Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten vietät/vietit juhannusta?  (Luettu 27358 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« : 22.06.2007 13:08:37 »

Heips! smitten

Näin yksinasujana ja melkein absolutistina kysyisinkin nyt,miten muut viettävät Juhannusta? Huh
Minulla on pyjama päällä ja aijon just mennä sängylle pötköttämään ja tekemään itselleni reikihoidon. smitten
Illalla mahdollisesti ajan jonnekin veden äärelle katsomaan lintuja,jos vain löydän rauhaisan paikan.

Ei ole enää painetta,että sitä pitäisi jotenkin erityisesti juhlistaa.
Nuorenpana kyllä,ja tuli myös juhlittua.Että railakasta jussia vain niille,jotka kokoontuvat yhdessä hieman miestä väkevämmän nesteen puitteissa.Pitäkää toisistanne huolta! angel

Miten ikinä juhannusta vietätkin,olisi kiva kuulla.
Taidan ne 7 kukkalajia silti hakea tyynyn alle.Jos vaikka trinssi vielä joskus lentää valkoisella joutsenella pihaani ja viepi tämän neidon mennessään! Wink
tallennettu

Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 22.06.2007 13:22:12 »

Kotosalla täälläkin juhannusta vietetään  smitten  Tarkoitus olisi vähän grillailla ja saunoa.

Usein olemme miehen kanssa pyöräilleet lähiseudulla näin juhannusaattona ja ihmetelleet keskikesän viettoa hiljenevässä kaupungissa - varmaan tänäkin vuonna. Lintuja katsomaankin olisi ihana mennä! Kaapissa taitaa olla leipäpussi sorsia odottamassa  Smiley

Rauhallista ja riehakasta juhannusta kaikille sen mukaan, miten kukakin tätä kaunista keskikesän juhlaa viettää!! Toivotaan, että aurinko paistaa ja elämä hymyilee  Smiley

Ps. Chandra, pidän peukkuja sen prinssin puolesta!!
« Viimeksi muokattu: 22.06.2007 13:24:30 kirjoittanut *Minerva* » tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 22.06.2007 13:51:05 »

Me saunomme ystäväni ja tämän isosiskon kanssa täällä kotosalla maalla, pääsemme ihan ikivanhaan järvenrantasaunaan ^_________^ Teemme täytettyjä patonkeja ja fetasalaattia. Nautiskelemme varmaan yhdet viskikolat tai rommikolat saunan jälkeen ja syömme karkkia. Siinäpä meidän juhannus ^_________^
tallennettu
monikakson
Kanta-astroilija

Look thru' the light

Profiili
« Vastaus #3 : 22.06.2007 14:46:21 »

Hih, mun juhannus tapahtuu tänä vuonna ulkomailla Kreikassa. Tänään on illalla Pireuksen Merimieskirkolla suomalaisten juhannusjuhla, jotain leikkimielistä ohjelmaa ja toivottavasti jotain hyvää syötävää!!! Huomenna lähdemme poikakaverin kanssa yhdelle saarelle rantajuhliin..  smitten Pidän sitten oman suomalaisen juhannuksen herkkuineen ja saunoineen, kun täältä kotiin palaudun.  Smiley
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 22.06.2007 14:49:54 »

IHANA ETUOIKEUS TUO JÄRVENRANTASAUNOMINEN!!! smitten
Itse en nyt pääse sitä kokemaan,kun omistajat ovat itse juhannuksen siellä.Menenpä kyllä heti jussin jälkeen ja vietän tätä juhlaa silloin. Cheesy

Ja Minervan juhannuskin menee leppoisissa merkeissä.Jospa minäkin tuon saunan lämmittäisin,, Huh
Mutta luonnossa on pakko käväistä kyllä,vaikka olo onkin hieman laiskan tuntuinen.
Pienet päiväunet olisivat nyt paikallaan.
Ja kiitos Minerva peukkujen pitämisestä.Mutta kuten huomasit,tilasin aika mahdottoman kuljetuksen syystä etten oikeasti mitään pysyvää suhdetta etsi.Sellainen kaukorakkaus olisi paikallaan.Toisi hieman puhtia elämään. Cheesy

Ja ensin minun pitäisi muuttua peukaloiseksi,,, smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 22.06.2007 14:55:22 »

Ehti monikakson väliin kirjoittaa. Smiley

Elikä joku muukin ruksaa noita kalentereita oman mielensä mukaan. Cheesy
Kyllä sen fiiliksen saa jälkeenkin päin,tai etukäteen.Itsestähän se on kiinni.
Mutta ihanalta lomasi siellä kauempana tuntuu,,,
Kunpa olisin siellä myös sileitä rantakiviä keräilemässä.
Pitänee mielikuvissa matkustaa,,, smitten
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #6 : 22.06.2007 16:14:56 »

Heips! smitten

Miten ikinä juhannusta vietätkin,olisi kiva kuulla.
Taidan ne 7 kukkalajia silti hakea tyynyn alle.Jos vaikka trinssi vielä joskus lentää valkoisella joutsenella pihaani ja viepi tämän neidon mennessään! Wink

...tiiä :Smiley oletko vielä kuulolla Chandra .... no saatat lukea jossain vaiheessa - onhan tätä Juhannusta jäljellä vielä.....

Yksinasuja olen minäkin , ollut jo 10 vuotta - vaikken yksinäinen - tarkoitan etteikö olisi ihmisiä joiden luo mennä ....no voisivat tietty tulla tännekin .... perhettäkin on vaikkei ihan saman katon alla - paitsi tuo Metsätonttukoira ..... vaan aika lähellä asuu poika perheineen ja muitakin läheisiä rakkaita ihmisiä , ystäviä ja tuttuja  ja "naapureita ja muita kylänmiehiä ja naisia  Wink " ... vaan itsekseni olen ainakin tämän illan ....  smitten

Olen jo niin tottunut tähän yksinoloon - niin juhlapyhinä kuin arkenakin - aina vähän tilanteen mukaan... joskus itsekseen joskus seurassa .... on ollut toisenlaisiakin aikoja - jolloin itsekseen olo "ahisti" ja silloin aina tuli lähettyä - tai oli lähettävä "jonnekin " .... en minäkään kuppiloissa kulkija ole - se kiintiö on osaltani tullut täyteen jo aikaa sitten - tosi  nuorena kun alkoi niin paljon ehti  smitten

Vaan nyt olen issekseni ... saatan lähteä pyöräilemään tai sitten en päivällä jo poljin ~voisi tietty hakea niitä juhannuskukkia tai koivunoksia - ja tehdä juhannuskylyt koivunoksista  Cheesy  ... touhuan täällä kotona yhtä ja toista tarpeellista tai vähemmän tarpeellista ....  smitten

Sain juuri äskettäin juhannuspostia - tässä sulle ja muillekin ... Kiss

MINÄ AVAAN SYÖMENI SELÄLLEEN
ja annan päivän paistaa,
minä tahdon kylpeä joka veen,
ja joka marjan maistaa.
Minun mielessäni on juhannus
ja juhla ja mittumaari,
ja jos minä illoin itkenkin,
niin siellä on sateenkaari.
 -Eino leino-

Kiss Kiss Kiss
tallennettu
Tulikukka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 22.06.2007 17:05:35 »

Naapurista löytyneen uuden ystävän kanssa lähdemme kaiketi kokkoa katsomaan.. Tällä hetkellä möllötän kotosalla yksinäni, kossukola seurana. (muutoin olisin varmaan lentäjien juhannuksessa, mutta enpä viitsinyt sinne kahden äijän retaleen kanssa lähteä. Pääseepä avokki ainakin viettämän jussia miesseurassa, parhaan ystävänsä kanssa, niin ihan hyvä näin. Saavta jutella miesten juttuja oikein urakalla.  Pieni irtiotto molemmille.   Smiley
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 22.06.2007 17:47:46 »

Kuulolla ollaan aina ajoittain.  Smiley

Ja taitaapi mennä niin,että vasta yömyöhään lähden ajelemaan.Päikkärit kun ei ole onnistuneet vieläkään ja uni hieman painaa.
Mutta sen verran naista on,että käväisen kyllä pikareissun jossakin.

Tottunut yksinolija minäkin,paikkoja minne mennä löytyisi,mutta ei ole halua.Vaan nyt minulta puuttuu tuo rakas kissani.Ilman häntä en vielä oikein osaa olla. Embarrassed

Kiitos ihanasta runostasi!Menen mittumaarin viettoon maanantaina,mökille luonnon helmaan ja yksinäni.Vaan sielläpä on seuralaisia.Vesilintuja poikasineen mielin määrin,vieressä aito kukkaniitty ja ihana hiljaisuus. smitten

Tulikukalle hauskaa kokkoiltaa uuden ystävän kera! Cool
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #9 : 22.06.2007 18:42:25 »

Juu ei Kauriskaan ryyppää tai rällää tänä vuonna, ihan kotosalla vietetään jussia nyt. Yleensä olen lomalla tähän aikaan, mutta tänä kesänä ei ole lomaa joten ei sitten lähdetty nytkään minnekään (vaikka onhan tässä maanantaihin asti vapaata). 

Kotona siis, kävimme iltapäivällä ulkona ja nyt nautimme vaan kauniista illasta välillä parvekkeella. -Minä muuten en ole ryypännyt (sanan varsinaisessa merkityksessä) juhannuksena varmaan kuin joskus 90-luvulla.  :Smiley

HAUSKAA JUHANNUSTA KAIKILLE!  smitten
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #10 : 22.06.2007 18:46:10 »

Ihan ensin...

Miun juhannus meneekin sitten kokonaan töissä.
Olen koko viikonlopun iltavuorossa joten enpä
taida ehtiä juhlia tänä vuonna.

Jinx

...työniloa sinulle Jinx - missäs sitten ikunas iltavuorossa oletkans.... smitten

...tuttua minulle myös - se että useimmin olen minäkin ollut sekä joulut että juhannukset työssä ... eikä se harmita - kun "asennoituu" ....  Cheesy

tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #11 : 22.06.2007 18:53:51 »

Kotona siis, kävimme iltapäivällä ulkona ja nyt nautimme vaan kauniista illasta välillä parvekkeella. -Minä muuten en ole ryypännyt (sanan varsinaisessa merkityksessä) juhannuksena varmaan kuin joskus 90-luvulla.  :Smiley

HAUSKAA JUHANNUSTA KAIKILLE!  smitten

.... ihan samanoloiselta kuulostaa... vaikkei mulla ole parveketta - vaan sitäkin isommat ikkunat - ja kun talo on harjulla ja metsää ja ikivanhoja kuusi-jamäntypuita ympärillä - niin mikäs tässä - lähimmät puut ovat ihan tuossa "nenän edessä" ... ja sopivasti niiden välistä pilkottaa sinitaivasta - ja lintuja täällä on todella paljon ... eikä lähimmälle vesipläntillekkään ole matkaa kuin pari kilometriö ....  Cheesy

Joo - mulla on varmasti vielä kauemmin aikaa kun olen juhannuksena ryypiskellyt -  muutenkin olen aina ollut "hiukan huono ottamaan" - on tätä myötäsyntyistä "humalatilaa" ihan tarpeeksi - en siis lasiin sylje, en ole absolutisti ~ja jokainen tehköön kuin parhaaksi kokee - vaan mulla ei vain ole tarvetta juoda juopu,isen vuoksi - lasillinen kaksi joskus sopivassa tilanteessa on ihan ok. ......   smitten
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 22.06.2007 20:00:24 »

Heräsin juuri,ja luulin että on jo aamu,, Shocked
Makoisat oli unet,mutta ei tämä nyt oikein juhannukselta tunnu.

Juup,tosiaan,Jinxille työniloa!Kaurisenergia siis viettää hieman samanmoista jussia kuin tämäkin kauris.

Minullakin on parveke ja pieni pihanläntti,kaksikerroksinen rivari.
Joki on tuossa n.50m päässä,mutta ei sitä nyt pensailta ja kasvustosta johtuen näe.
Puita on paljon ja meidän talon vanhus on tuonut niitä mukanaan vanhasta kotipaikastaan.Eritoten pidän kastanjasta ja ovat nuo muutkin kauniita.On vanhoja ruusupensaita ja katseltavaa yllin ja kyllin.

Tuo humalahakuinen juominen.Mistäköhän se on seurausta?
Itsellä aikanaan perin huonosta itsetunnosta ja arkuudesta.
Enää ei ole tarvetta siihen eikä mielitekoakaan.
Mutta oman kaytökseni pohjalta ymmärrän hyvin muitten naukkailua,en vaan enää halua olla läsnä niissä tilanteissa.Siinä kun ollaan vähän niinkuin eri aaltopituuksilla. idiot2  Cry  2funny  tickedoff

Ei vaan nyt pihalle kukkien kasteluun,ovat raukat nuupallaan vallan.
Pitänee katsoa josko talon päädystä ne 7 eri kukkalajia,, Grin
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 22.06.2007 20:05:32 »

Voi,voi! Embarrassed

Mistä tilaamme Jinxille grilliruokaa?Kuka vaan lähinpänä niin juoksee toimittamaan.
Taidan nyt tyytyä toiseen aamiaiseen.  Smiley
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #14 : 22.06.2007 20:15:34 »

Voi,voi! Embarrassed

Mistä tilaamme Jinxille grilliruokaa?Kuka vaan lähinpänä niin juoksee toimittamaan.
Taidan nyt tyytyä toiseen aamiaiseen.  Smiley

Taitaa olla grillit kiinni nyt, niin ainakin täällä.

Minä muuten mietin myös tuota humalahakuista juomista, joka on monelle ihan "must" näin jussina. Olen Chandran kans samoilla linjoilla että huonoa itsetuntoa siinä pitää olla, ei sitä muuten ymmärrä.  Undecided

Tähän mennessä uutisissa sanottiin että kolme henkilöä on kuollut juhliessaan (joista yksi tukehtunut omaan oksennukseensa).
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: