Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten vietät/vietit juhannusta?  (Luettu 27330 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #30 : 24.06.2007 10:03:07 »

Voi Risama! smitten

Sinä kirjoitit juuri siitä,miten minäkin koen tuon vetäytymisen muusta maailmasta.Ymmärrän sen todella hyvin. angel
Monet lähipiiristänikään eivät ymmärrä,vaan patistavat minua "ihmisten ilmoille",peläten että kärsin siitä.

Olisin tehnyt aivan samoin,ellei mökki olisi ollut omistajien käytössä.
Soisin tuon yllellisyyden kaikille sitä kaipaaville.

Sinulla oli ihana juhannus!  smitten angel
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #31 : 24.06.2007 10:32:46 »

Tänään vuorossa uusia perunoita & silliä & tilliä & tuoretta salaattia

... NAM... smitten
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #32 : 24.06.2007 10:56:16 »

... NAM... smitten

Kiss . .... herkkuva - ja vielä kun lisää mukaan raejuustoa ja savustettua lohta ... ja basilikaa ja lisää tilliä ja tilliä ja ripaus sitruunaa ja toinen ripaus sitruunaa ....  niin  Cheesy
tallennettu
Sissis
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #33 : 24.06.2007 12:12:38 »

- ja vielä kun lisää mukaan raejuustoa ja savustettua lohta ...

Meillä sama ruokalista.. poju syö savulohta, mä sillit.. juomana vichy
ja jälkkäriksi jätskiä & marjoja nams
tallennettu

aurinko &  kuu Leijona
nousu &  merkurius Rapu
venus Neitsyt
mars Skorpioni
Tuli-Vuohi
Keltainen Spektraali Siemen

http://kuutarha.nettisivut.fi/
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #34 : 24.06.2007 15:21:02 »

Kävimme Turun saaristossa miesystävän suvun luona. Ensimmäinen kerta kun siellä päin palloilin. Paljon oli nuorta porukkaa paikalla. Saunottiin, syötiin hyvin ja käytiin katsomassa ruotsinlaivoja.
Merivesi oli hassun väristä ja kylmää, joten talviturkki jäi vielä heittämättä. Mutta eiköhän sitä vielä ehdi.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Dala
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #35 : 24.06.2007 16:03:54 »

Minulla oli tylsääkin tylsempi juhannus. Angry Kavereita ei ole niin paljon, että yhdelläkään olisi ollut aikaa olla kanssani. Suurin osa asuukin aika kaukana, ja niillä on omat kaveripiirinsä siellä. Lisäksi yhdellä lähellä asuvalla on jo oma perhe jonka kanssa juhlan vietti.  Undecided No ehkä ensi vuonna löydän jonkun juhannuskaverin. :Smiley
tallennettu

Ovat veljiäni sade sekä tuuli,
ja ystäväni luodut metsien.
On kaikki täällä yhteydessä kaikkeen,
jotka tietä elämän käy kulkien.

aurinko oinas kuu kaksoset askendentti neitsyt
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #36 : 24.06.2007 21:56:23 »

Tänään siis tuo ruokapuoli enemmän esillä.Uudet perunat ovat aina kuuluneet juhannukseeni,vaan nyt en viitsinyt pelkästään itselleni laittaa.

Dala,nyt se juhannus on ohi ja asiat voisivat olla hullumminkin.
Ehkä vältyimme joltain todella ikävältä asialta.Kaikenlaista taas sattui ympäri Suomen maan ja kuolleita 14:sta,kun viimeiset uutiset kuulin.
Ellei aivan kaatamalla vettä tule,niin lähden huomenna juhannuksen viettoon.Taidan sinne niitä pottujakin ostaa. smitten
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #37 : 24.06.2007 23:28:39 »

Me vietimme täällä ystävän kanssa rauhallinen juhannus. Ystävä teki itselleen täytettyjä kasvispatonkeja, mutta minulle ei PMS-oireiden takia maistunut oikeastaan mikään. Söin vähän keksejä ja karkkeja Cheesy

Illalla käytiin savusaunassa tuossa järven rannalla, tosin uimaan ei menty (kun ei ole laituriakaan xD). Loppuillasta katsottiin Disney Channelilta Karhuveljeni Koda, ystäväni kermaliköörilasin ja minä viskikolalasin kanssa ^________________^ ja naurettiin kamalasti, kuten aina, kaikkialla ja kaikelle.

tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #38 : 25.06.2007 00:11:01 »

Voi,voi! Embarrassed

Mistä tilaamme Jinxille grilliruokaa?Kuka vaan lähinpänä niin juoksee toimittamaan.
Taidan nyt tyytyä toiseen aamiaiseen.  Smiley

Taitaa olla grillit kiinni nyt, niin ainakin täällä.

Minä muuten mietin myös tuota humalahakuista juomista, joka on monelle ihan "must" näin jussina. Olen Chandran kans samoilla linjoilla että huonoa itsetuntoa siinä pitää olla, ei sitä muuten ymmärrä.  Undecided

Must tuntuu, että humalahakuinen juominen jussina johtuu ainakin
joillakuilla siitä, että on se heille vuoden ahdistavin juhla,
koska Pimeyden Ruhtinas pikku hiljaa alkaa ottaa niskalenkkiä
Valon Valtiaasta.

Oma dramaattisin jussimuistoni on vuosien
takaa, jolloin ilmeisesti olin tehdä "hendrixit" niinkuin joku
onneton Raumanmerellä, eli tukehtua omaan oksennukseeni tolkuttoman
ryyppäämisen jälkeen. Siinä rytäkässä meni pari etuhammastakin.
Onneksi tyttöystävä oli sen verran paremmin tolkuissaan, että
pystyi pitämään jonkin verran huolta meitsistä.

Kenties tuo insidentti oli omalta pieneltä osaltaan vaikuttamassa
siihen, että tuli aloitettua meditaatioharrastus, joka onkin ollut
pelastavana proseduurina monissa ainakin emotionaalisesti kinkkisissä
elämän tilanteissa.

Erikoisinta tuossa edellämainitussa jussinillassa oli se, että muistan
vielä kuinka kaupungin puistossa muuan uppo-outo mies esitteli pankkikirjaansa ( Shocked )
ja tarjoisi triple sec'illä terästettyä kossua  Huh, jota vedin kai melkein
puoli pulloa yhdellä huikalla, vaikka olin sitä ennen kotona pohjustanut
iltaa ginillä johon oli sekoitettu sitruslikööriä
tai jotain. Sen lisäksi oli tullut juotua "rok-kahvilassa" kenties
kymmenkunta A-oltta. Siinä sitä olikin sitten känniä kerrakseen,
niin että ei tainnut olla hengityskeskuksen lamaantuminen kuin
hiuskarvan varassa... 

crazy2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #39 : 25.06.2007 09:48:38 »

Arggghh ei RMJ:ta.. tulee ikävät muistot edes siitä että joku toinen oli siellä joskus.. 2funny

Kiva juhannus oli eräässä saaressa, musaa menoa ja kokko. Ihan jees vaikka vähemmän osallistun massahumuun.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #40 : 25.06.2007 14:13:10 »

Rauhallisia ja tunnelmallisia Juhannuksia on täällä moni viettänyt  smitten
Omani myös oli varsin mukava ja lataava...koko pitkän vk.nlopun perheen kesken erilaisissa pihahommissa mm. remonttoiden leikkimökkiä  Smiley Lapset pesi matot ja tekstiilit, minä maalasin seinät ja lattian, iskä teki leikkimökin päälle tasannetta, johon kiivetään toiselta lappeelta rappuja pitkin ylös ja toiselta lasketaan pyllymäkeä alas  Cheesy liukumäestä tulee sen verran leveä ja kantava, jotta koko suvun naisetkin mahtuu mäkeä laskemaan  2funny
Voinen napata kuvan kun valmistuu ja laittaa tänne...? Siitä mieleen tuleekin, olisiko teillä kellään ruoria tai tietoa, mistä sellaisen saisi? On tuo liukumäkisysteemin tasanne syntymässä piraattien komentosillaksi lipputankoineen yms.  Wink
Myös kivisammakon "kaivon" osia valettiin ja siihen kuin filmitähdet käden jäljet painettiin raparperinlehtikuvioiden sekaan  smitten Ehkäpä "kaivoon" saadaan vesikin tänä vuonna ja suihkulähde keskelle...? Pääsisi sammakko lopulliseen paikkaansa, kun nyt odottaa sivussa homman valmistumista  :Smiley
Plus vielä maton pesua, kukkien istuttelua yms.  Wink
Lisäksi Jussiin kuului uimatauot, hyvä ruoka; grilliherkkuja, uusia perunoita, salaatteja, jälkiruokina mm.mustikkapirtelöä, köyhiäritareita mansikoiden ja kermavaahdon kera yms.
Nyt palaudutaan arkeen siivoamispäivällä  2funny hienosti nurkat sotkeentuu, vaikka porukka pihalla vaan häärää  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 25.06.2007 15:11:17 kirjoittanut Jaspis » tallennettu
Dala
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #41 : 25.06.2007 15:15:44 »

Chandra, totta. Voihan sen ajatella noinkin, ehkä säästyin joltain ikävältöä koettelemukselta. :Smiley  Ja hei, koska minulla oli niin tylsää ja äitini sattui löytämään vuonna -90 minulle tehdyn tähtikartan, satuin myös rekkaamaan tänne. (Ihastuttava paikka muutes, jäin jo koukkuun) Grin Eli toisin sanoen, en kadu mitään!!!  angel
tallennettu

Ovat veljiäni sade sekä tuuli,
ja ystäväni luodut metsien.
On kaikki täällä yhteydessä kaikkeen,
jotka tietä elämän käy kulkien.

aurinko oinas kuu kaksoset askendentti neitsyt
Risama
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #42 : 26.06.2007 20:18:07 »

Chandra Smiley Ihana lukea että olet kanssani samoilla aaltopituuksilla vetäytymisen suhteen! Minä voin huonosti ellen välillä pääse olemaan yksin omien ajatusten parissa.
Huomannut tässä elämän varrella että monille ihmisille yksin olo on peikko, suuri mörkö joka vaanii nurkan takana. Tarkoitan sitä, että moni ei ymmärrä kun haluaa olla yksin ja odottaa yksin oloa.
Monilla pitää yksin ollesssan olla aina televisio tai radio päällä peläten olla ihan hiljaa itsekseen. Minä nautin hiljaisuudesta.
Ja monen ihmisen pitää niinsanotusti pakkojuhlia esim. juhannusta koska oletetaan että se kuuluu niin viettää.
Kunpa ihmiset osaisivat hellittää tämän kiireisen maailman pyörteissä ja hengähtää, levätä. Olla vaan.smitten
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #43 : 30.06.2007 10:09:36 »

Tervehdys! smitten

Kotiuduin sitten eilen illalla myöhään "juhannuksen" vietosta.
Kuumeessa ja yskässä.Ilmat suosivat vain ma ja ti,lopun aikaa satoi.
Siksi kait sairastuinkin,kun en malttanut pysyä sisällä.

Lumpeet olivat täydessä kukassa ja niitten keskellä uiskenteli laulujoutsen perhe. smitten

Pikkulintu lensi pääni päälle ja jäi siihen istumaan. Shocked
Minulla oli huppu päässä kun satoi.
Oli niin kevyt,että piti oikein koittaa,onko se totta.
Olihan se.Nostin linnun kämmenelle,siinä häntä ihmettelin ja asetin sitten polvelle.Katseli minua päätään keikutellen ja minä omiani hänelle juttelemaan. Smiley
Kun siirsin jalkani asentoa,lensi ensin pöydälle ja siitä korkealle puun oksaan istumaan.Yhä minua ihmetellen. smitten

Mökkiläisten kesyttämät sorsat kävivät 3-4 kertaa päivässä syömässä.Emo ja 3 poikasta.En hennonnut olla ruokkimatta.

Siis yksinäinen juhannuksenjatko ei ollut yksinäistä,vaan seuraa oli yllin kyllin.IHANAT VIISI PÄIVÄÄ! angel
« Viimeksi muokattu: 30.06.2007 10:40:29 kirjoittanut Chandra » tallennettu

Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #44 : 30.06.2007 10:17:25 »

Voi pyhä Assisitar!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat