Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Haluaisiko joku tulkita karttaani?  (Luettu 4955 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
nehmo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« : 20.06.2007 11:30:04 »

Itse en oikein näistä tiedä, mutta kiinnostaa. Ajattelin josko joku haluaisi jotain sanoa.

Toivottavasti tämä nyt näkyy!

http://www.astro.fi/images/radix_web/02.11.1986_01:27_0_-02:00_60.382_-24.532_00.png
« Viimeksi muokattu: 01.09.2008 22:31:36 kirjoittanut nehmo » tallennettu
nehmo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #1 : 20.06.2007 20:04:22 »

Eniten ehkä kiinnostaa se, että on tuon kartan "painotuksella" jotain merkitystä?
tallennettu
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #2 : 21.06.2007 19:35:40 »

Sulla näyttää olevan aurinko ja ainakin asc ja dc samoissa merkeissä kuin mulla. Valitettavasti astrologiasta en hirveesti ymmärrä, mutta tilaamani astrologinen luonnekuvaus piti mulla aika hyvin paikkansa.
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #3 : 22.06.2007 20:31:54 »

Nehmo, vilkaisu karttaasi sai minut kiinnostumaan. Skorpioniahan pidetään Kauriin ohella kaikkein vahvimpana merkkinä, mutta sinun karttasi se vasta vahva onkin! Sinun kanssasi en haluaisi joutua riitoihin, näyttää nimittäin siltä että vastustajana olet siitä pahimmasta päästä.  Wink

Ensinnäkin pelkkä aurinkomerkki  skorpioni, tämä korostaa Pluton merkitystä ja Plutohan on konjunkiossa Auringon kanssa. Tämä tekee sinusta vahvan, intensiivisen, voimakastahtoisen. Ja koska myös tunne-elämän ilmaisin Kuu on samassa sopassa mukana niin tunne-elämäsi on varsin intensiivistä (lievästi sanottuna)... ja nämä neliössä Marsiin. Huh.

Vahvuutta siis löytyy, mutta pahimmillaan tuo aspekti tuo myös riidanhaluisuutta ja typerää kostonhalua. Valitettavasti. Oletko huomannut tuota ominaisuutta itsessäsi?

Äärimmäisen intensiivinen luonne siis. Nouseva Neitsyt, asc:n hallitsija siis Merkurius. Kartassa vahva 3.huoneen painotus, joka korostaa siis Merkuriuksen merkitystä. Tuo vahva stelliumi 3.ssa tuo sitä intensiivisyyttä kommunikointiin. Jos siis teet vaikka elokuvia niin tuskimpa mitään romanttista lällää vaan ennemminkin älyllistä, kenties psykologista haastetta tarjoavaa. Tai äksöniä.

 kuunsolmu 8:ssa korostaa elämän perimmäisen tarkoituksen löytymistä Skorpionin teemoista. Kuolema, jälleensyntymä, seksualisuus näyttelevät siis tärkeää osaa.

Kartassa on onnekas Jupiter DC:llä, joka varmasti tuo onnea ihmissuhteissa. Tapaat elämäsi aikana ihmisiä ja onnellisia ihmissuhteita, kaiken lisäksi kun Jupiter tekee trinin tuohon  aurinko  kuu  venus -kolmikkoon.

Tuossa joitakin ajatuksia joita tuli mieleeni. Menikö metsään? Jos nyt joku yhteenveto pitäisi tehdä niin sanoisin että intensiivinen ihminen olet, ja toivon että pystyt ohjaamaan tuon tarmon hyvään tarkoitukseen jolloin saat varmasti elämässäsi paljon aikaiseksi.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 22.06.2007 20:33:33 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
nehmo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #4 : 24.06.2007 11:10:04 »

Kiitoksia kovasti, Kaurisenergiaa!

Tunne-elämä on ihan äärimmäisen intensiivistä, joskus menee ylikin se. Ihastun helposti todella vahvasti, tunteet laukkaa edestakaisin ja niitä on vaikea ellei mahdoton hallita  :Smiley

En koe olevani erityisen riidan- tai kostonhaluinen, mutta jotenkin silti tunnen nuo ominaisuudet itsessäni...luulen, että ne on mulla aika piilossa, mutta jos joku ne saa heräämään niin sitten kuuluu  angel Vanhaksi sieluksi sanottu, ehkä minä olen sitten sellainen kehittyneempi skorppari...  Grin

Tunnen olevani vahva ja mussa liikkuu paljon energiaa, mutta valitettavasti ne energiat tuntuu jäävän helposti jotenkin lukkoon ja sitten se kääntyykin ihan vastakkaiseksi ja saatan olla todella todella väsynyt (olen kärsinyt siitä useita vuosia).

Nyt olen alkanut suuntautua taide/media-alalle ja se tuntuu olevan just oikea juttu, jaksan nykyään paljon paremmin.
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #5 : 25.06.2007 13:18:03 »

Kaurisenergiaa jo tuossa tulkitsi pidemmästi, mutta heitän vielä pari vastauksestasi mieleen tullutta kommenttia.

Vanhaksi sieluksi sanottu, ehkä minä olen sitten sellainen kehittyneempi skorppari...  Grin

Kuunvaiheesi on äärimmäisen vanha kuu, joten em. kommentit tulevat varmaankin siitä. Smiley

Tunnen olevani vahva ja mussa liikkuu paljon energiaa, mutta valitettavasti ne energiat tuntuu jäävän helposti jotenkin lukkoon ja sitten se kääntyykin ihan vastakkaiseksi ja saatan olla todella todella väsynyt (olen kärsinyt siitä useita vuosia).

Kuu-Pluto-aurinko-stelliumisi neliöi Marsia Vesimiehessä viitos- ja kuutoshuoneiden rajalla, joten ei ihme jos energiat eivät tunnu oikein virtaavan. Itsellänikin on Mars Vesimiehen merkissä ja se ei ole siellä ihan vahvimmillaan, sinulla se tosiaan sijaitsee vielä haasteellisessa asemassa niin elämänvoimaan (aurinko) kuin tunne-elämäänkin (kuu). Varmastikin se taide (5. huone) voisi olla hyvä tapa purkaa energiaa, samoin terveysasioista (6. huone) kannattaa pitää huolta. Kaikenlaiset ryhmäaktiviteetit ja ystävien kanssa tekeminen voisivat olla hyviä energisoivia juttuja Mars Vesimiehelle, vaikkakin stelliumisi Skorpparissa suosii varmasti yksinoloa ja jopa eristäytymistä. Tässäpä haaste näiden kahden välillä lieneekin! Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 25.06.2007 18:25:33 »

 venus rx  skorpioni aspect_squ mars vesimies
tarkimpia aspekteja vielä kartallasi,
sama aspekti kuin itellä,minulla vain  mars leijona,
siinä energian jumit aina välillä (tuttu tunne)
ja rakkauden läksyt uudelleen ja uudelleen perääntyvään venukseen liittyen,sinulla se perääntyy cereksen syliin,
luopumisteemaa ja omasta jumalattarestasi huolehtimista,
sadonkorjuuta rakkauden saralla,
luonnonkauneudesta nauttimista
tallennettu
nehmo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #7 : 25.06.2007 20:39:13 »

Kiitos Ajatus ja nikki  Smiley

Osaan olla välillä todellinen erakkoluonne, enkä jaksaisi ihmisiä ollenkaan, joskus taas sitten (nyt on ollut tällainen pidempi vaihe), viihdyn ihmisten seurassa tosi hyvin ja yksin on vaikea ja tyhjäkin olla.

Luopuminen mulle on vaikeaa ja siihen pitäisi oppia.

Kertokaa ihmeessä jos tulee vielä jotain mieleen!
tallennettu
nehmo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #8 : 01.09.2008 22:34:31 »

Heippa taas, toivottavasti täällä ei katsota pahalla näinkin vanhan aiheen nostamista!  Smiley Löysin tänne taas uudestaan, ajattelin olisiko jollain vielä sanottavaa kartastani..Vuosi on ollut mielenkiintoinen, on selvinnyt kaikenlaista itsestäni, nimenomaan noita pääkopan asioita.

Lähinnä nyt pitäisi saada energiat liikkeelle, vinkkejä?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: