Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: saturnus kauriissa ja 6 huoneessa.  (Luettu 6218 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
isiis
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 22.06.2007 15:49:38 »

vaivannut jo kauan että mitä tarkoittaa? 6 huoneessa myös neptunus, venus
ja uranus. eikö 6 huone liitetä jotenkin työhön? olen vasta aloittaja
joten en ymmärrä näistä vielä hirveesti mitään. kiitos jos joku viitsii vähän valaista. idiot2
« Viimeksi muokattu: 22.06.2007 16:34:45 kirjoittanut isiis » tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #1 : 23.06.2007 18:12:54 »

6.huone liitetään tosiaankin työhön mutta myös terveyteen. Saturnus siellä voisi kuvata hyvin työteliästä ihmistä, velvollisuudentuntoista. Tai sellaista, joka jaksaa ja jaksaa (kuin Duracell-pupu) eikä vaadi mitään loistoa. Tehokas työntekijä, jota tosin saattaa työuupumus kohdata jossain vaiheessa.

Terveyteen liittyen taas tulisi mieleen ei niin hyvä perusterveys, ehkä sairaudet jotka johtuvat stressistä. Tai kenties tyyppi joka rajoittaa itse terveyttään jollain tavoin, esim. noudattamalla tiukkaa ruokavaliota.

Neptunus 6.ssa taas liitetään ihmisiin joilla saatta ilmetä outoja terveyteen liittyviä vaivoja, ts. sairauksia on vaikea diagnosoida.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Mosquito
Satunnainen astroilija
*

no guts, no glory

Profiili
« Vastaus #2 : 11.11.2007 09:46:26 »

No minulla saturnus on myös 6.huoneessa, tosin neitsyen merkissä, maamerkkihän sekin kuitenkin on.

Itselläni on todella spartalainen suhtautuminen työntekoon... tinkimätön asenne, laatustandardit korkealla,taipumusta tietynlaiseen työnarkomaniaan... työ on minulle oikeastaan elämäntapa. Olen toisaalta kyllä myös joutunut ponnistelemaan tosi paljon päästäkseni siihen missä nyt olen, saturniinista lienee... Pienestä pitäen olen huomannut, että mikään ei tule ilmaiseksi, mutta olen jaksanut raataa ja tuloksia on tullut.

Itselläni Saturnus kolmioituu MC:llä majaileviin Aurinkoon ja Marsiin, vaikuttanee myös kaikkeen edellä mainittuun!

Toisaalta olen myös jonkinasteinen "terveelliset elämäntavat"-friikki, kävelevä ravitsemustietouspaketti kuulemma... sopii hyvin sekä 6. huoneen, että neitsyen teemoihin.

tallennettu

Au,Mars,MC Kauris (stellium)
Pluto DC
AC Oinas
Kuu Aquarius
"You can't just sit there and wait for people to give you that golden dream. You've got to get out there and make it happen for yourself."
-- Diana Ross
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #3 : 11.11.2007 10:06:26 »

Trooppisessa minullakin on Saturnus 6. huoneessa Kauriissa ja lisäksi Kuu ja muuta ja sellainen ikiliikkujahan minäkin olen ja vastuuntunto on vähän liianki kova  Smiley. Oli asia mikä tahansa, niin jos jotain hämminkiä tulee ensimmäinen asia mikä on mielessä on se OLENKO MINÄ ITSE tehnyt kaiken oikein ja hirveä itsesyyttely pienenkin virheen vuoksi  buck2. Nyt vanhemmiten olen kuitenkin tajunnut sellaisen loistavan asian, että se on turhaa, koska ei yksi ihminen voi millään ottaa vastuuta kaikista asioista  Wink. Kuusta johtuen ehkä myös osaan jatkuvasti olla huolissani kaikesta mahdollisesta  Grin .
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Hopeainen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 22.07.2009 13:49:02 »

Minulla on kauris 6. huoneessa, ja Saturnuksen lisäksi sieltä löytyy Uranus, Neptunus ja Mars. Nuo neljä vielä muodostavat keskenään stelliumin. Tuo on juuri se kohta kartallani joka ei minulle oikein avaudu, vaikka onkin selvästi kartan polttopiste.

En ole ikinä pitänyt itseäni mitenkään poikkeuksellisen käytännöllisenä ja aikaansaavana, tai varsinkaan järjestelmällisenä, eikä itsekurini pitkällä aikavälillä tietääkseni ole sen parempi kuin kellään muullakaan.

Salaperäisiä terveysongelmia ei onneksi ole pahemmin ollut ja vastustuskyky mieluummin keskivertoa parempi. Noudatan kyllä ruokavaliota, mutten terveyssyistä. Terveysasiat ovat sellaisia joihin kiinnitän huomiota mutten suhtaudu mitenkään yli-innokkaasti.

Miksi nuo eivät sitten ilmene niin kuin pitäisi?
Onko vielä muita tulkintatapoja?

Haastavia aspekteja on tietty joitakin:
Kuu neliö Mars (orbi alle 1, kuu oinaassa 11. huone)
Aurinko neliö Saturnus (aurinko kaloissa 10. huone)
Aurinko neliö Uranus
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 23.07.2009 11:25:31 »

6.huone liitetään tosiaankin työhön mutta myös terveyteen. Saturnus siellä voisi kuvata hyvin työteliästä ihmistä, velvollisuudentuntoista. Tai sellaista, joka jaksaa ja jaksaa (kuin Duracell-pupu) eikä vaadi mitään loistoa. Tehokas työntekijä, jota tosin saattaa työuupumus kohdata jossain vaiheessa.

Terveyteen liittyen taas tulisi mieleen ei niin hyvä perusterveys, ehkä sairaudet jotka johtuvat stressistä. Tai kenties tyyppi joka rajoittaa itse terveyttään jollain tavoin, esim. noudattamalla tiukkaa ruokavaliota.

Neptunus 6.ssa taas liitetään ihmisiin joilla saatta ilmetä outoja terveyteen liittyviä vaivoja, ts. sairauksia on vaikea diagnosoida.

Nimenomaan, siis tuo neppari kutosessa. " sairauksia on vaikea diagnosoida".

Itselläni on ollut ties minkämoista kremppaa missäkin ja lääkärit eivät koskaan löydä syytä.
Olenkin varma että imen itseeni muiden kipuja ja särkyjä. Kuulostaako hullulta?
Olen todella herkkä aistimaan ihmisten tunteita, samoin lienee heidän kipujensa kanssa. Kun joku läheinen on sairaana, saan samanlaisia oireita. Vaikka en tietäisikään sillä hetkellä heidän olevan sairaina.

Teininä minua sorkittiin ja tutkittiin monesti. Kokeissa oli milloin valkosolut hieman koholla mutta ei muuta. Vaikka vatsa oli ongelmainen, imusolmukkeet, kuukautishäiriöitä ja vaikka mitä.
Sama oli selän kanssa jne..

Olen siis perusterve ihminen, lukuunottamatta allergioitani mutta ajoittain sairastelen ja kipuilen kovastikkin, ILMAN SYYTÄ!

Tai ehkä olen vain hullu..
tallennettu
Hopeainen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 23.07.2009 14:17:19 »

Itselläni on ollut ties minkämoista kremppaa missäkin ja lääkärit eivät koskaan löydä syytä.
Olenkin varma että imen itseeni muiden kipuja ja särkyjä. Kuulostaako hullulta?
Olen todella herkkä aistimaan ihmisten tunteita, samoin lienee heidän kipujensa kanssa. Kun joku läheinen on sairaana, saan samanlaisia oireita. Vaikka en tietäisikään sillä hetkellä heidän olevan sairaina.
Ei tuo mitenkään mahdottomalta kuulosta. Olen epäillyt, että itsellä voisi olla samantapaista taipumusta vaikkei mitenkään huomattavasti kuitenkaan. Toisaalta olen aina viettänyt suurimman osan ajastani pääosin sellaisten ihmisten kanssa, jotka ovat ns. terveitä.

Pari kertaa joidenkin raskaiden juttujen jälkeen oon kyllä ollut lääkärissä niin että vasta jälkeenpäin on tajunnut oireiden olevan psyykkistä alkuperää. Kielteiset tunteet siis heijastuvat ruumiiseen niin voimakkaasti että luulee niitä "oikeiksi" sairauksiksi.
« Viimeksi muokattu: 23.07.2009 14:19:50 kirjoittanut Hopeainen » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: