti kait  kauris?
Huoneet ovat eri  Cheesy Miul 1. ja hänel 4.
Kiitos etukäteen  smitten Mars on jotensakin lämpöisenä rinnassain, mitä mahtaneen merkata elämissämme...?  angel
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #26 : 27.06.2007 17:18:10 »

mullapa ei oo hajuakaan missä mikäkin on..jos joku kattois nii laitan liitteenä mukaan kartan
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #27 : 27.06.2007 17:18:35 »

mars 1. huoneessa 29 astetta kauriissa 25´  Smiley
Kiitos sinulle tiedoista Wink
tallennettu
SatAqu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #28 : 27.06.2007 21:50:38 »

Hei !

Minulla on  mars 24 astetta  jousimies 53 ja 1. huoneessa.

Taitaa mennä skorpioni puolelle ?

Kiitokset etukäteen tulkinnasta  Smiley Smiley

Mars on Skorpionissa. Tavoitteesi ovat salamyhkäisiä. Olet selvästi asioillesi omistautuva ja pitkäpiimäinen tyyppi. Sisukkuudellasi saavutat yleensä tavoitteesi. Olet nautinnonhaluinen ja haluat luksusta elämääsi. Vain paras kelpaa sinulle. Olet mustavalkoinen, koet pimeyden ja valkeuden henkisesti syvällisesti. Jotkut pitävät sinua mm. vallanhaluisena, mustasukkaisena ja kateellisena, sillä tunteesi ovat vahvoja. Elät mielelläsi syvissä ja kätketyissä virroissa. Haluat asettua aloillesi ja koota pysyviä ihmissuhteita ja omaisuutta. Sinussa on uhrautuvaisuutta lähellä olevia ihmisiäsi kohtaan. Olet hyvä liittolainen.

:Smiley
tallennettu
SatAqu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #29 : 27.06.2007 21:59:58 »

Tämäpä mielenkiintoista, sillä  mars on sekä minulla 21ast., että miehelläni 25ast. vesimies:ssä eli sideerisesti kait  kauris?
Huoneet ovat eri  Cheesy Miul 1. ja hänel 4.
Kiitos etukäteen  : :)smitten: Mars on jotensakin lämpöisenä rinnassain, mitä mahtaneen merkata elämissämme...?  angel

Mars on Kauriissa. Tahtosi on itsetuntoinen ja maanläheinen. Olet kunnianhimoinen ja määrätietoinen elämäsi kulun suhteen. Haluat konkreettisia tuloksia etkä tyydy vähään. Olet hyvä organisoimaan käytännöllisiä asioita suhteellisuudentajuisesti ja ahkerasti. Tavoitteesi on saada paljon aikaseksi elämässäsi. Olet rationaalinen ja karsit kaikkea turhaa helposti pois. Haluat työlläsi ja pyrkimykselläsi vaikuttaa koko sosiaaliseen miljööseen. Tavoitteesi ovat näkyviä ja kauaskantoisia, sillä perusteellisena ihmisenä et jätä mitään tärkeätä huomiota vaille. Maanläheisenä ihmisenä elät hieman kaikesta juhlahumusta ja järjettömyyksistä erillään. Rakastat perusturvallisuutta ja kotielämää.

Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  

Siirry: