6.huone liitetään tosiaankin työhön mutta myös terveyteen. Saturnus siellä voisi kuvata hyvin työteliästä ihmistä, velvollisuudentuntoista. Tai sellaista, joka jaksaa ja jaksaa (kuin Duracell-pupu) eikä vaadi mitään loistoa. Tehokas työntekijä, jota tosin saattaa työuupumus kohdata jossain vaiheessa.
Terveyteen liittyen taas tulisi mieleen ei niin hyvä perusterveys, ehkä sairaudet jotka johtuvat stressistä. Tai kenties tyyppi joka rajoittaa itse terveyttään jollain tavoin, esim. noudattamalla tiukkaa ruokavaliota.
Neptunus 6.ssa taas liitetään ihmisiin joilla saatta ilmetä outoja terveyteen liittyviä vaivoja, ts. sairauksia on vaikea diagnosoida.
Nimenomaan, siis tuo neppari kutosessa. " sairauksia on vaikea diagnosoida".
Itselläni on ollut ties minkämoista kremppaa missäkin ja lääkärit eivät koskaan löydä syytä.
Olenkin varma että imen itseeni muiden kipuja ja särkyjä. Kuulostaako hullulta?
Olen todella herkkä aistimaan ihmisten tunteita, samoin lienee heidän kipujensa kanssa. Kun joku läheinen on sairaana, saan samanlaisia oireita. Vaikka en tietäisikään sillä hetkellä heidän olevan sairaina.
Teininä minua sorkittiin ja tutkittiin monesti. Kokeissa oli milloin valkosolut hieman koholla mutta ei muuta. Vaikka vatsa oli ongelmainen, imusolmukkeet, kuukautishäiriöitä ja vaikka mitä.
Sama oli selän kanssa jne..
Olen siis perusterve ihminen, lukuunottamatta allergioitani mutta ajoittain sairastelen ja kipuilen kovastikkin, ILMAN SYYTÄ!
Tai ehkä olen vain hullu..